Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - snelheid honda mb

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1223 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #29108 - snelheid honda mb
Pagina 8 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 11268 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

AOF 18-5-2005 18:49 Print reply

Posts: 1477
op de testbank misschien als ie super zwaar vertand is?
 
MBrijder 19-5-2005 1:58 Print reply

Posts: 74
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt-5[Maarten]

250km/u met een 125cc

erm... right

edit : uhm sorry, 245km/u....


Dit bericht is ge-edit door Mt-5[Maarten] op 18-5-2005 15:12

hij is dan ook van het "Racing Team Jan Bakker"


Dit bericht is ge-edit door MBrijder op 19-5-2005 10:59
 
foxbuster666 19-5-2005 10:51 Print reply

Posts: 670
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mbracer

[...]


dan geloof je nije, en btw antal cc's is inderdaad niej voor snelheid, maar voor pk's, en pk's kun je snelheid uit halen, en een 1000 cc is geen 2 takt of wel???, 2 takt kuj ook weer niej vergelijken met 4 takt. en met een 113 cc kun je 160/170 halen, mijn broer heeft op zo'n mb gereden, well full getuned en hij reed op de autobaan voor een auto 160 met gas over, hij durfde niej harder

van die 70cc die 115 reed kun je navragen aan scarface, dit ding was niej getuned, was zelfs de allegoedkoopste cillinder met een 16mm mikuni.

mijn brommer met 50cc, rijd echt 80 met een 13mm keihin, maar heb van meerdere jongens gehoord dat je er zo'n 90/95 uit kunt halen, maar niej te adviseren, tenzij je elk halfjaar een nieuwe zuiger wild kopen.

mijn advies is koop jee een mb/nsr, rij er eerst een maandje standaart mee, om aan de brommer te wennen, gooi je er dan een 70cc op. hier is makkelijk 100 uit te halen met een 20mm mikuni en tandwielverhouding (voor mb) 14/45 of 50 (ligt er aan hoe hard ie optrekt en wanner die overtoeren begint te krijgen).
als je toch perse een 80cc blok wil adviseer ik je om de standaart cillinder er op te laten, deze loopt standaart al 80/90 en zal dus niej zo snel slijten, veel harder zal ik m niej opvoeren inverbant met je achterbrug en je wiellagers, deze kunnen deze snelheden niej aan en zullen dus ook sneciale in moete

als je nsr koopt hej wel meer problemen, zoals cdi, daar is hij ook in begrenst, hier zul je dan een race uitvoering voor moeten kopen



Dit bericht is ge-edit door mbracer op 12-5-2005 22:31

He n00b...

Beter doe jij ff betere tellers kopen

Maar goed, kzal de snelheden even !!schatten!!:
50cc snel met 20mm, snelle uitlaat => 80 km/h
70cc malossi/polini met 20mm, snelle uitlaat => 100 km/h
80cc ori (bewerkt) met 20mm of 24mm, snelle uitlaat => 110 km/h (let op bij bovenlangs op MT rijd hij minder hard)
100cc honda met 24mm,snelle uitlaat 115 km/h
125cc euro met 24mm, snelle uitlaat 125 km/h
110 malossi met 24mm, snelle uitlaat 125 km/h (trekt harder)

Let op: Ik heb nog nooit bewijs gezien dat een eurocilindro meer vermogen haalde dan een malossi cilinder!

Hardste zelf ooit gereden was 138 km/h per uur met setup die ondertussen wel bekend is denk ik!

Dus deze hierboven is een beetje overdreven bezig met zijn 160/170 km/h



 
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat
foxbuster666 19-5-2005 10:52 Print reply

Posts: 670
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet

[...]

hm ja kan wel meende toch echt dat die getuned was

krijg opeens zin malossi te kopen voro me 80blokje

Idd jongens
Met dank dat je mijn naam/site noemt
Maar ja idd alles was untuned!
 
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat
Splendid 19-5-2005 10:54 Print reply

Posts: 8421
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt-5[Maarten]

250km/u met een 125cc

erm... right

edit : uhm sorry, 245km/u....


Dit bericht is ge-edit door Mt-5[Maarten] op 18-5-2005 15:12


als je ziet wat ze uit een 50cc konden halen (met die kreidler) :P
 
Ik wil een onderwaterbeer!!
foxbuster666 19-5-2005 10:54 Print reply

Posts: 670
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet

hm ja der was hier op t forum ook zon full tuned mb 113cc malossi opmaatpijp+hpi die 138km/u boekte

maar die had bewijs

en wat die mt betreft, mischien heeft ie wel gewoon een standard snel pijp? met zon pijp trekt mijn 80 zelfs net zo sloom als een 50

Dit bericht is ge-edit door Saknet op 13-5-2005 17:19

Hier praat je over bewijs!
Ik heb het idee dat er veel hier zonder bewijs gespeculeert wordt.
Je moet eerst zien te scoren voordat je je vermogen post!

 
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat
foxbuster666 19-5-2005 10:55 Print reply

Posts: 670
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet

[...]


ja 138km op testbank he, op de weg natuurlijk wat minder

Nee, juist niet..
Hij haalde hetzelfde toerental op topsnelheid namelijk ook op de weg!
Max toerental was 12500 in de versnelling dan wel...


Dit bericht is ge-edit door foxbuster666 op 19-5-2005 10:55
 
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat
MT70-nolimit 19-5-2005 10:57 Print reply

Posts: 4322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: foxbuster666

He n00b...

Beter doe jij ff betere tellers kopen

Maar goed, kzal de snelheden even !!schatten!!:
50cc snel met 20mm, snelle uitlaat => 80 km/h
70cc malossi/polini met 20mm, snelle uitlaat => 100 km/h
80cc ori (bewerkt) met 20mm of 24mm, snelle uitlaat => 110 km/h (let op bij bovenlangs op MT rijd hij minder hard)
100cc honda met 24mm,snelle uitlaat 115 km/h
125cc euro met 24mm, snelle uitlaat 125 km/h
110 malossi met 24mm, snelle uitlaat 125 km/h (trekt harder)

Let op: Ik heb nog nooit bewijs gezien dat een eurocilindro meer vermogen haalde dan een malossi cilinder!

Hardste zelf ooit gereden was 138 km/h per uur met setup die ondertussen wel bekend is denk ik!

Dus deze hierboven is een beetje overdreven bezig met zijn 160/170 km/h





Jij snapt het tenminste, dat ventje moet niet zo ontzettend overdrijven, dikke patser.
 
gaat lang goed
mbracer 19-5-2005 11:00 Print reply

Posts: 1863
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: foxbuster666

[...]

He n00b...

Beter doe jij ff betere tellers kopen

Maar goed, kzal de snelheden even !!schatten!!:
50cc snel met 20mm, snelle uitlaat => 80 km/h
70cc malossi/polini met 20mm, snelle uitlaat => 100 km/h
80cc ori (bewerkt) met 20mm of 24mm, snelle uitlaat => 110 km/h (let op bij bovenlangs op MT rijd hij minder hard)
100cc honda met 24mm,snelle uitlaat 115 km/h
125cc euro met 24mm, snelle uitlaat 125 km/h
110 malossi met 24mm, snelle uitlaat 125 km/h (trekt harder)

Let op: Ik heb nog nooit bewijs gezien dat een eurocilindro meer vermogen haalde dan een malossi cilinder!

Hardste zelf ooit gereden was 138 km/h per uur met setup die ondertussen wel bekend is denk ik!

Dus deze hierboven is een beetje overdreven bezig met zijn 160/170 km/h





mijn 50cc snel ongetuned reed 80 met orginele caberateur, als jij dat pas met een 20 kunt redden bej een mooie dul ( en ga niej over tellers lullen, want heb 100 op brommerteller gehaald, nsr racer heeft met 70 cc 95 gehaald, met verrotte tandwielen en ketting,

heb nu pauze, ben er zo wel weer
om mijn verhaal af te maken

nsr racer kan met verrotte tandwielen en ketting 95 halen, heeft hij nog niej eens een hogedrukpet.

scarface kan met een 70 gietijzer ongetuned 115 halen. dan snap ik niej wat jij verkeert doet maar als jij dat nog niej eens met een mallossie kunt halen.

80cc heb ik geen verstand van, wel weet ik dat 80 cc met 113 cc FULL GETUNED OP AUTOTELLER 160 loopt

maar dat spul zal in t westen wel allemaal van dat gare spul zijn ofzow, maar ik vind je snelheden wel aan de lage kant



Dit bericht is ge-edit door mbracer op 19-5-2005 11:26
 
als is de scoot nog zo snel, de schakel achterhaald hem wel :D
foxbuster666 19-5-2005 11:02 Print reply

Posts: 670
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mbracer

[...]


mijn 50cc snel ongetuned reed 80 met orginele caberateur, als jij dat pas met een 20 kunt redden bej een mooie dul ( en ga niej over tellers lullen, want heb 100 op brommerteller gehaald, nsr racer heeft met 70 cc 95 gehaald, met verrotte tandwielen en ketting,

heb nu pauze, ben er zo wel weer

Ten eerste er staat geschat!
En ten tweede de rest van je snelheden slaan echt totaal nergens op.
Tenzij je net komt kijken in dit wereldje
Kzou eens zeggen neem kijkje op mijn site!

