Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 25kw traag?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1077 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #29128 - 25kw traag?
Pagina 6 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 7989 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

SuzukiMARC 11-5-2005 18:35 Print reply

Posts: 3023
niets.. totdat je iemand doodrijd..
 
tsx kopen? [url]http://www.brommerforum.nl/sales/detail/9568[/url]
SendaMax 11-5-2005 18:41 Print reply

Posts: 1592
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SuzukiMARC

niets.. totdat je iemand doodrijd..



Als je dat goed doet.. kunnen ze dat vast ook niet meer na gaan.. of wel natuurlijk

jah tis niet slim ik weet het, majah is een beetje hetzelfde met opgevoerd rijden van brommers dus, alleen heb je minder last van rollerbank enzo
 
Apriliars105 11-5-2005 18:44 Print reply

Posts: 6111
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondansr1

manne hoe kun je nou een motor vergelijken met een motor nee dah gaat niet als het het zelfde was was er de regel niet dat je pas op je 18 motor mag rijde zit zeker verschil in en om te beginnen met motor rijden is het ook genoeg maar als je 25kw heel vele rijd bijvoorbeeld leke dag mee naar school of werk verweg dan lee rje je motor naar verloop van tijd kennen en dan is het naar ene jaar weer dat ie te weinig vermogen heeft maar dan moe je nog un jaartje en dan vol vermogen en dan moe je daar ook weer aan wennen


GEBRUIK INTERPUNCTIE!!!!
 
As finishing touch, God created the Dutch
l_v 11-5-2005 21:28 Print reply

Posts: 123
Je moet 25kw zien als een soort ontgroening
 
Hans F 11-5-2005 21:39 Print reply
Posts: 4326
Je merkt het vooral met inhalen op de snelweg.
 
Pas 11-5-2005 22:01 Print reply

Posts: 1181
Heb er niet eens zoveel last van op de snelweg met m'n zxr400, kan ook gewoon rechtop blijven zitten met 160 en tussen acceleratie gaat best.

Heb met m'n 25Kw op Assen gereden 30April en dat ging best alleen mist hij na z'n 2 het vermogen om echt door te kunnen trekken. Vooral met 2 personen hakt het boven de 120 hard in op de snelweg, al heb ik al de 160 gehaald met iemand achterop. Verder in m'n eentje niet harder als 180 on de teller.

Maarja, het rijd verder hardstikke leuk en ik denk als je me ziet rijden dat je niet zal zien dat ie 25Kw is.

Maar 'k ga lekker in Juli naar het circuit van Folembrey in Frankrijk, hele dag circuitrijden. Avond van te voren ff de 4 plaatjes eruit en crossen met 65pk i.p.v. 34pk :P

Mocht je me moto nog willen zien, vanaaf ben ik misschien op Editie NL te zien 22:30 RTL4, iets met gevaarlijk asfalt...
 
GSXR600K1
ErDBeer 11-5-2005 22:16 Print reply

Posts: 229
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pas

Heb er niet eens zoveel last van op de snelweg met m'n zxr400, kan ook gewoon rechtop blijven zitten met 160 en tussen acceleratie gaat best.

Maar 'k ga lekker in Juli naar het circuit van Folembrey in Frankrijk, hele dag circuitrijden. Avond van te voren ff de 4 plaatjes eruit en crossen met 65pk i.p.v. 34pk :P




Nou ik vindt et echt niet opschieten dat tussen acceleren

Oh op folembrey.. das zeker de Ride Out van motorfreaks?




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SendaMax

Er word nou wel de hele tijd over "afgeknepen tot 25kW" gepraat.. maar hoe zit het met ontgrensd rijden??
Ik bedoel hoe vaak word je met je motor op de rollerbank gezet

Wat voor boetes hangen er aan?



Het vermogen wordt ook nooit getest en als je volvermogen rijdt dan krijg je een boete van 80 euro ofzoiets.

Maar daar gaat et niet om
ALs je iemand et ziekenhuis inrijdt of je veroorzaakt veel schade dan gaat de verzekering naar jouw fiets kijken of ie ook echt 25 kw is. Zo niet, krijg je geen cent uitbetaald en kan je je leven lang werken om de schade terug te betalen

dat sucks dus



Dit bericht is ge-edit door ErDBeer op 11-5-2005 22:20
 
Pas 11-5-2005 22:27 Print reply

Posts: 1181
Yup, motor freaks ride-out

Ik vind het best gaan, voor een 25Kw is een zxr400 zeer goed, rijd nog steeds lekker.

Als ik meer vermogen had gehad was ik allang een keer plat gegaan. Laats ook nog een stukkie gereden op een CBR600F op een bedrjifsterrein (f*cking klein), was wel lache, maar zodra je flink gas gaf trok dat ding zich recht en ging kaarsrecht rechtdoor, kwam misschien ook wel omdat het voorwiel van de grond was....

Als ik over 1 1/2 jaar het geld heb verander 'k naar een GSXR750, dan blijf ik niet 400 rijden, veel te hoogtoerig

btw, met snelweg rijden haal ik met gemak de 1op23, binnenstad tussen de 1op17 en de 1op20
 
GSXR600K1
kreidler rs 11-5-2005 22:29 Print reply

Posts: 6202
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pas

Heb er niet eens zoveel last van op de snelweg met m'n zxr400, kan ook gewoon rechtop blijven zitten met 160 en tussen acceleratie gaat best.

