Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Technical Forum - Topic #29248 - Toeren
|
Pagina 1 van 2
|
Dit topic is 1027 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
brommercrazy |
15-5-2005 17:58 |
Posts: 2594 |
|
|
|
|
Apriliars105 |
15-5-2005 18:01 |
Posts: 6111 |
Daar gaat hij niet beter van lopen, maar het is wel verstandig er eentje in te doen. Misschien krijgt hij te weinig lucht, probeer en een keertje zonder je luchtfilter?
Dit bericht is ge-edit door Apriliars105 op 15-5-2005 18:01
|
|
As finishing touch, God created the Dutch |
|
S1lv3r |
15-5-2005 18:02 |
Posts: 5213 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Apriliars105
Daar gaat hij niet beter van lopen, maar het is wel verstandig er eentje in te doen. Misschien krijgt hij te weinig lucht, probeer en een keertje zonder je luchtfilter?
Dit bericht is ge-edit door Apriliars105 op 15-5-2005 18:01
kan hij wel beter van gaan lopen, als hij em niet heeft afgestelt nadat hij die filterelement eruit gehaalt heeft.
|
|
|
|
Bassie_nr1 |
15-5-2005 18:07 |
Posts: 1488 |
Ik heb sproeier 140 en 150 geprobeert, eigenlijk geen verschil, mabey wel met het filterelement, en de onsteking is ook nog gewoon orignineel, zou het schelen als ik daar wat aan verander, vervroegen dus??
Er zit een mt uitlaat van gianelli onder, lijkt me sterk da dat het is. Is een hele snelle uitlaat. In zijn 1 loopt hij wel snel namelijk, en in zijn 2 3 4 niet
|
|
70cc Eurocilindro, zuiger met enkele zuigerveer, 70cc kop , 4 kleps membraan, 20mm mikuni carburateur en spruit, proma onderlangs, Home made filter |
|
mtx freak |
15-5-2005 18:15 |
Posts: 2711 |
het kan ook zijn dat je luchtbox bij de luchtinlaat is begrenst. Dan heeft een onbegrensde luchtslang ook weinig zin
|
|
|
|
Bassie_nr1 |
15-5-2005 18:37 |
Posts: 1488 |
daar zitten er al een paar extra gaten in maar da zou idd kunnen, zuigerveren, zou dat het mabey kunnen zijn
|
|
70cc Eurocilindro, zuiger met enkele zuigerveer, 70cc kop , 4 kleps membraan, 20mm mikuni carburateur en spruit, proma onderlangs, Home made filter |
|
S1lv3r |
15-5-2005 19:19 |
Posts: 5213 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bassie_nr1
daar zitten er al een paar extra gaten in maar da zou idd kunnen, zuigerveren, zou dat het mabey kunnen zijn
aangezien je zonder luchfilter rijd kan het zijn dat je zuigerveren versleten zijn.
|
|
|
|
robingx3 |
15-5-2005 19:42 |
Posts: 240 |
maybe iets te zware tandwiel verhouding dat hij het net ff niet tot die touren trekt in je 2 maar als hij het wel in je 3 trekt tot 11000 moet je hier niet op letten
|
|
|
|
Apriliars105 |
15-5-2005 20:01 |
Posts: 6111 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r
[...]
kan hij wel beter van gaan lopen, als hij em niet heeft afgestelt nadat hij die filterelement eruit gehaalt heeft.
Klopt, maar uit zijn verhaaltje maak ik eruit op dat hij waarschijnlijk te weinig lucht krijgt...
|
|
As finishing touch, God created the Dutch |
|
Bassie_nr1 |
15-5-2005 20:04 |
Posts: 1488 |
Mijn twiel verhouding is 16 voor en 45 achter. Lijkt me niet verkeerd ofzow, tjah, zuigerveren idd, daar dacht ik ook al aan, maar toen ik minn originele uitlaat op de 70 cc had toen reed ie wel lkke, haald ik mar 9000 toeren, en met de snelle uitlaat wil het dus niet echt.
|
|
70cc Eurocilindro, zuiger met enkele zuigerveer, 70cc kop , 4 kleps membraan, 20mm mikuni carburateur en spruit, proma onderlangs, Home made filter |
|
christianos |
15-5-2005 20:18 |
Posts: 20445 |
niet afgesteld met de nieuwe uitlaat?
dan zou ik dat maar eerst een gaan doen, en is deze maat Keihin of mikuni?
met mikuni zou ik eerder richting sproeier 220 gaan ofzo
Dit bericht is ge-edit door christianos op 15-5-2005 20:18
|
|
|
|
Bassie_nr1 |
15-5-2005 20:21 |
Posts: 1488 |
jah mikuni jah, jeetje man, 220 da zuipt als de nete, en als ik hem met 150 als verzuip in lage toeren zon beetje, lijkt me te groot, enne, ik probeer hem juist af te stellen nuw maar da is geen beginnen aan dus, ben al 1 week bezig om erachter te komen wat het probleem is
|
|
70cc Eurocilindro, zuiger met enkele zuigerveer, 70cc kop , 4 kleps membraan, 20mm mikuni carburateur en spruit, proma onderlangs, Home made filter |
|
christianos |
15-5-2005 20:22 |
Posts: 20445 |
ik heb op me SH
70 kaio
20 mikuni met 220
en een gianelli uitlaat
en dat is ietsje te rijk
naja zuipen, hij rijd keurig 1:16
|
|
|
|
christianos |
15-5-2005 20:23 |
Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bassie_nr1
jah mikuni jah, jeetje man, 220 da zuipt als de nete, en als ik hem met 150 als verzuip in lage toeren zon beetje, lijkt me te groot, enne, ik probeer hem juist af te stellen nuw maar da is geen beginnen aan dus, ben al 1 week bezig om erachter te komen wat het probleem is
hoe klinkt dat 'verzuipen' als een soorr bluuuuh geluid en dan valt ie uit?
en hoge toeren doet ie in zijn vrij wel probleemloos?
|
|
|
|
Bassie_nr1 |
15-5-2005 20:25 |
Posts: 1488 |
Hoge toeren in zijn vrij vrijwel probleemloos, ook niet altijd hoor, ligt eraan, als ik hem neit start wil hij wel toeren maken, als ik ff heb gereden en da weer doe dan moet ik eerst wat spelen met de gashandel voordat hij toeren maakt, en dat verzuipen is meer zon trrrrrrrr geluid, zeg maar dat als je met een snelle 80 cc in lage toeren rijd alleen de kracht is bij mij dan weg
|
|
70cc Eurocilindro, zuiger met enkele zuigerveer, 70cc kop , 4 kleps membraan, 20mm mikuni carburateur en spruit, proma onderlangs, Home made filter |
|
Dit topic is 1027 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 1 van 2
|
|