Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - snelheid honda mb

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 858 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #29108 - snelheid honda mb
Pagina 3 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 11279 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

[RRT] Lost-P 12-5-2005 21:14 Print reply
Posts: 4578
jij wil de 70 eurocilindro voor 50blok, op een 80blok schroeven? DAT gaat niet werken
 
Chille Tune shit dan
mb-gek 12-5-2005 21:15 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P

jij wil de 70 eurocilindro voor 50blok, op een 80blok schroeven? DAT gaat niet werken

125 of nie soms
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
MT70-nolimit 12-5-2005 21:15 Print reply

Posts: 4322
Ja je keus is te begrijpen maar het voordeel van die 80cc op langere termijn is dat je eigenlijk met een 'origineel' blok rijd. Je krukaslagers zullen lang niet zo snel wegvreten. Maar een goede 70 is gewoon wel sneller als een ori 80. Of heb ik je verkeerd begrepen.

Dit bericht is ge-edit door MT70-nolimit op 12-5-2005 21:17
 
gaat lang goed
AOF 12-5-2005 21:29 Print reply

Posts: 1477
ja dat is eigenlijk mijn bedoeling.
zo min mogelijk slijtage
ik denk er nog even over na wat ik wil gaan doen
 
mbracer 12-5-2005 21:41 Print reply

Posts: 1863
ik heb zelf een mb die 85 haalde met een 50cc en een 13 mm keihin, kamerraad van mij (scarface), had een 70cc goedkoopste kwaliteit cillinder met 1 tankje inrijde en een 16 mm mikuni, dat ding liep al 115

als je nu begint met een 80cc blok en je gooit er een 100 of 113 cc op dan loopt ie 160/170, met een tune beurt zou je de 200 kunnen halen, maar dan zou ik wel allemaal kwalliteit spul halen.

ik weet niej waar julie die snelheden vandaan halen maar 100 met een 70cc vind ik nije veel,

en deze snelheden waren allemaal op autoteller
 
als is de scoot nog zo snel, de schakel achterhaald hem wel :D
Speakerfreak 12-5-2005 21:44 Print reply

Posts: 4941
WHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAAH (lach je uit)
 
Vieze naaiers hier
Gilera Gsm 12-5-2005 21:45 Print reply

Posts: 2376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mbracer

ik heb zelf een mb die 85 haalde met een 50cc en een 13 mm keihin, kamerraad van mij (scarface), had een 70cc goedkoopste kwaliteit cillinder met 1 tankje inrijde en een 16 mm mikuni, dat ding liep al 115

als je nu begint met een 80cc blok en je gooit er een 100 of 113 cc op dan loopt ie 160/170, met een tune beurt zou je de 200 kunnen halen, maar dan zou ik wel allemaal kwalliteit spul halen.

ik weet niej waar julie die snelheden vandaan halen maar 100 met een 70cc vind ik nije veel,

en deze snelheden waren allemaal op autoteller


Wahahahhahahahhahahhahahahha Pak er nog een ITO

Dit bericht is ge-edit door Gilera Gsm op 12-5-2005 21:45
 
mb-gek 12-5-2005 22:05 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mbracer

ik heb zelf een mb die 85 haalde met een 50cc en een 13 mm keihin, kamerraad van mij (scarface), had een 70cc goedkoopste kwaliteit cillinder met 1 tankje inrijde en een 16 mm mikuni, dat ding liep al 115

als je nu begint met een 80cc blok en je gooit er een 100 of 113 cc op dan loopt ie 160/170, met een tune beurt zou je de 200 kunnen halen, maar dan zou ik wel allemaal kwalliteit spul halen.

ik weet niej waar julie die snelheden vandaan halen maar 100 met een 70cc vind ik nije veel,

en deze snelheden waren allemaal op autoteller

aantal cc is niet recht evenredig met snelheid he snappie ??
damn welke snelheid haald zo'n 1000cc motor wel dan niet, licht snelheid hwahwahahahaha

Dit bericht is ge-edit door mb-gek op 12-5-2005 22:05
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
SendaMax 12-5-2005 22:09 Print reply

Posts: 1592
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mbracer

ik heb zelf een mb die 85 haalde met een 50cc en een 13 mm keihin, kamerraad van mij (scarface), had een 70cc goedkoopste kwaliteit cillinder met 1 tankje inrijde en een 16 mm mikuni, dat ding liep al 115

als je nu begint met een 80cc blok en je gooit er een 100 of 113 cc op dan loopt ie 160/170, met een tune beurt zou je de 200 kunnen halen, maar dan zou ik wel allemaal kwalliteit spul halen.

ik weet niej waar julie die snelheden vandaan halen maar 100 met een 70cc vind ik nije veel,

en deze snelheden waren allemaal op autoteller


grappig...
 