Heb met m'n 25Kw op Assen gereden 30April en dat ging best alleen mist hij na z'n 2 het vermogen om echt door te kunnen trekken. Vooral met 2 personen hakt het boven de 120 hard in op de snelweg, al heb ik al de 160 gehaald met iemand achterop. Verder in m'n eentje niet harder als 180 on de teller.

Maarja, het rijd verder hardstikke leuk en ik denk als je me ziet rijden dat je niet zal zien dat ie 25Kw is.

Maar 'k ga lekker in Juli naar het circuit van Folembrey in Frankrijk, hele dag circuitrijden. Avond van te voren ff de 4 plaatjes eruit en crossen met 65pk i.p.v. 34pk :P

Mocht je me moto nog willen zien, vanaaf ben ik misschien op Editie NL te zien 22:30 RTL4, iets met gevaarlijk asfalt...

denk dat het toch nog wel effe wennen zal weze als je opeens een stuk meer vermogen onder je hol heb
 
bier drinken en kut roepen
SendaMax 11-5-2005 22:41 Print reply

Posts: 1592
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pas


Mocht je me moto nog willen zien, vanaaf ben ik misschien op Editie NL te zien 22:30 RTL4, iets met gevaarlijk asfalt...



Lol kep je net gezien.. geel ding had je aan carbonne demper en originele kleuren:P

wrom maakt die kerel op die fazer een paar keer een stoppiej
En dan later ook nog theekransje houden met de "hassan de binnenstadse politieman"...

btw.. was jij ook aan het woord?

Dit bericht is ge-edit door SendaMax op 11-5-2005 22:44
 
Yanos 11-5-2005 22:44 Print reply

Posts: 596
haha heb het ook gezien, die stoppies zijn maf, en rood wegdek(fietspad wegdek) is idd gladder, met de fiets ben je dan sneller.
 
briand.nl
SendaMax 11-5-2005 22:48 Print reply

Posts: 1592
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Yanos

haha heb het ook gezien, die stoppies zijn maf, en rood wegdek(fietspad wegdek) is idd gladder, met de fiets ben je dan sneller.


Je wilt niet weten wat er in groningen op sommige plekken ligt.. fuckin stenen.. gele klinkers maar dan NOG GLADDER als het geredend heeft, heel klein beetje je achter rem in en je glijd weg.. is nog VEEEL erger als dat rooje asfalt daar in leiden.

Leuk detail.. ze hebben die steentjes daar gelegd waar ongeveer de meeste zebrapaden zijn zodat als je ineens moet remmen LEKKER DOORGLIJDT

gelukkig loopt die weg ook niet voor de grootste bioscoop van de stad langs (pathe)

Dit bericht is ge-edit door SendaMax op 11-5-2005 22:49
 
Yanos 11-5-2005 22:51 Print reply

Posts: 596
haha in groningen liggen toch overal van die kinderhoofdjes.
 
briand.nl
ErDBeer 11-5-2005 23:10 Print reply

Posts: 229
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pas

Yup, motor freaks ride-out

Ik vind het best gaan, voor een 25Kw is een zxr400 zeer goed, rijd nog steeds lekker.

Als ik meer vermogen had gehad was ik allang een keer plat gegaan. Laats ook nog een stukkie gereden op een CBR600F op een bedrjifsterrein (f*cking klein), was wel lache, maar zodra je flink gas gaf trok dat ding zich recht en ging kaarsrecht rechtdoor, kwam misschien ook wel omdat het voorwiel van de grond was....

Als ik over 1 1/2 jaar het geld heb verander 'k naar een GSXR750, dan blijf ik niet 400 rijden, veel te hoogtoerig

btw, met snelweg rijden haal ik met gemak de 1op23, binnenstad tussen de 1op17 en de 1op20


Zxr400 is een supermotor
Ja zo'n 600 zal best wel vooruit gaan ja, heb nog nooit op een 600 vol vermogen gereden, maar lijkt me wel wat

Eind van het jaar wissel ik mn zxr400 ook in tegen een zxr740.
400 is idd wel erg hoogtoerig, wel leuk voor even maar toch liever wat minder

Die Ride Out leek me ook wel lache. Alleen dan moet ik ook weer een andere demper gaan zoeken. (95 dB max ) Maar dat was niet duur. Naja misschien over een jaartje met een 750 ofzo, lijkt me echt supergaaf

Zuinig is ie iig wel ik rijdt ook gemiddeld 1:20 en op de snelweg nog wat zuiniger ja.

Dit bericht is ge-edit door ErDBeer op 11-5-2005 23:13
 
Pas 12-5-2005 10:15 Print reply

Posts: 1181
heb ook een std demper liggen voor dat ding, maar er is een dB killer op bestelling voor m'n Laser, 'k ga dan ff proberen het e-keur in de branden ergens op die Laser. Geen idee of ie dan onder de 95dB komt, hoop van wel, want die std demper is v??l te stil

Die 750 is leuk, maar loodzwaar, neem trouwens wel een '93 >, want die hebben een aantal pk-tjes meer dacht ik. Ik wil hierna in ieder geval een ander model en een 600/750, 1000 boeit me niet, het moet nog wel een beetje kunnen janken
 
GSXR600K1

Dit topic is 7989 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 6 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved