Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - MHR , Yas cross HM of doppler ER1 ?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 937 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #29169 - MHR , Yas cross HM of doppler ER1 ?
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4002 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

RCR 12-5-2005 11:15 Print reply

Posts: 658
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pingu

Crossmotorpijp van 80cc'tje verbouwen Heb zelf een hgs voor kx-85. Wel op mtx blok, maargoed, werken doet het.

zou ook kunnen

 
RCR => Rode CR
Killerbean 12-5-2005 12:10 Print reply

Posts: 3243
inderdaad alles moet getest worden.

de ninja pijp voor zulu loopt verrot op de 80
bereheer zie mijn reply boven jou reply, daarom neem ik (nog) geen opmaat

en een crosmotorpijp aanpassen lijkt me ook niet alles qua tegendruk enzo. . .

zoals jullie zien is het een complex probleem
 
RX loos
yellow-derbi 12-5-2005 12:24 Print reply

Posts: 1075
bidalot op maar maken :P
 
De text hierboven is zinnig, slim en goed doordacht. Lees hem nog eens, zou ik zeggen.
Spike RR 12-5-2005 12:56 Print reply

Posts: 296
bidalot is onderlangs, en dat wil bean niet bovenlangse is zelfde als yasuni cross
 
dacht t ook...
SendaMax 12-5-2005 13:58 Print reply

Posts: 1592
ALLUS MHR!!
 
yellow-derbi 12-5-2005 14:21 Print reply

Posts: 1075
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Spike RR

bidalot is onderlangs, en dat wil bean niet bovenlangse is zelfde als yasuni cross


bidalot heb je ook bovenlangs :P
 
De text hierboven is zinnig, slim en goed doordacht. Lees hem nog eens, zou ik zeggen.
lamahoofd 12-5-2005 15:07 Print reply

Posts: 3432
Ik zou gewoon opmaat onderlangs nemen, en dan gewoon mee gaan sprinten ofzo
 
Een baron in de morgen,is een dag zonder zorgen
mulder 12-5-2005 17:19 Print reply

Posts: 13701
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lamahoofd

Ik zou gewoon opmaat onderlangs nemen, en dan gewoon mee gaan sprinten ofzo



dat wil die niet
 
Rik 12-5-2005 17:27 Print reply

Posts: 3464
idd als je meer pk's wil scoren zou ik voor opmaatje gaan.. dan wel onderlangs maja..
 
derbi_freak 12-5-2005 17:31 Print reply

Posts: 414
een vriend van mij had een derbi met ook die malossi cilinder van jou, 24 mm mikuni flatside en carenzi uitlaat(is een goede) toen kocht ie een mhr uitlaat, we zetten ze erop en gingen testen, ding schoot 2 keer zo hard vooruit dan met de carenzi uitlaat kopen dus die mhr!
 
[RRT] Lost-P 12-5-2005 17:38 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbi_freak

een vriend van mij had een derbi met ook die malossi cilinder van jou, 24 mm mikuni flatside en carenzi uitlaat(is een goede) toen kocht ie een mhr uitlaat, we zetten ze erop en gingen testen, ding schoot 2 keer zo hard vooruit dan met de carenzi uitlaat kopen dus die mhr!


zegt genoeg over die carenzi dus, en eigenlijk niet zoveel over de mhr...
 
Chille Tune shit dan
Twenteboer 12-5-2005 17:53 Print reply

Posts: 1002
Ik heb nu een doppler pijp er op, loopt opzich goed, kep een 21mm carb (19mm uitgeboord door malossi, doorstroom is 21mm) Malossi MHR replica en 15-53 vertanding, trekt hard op, achterwiel is geen enkele moeite en loopt nu 115 digi op top
 
mulder 12-5-2005 17:54 Print reply

Posts: 13701
doppler pijp is toch crap?
 
[RRT] Lost-P 12-5-2005 17:54 Print reply
Posts: 4578
mjah, toch is doppler niet echt een superpijp
 
Chille Tune shit dan
Twenteboer 12-5-2005 17:55 Print reply

Posts: 1002
geen slechte pijp, kep er best goede ervaringen mee, en ben niet de enige
 

Dit topic is 4002 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved