Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Technical Forum - Topic #29108 - snelheid honda mb
|
Pagina 3 van 12
|
Dit topic is 11279 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
[RRT] Lost-P |
12-5-2005 21:14 |
Posts: 4578 |
jij wil de 70 eurocilindro voor 50blok, op een 80blok schroeven? DAT gaat niet werken
|
|
Chille Tune shit dan |
|
mb-gek |
12-5-2005 21:15 |
|
MT70-nolimit |
12-5-2005 21:15 |
Posts: 4322 |
Ja je keus is te begrijpen maar het voordeel van die 80cc op langere termijn is dat je eigenlijk met een 'origineel' blok rijd. Je krukaslagers zullen lang niet zo snel wegvreten. Maar een goede 70 is gewoon wel sneller als een ori 80. Of heb ik je verkeerd begrepen.
Dit bericht is ge-edit door MT70-nolimit op 12-5-2005 21:17
|
|
gaat lang goed |
|
AOF |
12-5-2005 21:29 |
Posts: 1477 |
ja dat is eigenlijk mijn bedoeling.
zo min mogelijk slijtage
ik denk er nog even over na wat ik wil gaan doen
|
|
|
|
mbracer |
12-5-2005 21:41 |
Posts: 1863 |
ik heb zelf een mb die 85 haalde met een 50cc en een 13 mm keihin, kamerraad van mij (scarface), had een 70cc goedkoopste kwaliteit cillinder met 1 tankje inrijde en een 16 mm mikuni, dat ding liep al 115
als je nu begint met een 80cc blok en je gooit er een 100 of 113 cc op dan loopt ie 160/170, met een tune beurt zou je de 200 kunnen halen, maar dan zou ik wel allemaal kwalliteit spul halen.
ik weet niej waar julie die snelheden vandaan halen maar 100 met een 70cc vind ik nije veel,
en deze snelheden waren allemaal op autoteller
|
|
als is de scoot nog zo snel, de schakel achterhaald hem wel :D |
|
Speakerfreak |
12-5-2005 21:44 |
Posts: 4941 |
WHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAAH (lach je uit)
|
|
Vieze naaiers hier |
|
Gilera Gsm |
12-5-2005 21:45 |
Posts: 2376 |
|
|
|
|
mb-gek |
12-5-2005 22:05 |
Posts: 10385 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mbracer
ik heb zelf een mb die 85 haalde met een 50cc en een 13 mm keihin, kamerraad van mij (scarface), had een 70cc goedkoopste kwaliteit cillinder met 1 tankje inrijde en een 16 mm mikuni, dat ding liep al 115
als je nu begint met een 80cc blok en je gooit er een 100 of 113 cc op dan loopt ie 160/170, met een tune beurt zou je de 200 kunnen halen, maar dan zou ik wel allemaal kwalliteit spul halen.
ik weet niej waar julie die snelheden vandaan halen maar 100 met een 70cc vind ik nije veel,
en deze snelheden waren allemaal op autoteller
aantal cc is niet recht evenredig met snelheid he snappie ??
damn welke snelheid haald zo'n 1000cc motor wel dan niet, licht snelheid hwahwahahahaha
Dit bericht is ge-edit door mb-gek op 12-5-2005 22:05
|
|
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ?? |
|
SendaMax |
12-5-2005 22:09 |
Posts: 1592 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mbracer
ik heb zelf een mb die 85 haalde met een 50cc en een 13 mm keihin, kamerraad van mij (scarface), had een 70cc goedkoopste kwaliteit cillinder met 1 tankje inrijde en een 16 mm mikuni, dat ding liep al 115
als je nu begint met een 80cc blok en je gooit er een 100 of 113 cc op dan loopt ie 160/170, met een tune beurt zou je de 200 kunnen halen, maar dan zou ik wel allemaal kwalliteit spul halen.
ik weet niej waar julie die snelheden vandaan halen maar 100 met een 70cc vind ik nije veel,
en deze snelheden waren allemaal op autoteller
grappig...
|
|
|
|
Mitchell17 |
12-5-2005 22:11 |
Posts: 556 |
idd 120 cc is goed voor 140 max denk
|
|
|
|
MT70-nolimit |
12-5-2005 22:15 |
Posts: 4322 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mbracer
en deze snelheden waren allemaal op autoteller
tuned Malossi autoteller
|
|
gaat lang goed |
|
mbracer |
12-5-2005 22:29 |
Posts: 1863 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
[...]
tuned Malossi autoteller
dan geloof je nije, en btw antal cc's is inderdaad niej voor snelheid, maar voor pk's, en pk's kun je snelheid uit halen, en een 1000 cc is geen 2 takt of wel???, 2 takt kuj ook weer niej vergelijken met 4 takt. en met een 113 cc kun je 160/170 halen, mijn broer heeft op zo'n mb gereden, well full getuned en hij reed op de autobaan voor een auto 160 met gas over, hij durfde niej harder
van die 70cc die 115 reed kun je navragen aan scarface, dit ding was niej getuned, was zelfs de allegoedkoopste cillinder met een 16mm mikuni.
mijn brommer met 50cc, rijd echt 80 met een 13mm keihin, maar heb van meerdere jongens gehoord dat je er zo'n 90/95 uit kunt halen, maar niej te adviseren, tenzij je elk halfjaar een nieuwe zuiger wild kopen.
mijn advies is koop jee een mb/nsr, rij er eerst een maandje standaart mee, om aan de brommer te wennen, gooi je er dan een 70cc op. hier is makkelijk 100 uit te halen met een 20mm mikuni en tandwielverhouding (voor mb) 14/45 of 50 (ligt er aan hoe hard ie optrekt en wanner die overtoeren begint te krijgen).
als je toch perse een 80cc blok wil adviseer ik je om de standaart cillinder er op te laten, deze loopt standaart al 80/90 en zal dus niej zo snel slijten, veel harder zal ik m niej opvoeren inverbant met je achterbrug en je wiellagers, deze kunnen deze snelheden niej aan en zullen dus ook sneciale in moete
als je nsr koopt hej wel meer problemen, zoals cdi, daar is hij ook in begrenst, hier zul je dan een race uitvoering voor moeten kopen
Dit bericht is ge-edit door mbracer op 12-5-2005 22:31
|
|
als is de scoot nog zo snel, de schakel achterhaald hem wel :D |
|
MT70-nolimit |
12-5-2005 22:31 |
Posts: 4322 |
*zucht
BLAAAAAAAT
|
|
gaat lang goed |
|
bart de scootergek |
12-5-2005 22:47 |
Posts: 8916 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mbracer
[...]
dan geloof je nije, en btw antal cc's is inderdaad niej voor snelheid, maar voor pk's, en pk's kun je snelheid uit halen, en een 1000 cc is geen 2 takt of wel???, 2 takt kuj ook weer niej vergelijken met 4 takt. en met een 113 cc kun je 160/170 halen, mijn broer heeft op zo'n mb gereden, well full getuned en hij reed op de autobaan voor een auto 160 met gas over, hij durfde niej harder
van die 70cc die 115 reed kun je navragen aan scarface, dit ding was niej getuned, was zelfs de allegoedkoopste cillinder met een 16mm mikuni.
mijn brommer met 50cc, rijd echt 80 met een 13mm keihin, maar heb van meerdere jongens gehoord dat je er zo'n 90/95 uit kunt halen, maar niej te adviseren, tenzij je elk halfjaar een nieuwe zuiger wild kopen.
mijn advies is koop jee een mb/nsr, rij er eerst een maandje standaart mee, om aan de brommer te wennen, gooi je er dan een 70cc op. hier is makkelijk 100 uit te halen met een 20mm mikuni en tandwielverhouding (voor mb) 14/45 of 50 (ligt er aan hoe hard ie optrekt en wanner die overtoeren begint te krijgen).
als je toch perse een 80cc blok wil adviseer ik je om de standaart cillinder er op te laten, deze loopt standaart al 80/90 en zal dus niej zo snel slijten, veel harder zal ik m niej opvoeren inverbant met je achterbrug en je wiellagers, deze kunnen deze snelheden niej aan en zullen dus ook sneciale in moete
als je nsr koopt hej wel meer problemen, zoals cdi, daar is hij ook in begrenst, hier zul je dan een race uitvoering voor moeten kopen
Dit bericht is ge-edit door mbracer op 12-5-2005 22:31
je komt aardig geloofwaardig over .
niet dus he
|
|
Honda RC-33 |
|
wildhaguh |
12-5-2005 23:00 |
Posts: 1650 |
haha
ongetunde immi 70 voor mt/mb haalt 85 als je veel geluk hebt
zonder tunnen of niet
maar 100 never nooie
en 115 maak je de paus maar wijs
|
|
www.brommer-onderdelen.tk |
|
Dit topic is 11279 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 3 van 12
|
|