110 malossi, 28mm VHST dellortho, hpi binnenrotor, opmaat uitlaat, afgesteld op de testbank! en 18.8 pk , topsnelheid 120 km/h bij 14/38, bij 15/38 => 131...hoogste ooit gehaald 138 km/h en meer niet!
 
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat
MT70-nolimit 19-5-2005 11:09 Print reply

Posts: 4322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: foxbuster666



110 malossi, 28mm VHST dellortho, hpi binnenrotor, opmaat uitlaat, afgesteld op de testbank! en 18.8 pk , topsnelheid 120 km/h bij 14/38, bij 15/38 => 131...hoogste ooit gehaald 138 km/h en meer niet!


shit hej das een beste gang, maat van me wist er met 24mm ook maar iets van 110 uit te halen. Dus ik weet niet wat wij fout doen maar die mbracer is een topper als het gaat om tunen *sarcasme

Dit bericht is ge-edit door MT70-nolimit op 19-5-2005 11:09
 
gaat lang goed
Maikiejj 19-5-2005 11:15 Print reply
Posts: 17

50cc snel met 20mm, snelle uitlaat => 80 km/h
70cc malossi/polini met 20mm, snelle uitlaat => 100 km/h
80cc ori (bewerkt) met 20mm of 24mm, snelle uitlaat => 110 km/h (let op bij bovenlangs op MT rijd hij minder hard)
100cc honda met 24mm,snelle uitlaat 115 km/h
125cc euro met 24mm, snelle uitlaat 125 km/h
110 malossi met 24mm, snelle uitlaat 125 km/h (trekt harder)


dat moet harder kunnen de meeste snelheden hoor
hier in het dorp hebben paar lui wat 125cc's
die halen makkelijk boven de 125
en een brommer met 50cc snel moet ook wel boven de 80 uitkomen
mijn brommer haalde al met een gewone 50 cc en een K*T uitlaat 75/80
 
And shepherds we shall be, for thee my lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth unto thee, and teeming with souls shall it ever be.....et nominae patri, et filii,
MT70-nolimit 19-5-2005 11:24 Print reply

Posts: 4322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maikiejj


mijn brommer haalde al met een gewone 50 cc en een K*T uitlaat 75/80

wat was de rest van je setup?




Zeker een aprillia brommer.



Dit bericht is ge-edit door MT70-nolimit op 19-5-2005 11:26
 
gaat lang goed
Maikiejj 19-5-2005 11:26 Print reply
Posts: 17
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit

[...]

wat was de rest van je setup?




ik had een samba racing uitlaat eronder
zwaar slecht afgesteld enzoh
en ik had een race vario
goedkoopste van het goedkoopste
ooit es gekocht inde aanbieding bij vantslot
standaart carbarateur
en gewoon een 50CC cilindertje
men scooter was een aprilia rally AC
en wat maakt het uit dat het aprilla brommer was
kameraad had een firefox
95 op teller van scoot
85 ongeveer op autoteller als het meezat
en alleen maar een technigas uitlaat rest allemaal standaart

Dit bericht is ge-edit door Maikiejj op 19-5-2005 11:27
 
And shepherds we shall be, for thee my lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth unto thee, and teeming with souls shall it ever be.....et nominae patri, et filii,
MT70-nolimit 19-5-2005 11:28 Print reply

Posts: 4322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maikiejj

[...]



ik had een samba racing uitlaat eronder
zwaar slecht afgesteld enzoh
en ik had een race vario
goedkoopste van het goedkoopste
ooit es gekocht inde aanbieding bij vantslot
standaart carbarateur
en gewoon een 50CC cilindertje
men scooter was een aprilia rally AC


Lees dit topic eens door, we hebben het hier over HONDA!! niet over aprilia, daar zit van die minarelli shit onder met carterinlaat, daar is geen vergelijk mee te krijgen met Honda lolbroek
 
gaat lang goed

Dit topic is 11268 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 8 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved