diem mensen kunnen gewoon niet afstellen want ik heb nog weinig mensen gehoord die met een 70cc ineens een warmloper kregen als je het goed afstelt en niet kunstand nutteloos gas staat tegeven terwijl je stilstaat ( meot je dan welheel veel doen ) dan krijg je echt geen warmloper
Het verschil met opvoeren van AC en LC is duidelijk. Bij een AC ben je niet afhankelijk van een berekende waterpomp. Bij bijv. een NSR moet de waterpomp die berekent is op 50cc bij een 70cc meer oppervlak koelen en hogere toerentallen koelen. Dat geneuk heb je niet bij AC, dus makkelijker. Als je een nsr op wil fokken gooi er dan maar een MBX80 blok onder.
ik heb een beter idee
ik ben eens op marktplaats rond aan het zoeken en die originele 80cc blokjes die lijken me ook wel wat. heb je tenminste nog wat om meer cc s in te doen als je het zat bent.
maar nu wil ik denk ik een origineel 80cc blok met 5 versnellingen en 24mm of 26 mm cabarateur en een homoet special.(als dat past?)
zou je daar de 100 mee moeten kunnen halen of word dat een hele klus?
Voor op een MT of MB is qua prijs/kwaliteit zo'n eurocilindro zeker de moeite waard t.o.v. malollie of polini
Polini en malossi zijn (voor mt dan) ontieglijk overpriced... eurocilindro/athena is echt een heerlijk cilindertje, heeft aardig wat tuningspotentie en loopt standaard al bijna net zo hard als malossi. De wand is ook perfect btw
hmm dan denk ik dat ik daar voor ga. en als ik dat in een mb8 blok stop ziet de politie dat dan nog steeds bij een technische controle zo snel? of past dat daar niet in?
Dit bericht is ge-edit door lars1988 op 12-5-2005 21:15