Mitchell17 12-5-2005 22:11 Print reply

Posts: 556
idd 120 cc is goed voor 140 max denk
 
MT70-nolimit 12-5-2005 22:15 Print reply

Posts: 4322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mbracer


en deze snelheden waren allemaal op autoteller


tuned Malossi autoteller
 
gaat lang goed
mbracer 12-5-2005 22:29 Print reply

Posts: 1863
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit

[...]


tuned Malossi autoteller


dan geloof je nije, en btw antal cc's is inderdaad niej voor snelheid, maar voor pk's, en pk's kun je snelheid uit halen, en een 1000 cc is geen 2 takt of wel???, 2 takt kuj ook weer niej vergelijken met 4 takt. en met een 113 cc kun je 160/170 halen, mijn broer heeft op zo'n mb gereden, well full getuned en hij reed op de autobaan voor een auto 160 met gas over, hij durfde niej harder

van die 70cc die 115 reed kun je navragen aan scarface, dit ding was niej getuned, was zelfs de allegoedkoopste cillinder met een 16mm mikuni.

mijn brommer met 50cc, rijd echt 80 met een 13mm keihin, maar heb van meerdere jongens gehoord dat je er zo'n 90/95 uit kunt halen, maar niej te adviseren, tenzij je elk halfjaar een nieuwe zuiger wild kopen.

mijn advies is koop jee een mb/nsr, rij er eerst een maandje standaart mee, om aan de brommer te wennen, gooi je er dan een 70cc op. hier is makkelijk 100 uit te halen met een 20mm mikuni en tandwielverhouding (voor mb) 14/45 of 50 (ligt er aan hoe hard ie optrekt en wanner die overtoeren begint te krijgen).
als je toch perse een 80cc blok wil adviseer ik je om de standaart cillinder er op te laten, deze loopt standaart al 80/90 en zal dus niej zo snel slijten, veel harder zal ik m niej opvoeren inverbant met je achterbrug en je wiellagers, deze kunnen deze snelheden niej aan en zullen dus ook sneciale in moete

als je nsr koopt hej wel meer problemen, zoals cdi, daar is hij ook in begrenst, hier zul je dan een race uitvoering voor moeten kopen



Dit bericht is ge-edit door mbracer op 12-5-2005 22:31
 
als is de scoot nog zo snel, de schakel achterhaald hem wel :D
MT70-nolimit 12-5-2005 22:31 Print reply

Posts: 4322
*zucht

BLAAAAAAAT
 
gaat lang goed
bart de scootergek 12-5-2005 22:47 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mbracer

[...]


dan geloof je nije, en btw antal cc's is inderdaad niej voor snelheid, maar voor pk's, en pk's kun je snelheid uit halen, en een 1000 cc is geen 2 takt of wel???, 2 takt kuj ook weer niej vergelijken met 4 takt. en met een 113 cc kun je 160/170 halen, mijn broer heeft op zo'n mb gereden, well full getuned en hij reed op de autobaan voor een auto 160 met gas over, hij durfde niej harder

van die 70cc die 115 reed kun je navragen aan scarface, dit ding was niej getuned, was zelfs de allegoedkoopste cillinder met een 16mm mikuni.

mijn brommer met 50cc, rijd echt 80 met een 13mm keihin, maar heb van meerdere jongens gehoord dat je er zo'n 90/95 uit kunt halen, maar niej te adviseren, tenzij je elk halfjaar een nieuwe zuiger wild kopen.

mijn advies is koop jee een mb/nsr, rij er eerst een maandje standaart mee, om aan de brommer te wennen, gooi je er dan een 70cc op. hier is makkelijk 100 uit te halen met een 20mm mikuni en tandwielverhouding (voor mb) 14/45 of 50 (ligt er aan hoe hard ie optrekt en wanner die overtoeren begint te krijgen).
als je toch perse een 80cc blok wil adviseer ik je om de standaart cillinder er op te laten, deze loopt standaart al 80/90 en zal dus niej zo snel slijten, veel harder zal ik m niej opvoeren inverbant met je achterbrug en je wiellagers, deze kunnen deze snelheden niej aan en zullen dus ook sneciale in moete

als je nsr koopt hej wel meer problemen, zoals cdi, daar is hij ook in begrenst, hier zul je dan een race uitvoering voor moeten kopen



Dit bericht is ge-edit door mbracer op 12-5-2005 22:31


je komt aardig geloofwaardig over .


niet dus he
 
Honda RC-33
wildhaguh 12-5-2005 23:00 Print reply

Posts: 1650
haha
ongetunde immi 70 voor mt/mb haalt 85 als je veel geluk hebt
zonder tunnen of niet
maar 100 never nooie
en 115 maak je de paus maar wijs
 
www.brommer-onderdelen.tk

Dit topic is 11279 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved