ik wil een honda mb gaan kopen denk ik(of een nsr ben nog aan het tweifelen)
maar ik vroeg me af wat ik zou kunnen halen als ik ene koop met een 5 bak.
ik zet er denk ik dan 70cc malossi op en een 19mm cabarateur en een leuk uitlaatje weet nog niet wat.
maar wat voor een snelheid zou ik hiermee kunnen halen als ik hem goed afstel en dan ook afstel dat ie het makkelijk trekt en niet bijna niet meer vooruit kom met tegenwind
ik wil een honda mb gaan kopen denk ik(of een nsr ben nog aan het tweifelen)
maar ik vroeg me af wat ik zou kunnen halen als ik ene koop met een 5 bak.
ik zet er denk ik dan 70cc malossi op en een 19mm cabarateur en een leuk uitlaatje weet nog niet wat.
maar wat voor een snelheid zou ik hiermee kunnen halen als ik hem goed afstel en dan ook afstel dat ie het makkelijk trekt en niet bijna niet meer vooruit kom met tegenwind
ow dat is netjes dat was ook mijn doelsnelheid eigenlijk.
en dat is bij honda mb en nsr ongeveer hetzelde of zit daar erg veel verschil in met stroomlijn gedoe?
ow dat is netjes dat was ook mijn doelsnelheid eigenlijk.
en dat is bij honda mb en nsr ongeveer hetzelde of zit daar erg veel verschil in met stroomlijn gedoe?
Stroomlijn maakt niet veel uit hoor.
Bij NSR heb je wel weer voordeel (?) dat blok watergekoeld is.
Edit: Niet dat dat veel uitmaakt voor je snelheid.
Dit bericht is ge-edit door Tijzzz op 9-5-2005 19:01
hoe kan je nou een snelheid geven als hij er geen uitlaat bij zegt daar kan je niks over zeggen want een homoet zal veel sneller zijn als een standaard snel of een bos uitlaat
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
hoe kan je nou een snelheid geven als hij er geen uitlaat bij zegt daar kan je niks over zeggen want een homoet zal veel sneller zijn als een standaard snel of een bos uitlaat
ik had het over een leuk uitlaatje en niet over een standaart snelle uitlaat.
had een homoet of een proma onderlangs in gedachte
en dat luchtgekoelt op een mb zou dat er snel fout gaan op 70cc of valt dat nog wel mee. want ik ken ook mesne die met hun luchtgekoelde scooter er 70cc opgooien en dan vrij snel warmlopers krijgen
ik had het over een leuk uitlaatje en niet over een standaart snelle uitlaat.
had een homoet of een proma onderlangs in gedachte
en dat luchtgekoelt op een mb zou dat er snel fout gaan op 70cc of valt dat nog wel mee. want ik ken ook mesne die met hun luchtgekoelde scooter er 70cc opgooien en dan vrij snel warmlopers krijgen
Gaat niet fout. Wel netjes inrijden en iedere keer voordat je gas open gaat warmrijden.
ik had het over een leuk uitlaatje en niet over een standaart snelle uitlaat.
had een homoet of een proma onderlangs in gedachte
en dat luchtgekoelt op een mb zou dat er snel fout gaan op 70cc of valt dat nog wel mee. want ik ken ook mesne die met hun luchtgekoelde scooter er 70cc opgooien en dan vrij snel warmlopers krijgen
diem mensen kunnen gewoon niet afstellen want ik heb nog weinig mensen gehoord die met een 70cc ineens een warmloper kregen als je het goed afstelt en niet kunstand nutteloos gas staat tegeven terwijl je stilstaat ( meot je dan welheel veel doen ) dan krijg je echt geen warmloper
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
ok dan zal het wel aan hun liggen
ik heb er ook nooit last mee gehad op mijn vespa.
was wel geen echte 70cc
noemen ze wel zo maar is 43mm is 60-65cc ofzo maarja
ok dan zal het wel aan hun liggen
ik heb er ook nooit last mee gehad op mijn vespa.
was wel geen echte 70cc
noemen ze wel zo maar is 43mm is 60-65cc ofzo maarja
Meeste 70cc zijn tussen 60 en 70cc.
Edit: d8 dat diameter malossi 44.5 was.
Slag is 41.4.
=> Inhoud cilinder is ongeveer 64.4cc
Edit 2: Net even gerekend, voor een werkelijke 70cc op een MT/B het je een diameter van 46.39... mm nodig.
Dit bericht is ge-edit door Tijzzz op 9-5-2005 19:14
Dit bericht is ge-edit door Tijzzz op 9-5-2005 19:16
ik heb een beter idee
ik ben eens op marktplaats rond aan het zoeken en die originele 80cc blokjes die lijken me ook wel wat. heb je tenminste nog wat om meer cc s in te doen als je het zat bent.
maar nu wil ik denk ik een origineel 80cc blok met 5 versnellingen en 24mm of 26 mm cabarateur en een homoet special.(als dat past?)
zou je daar de 100 mee moeten kunnen halen of word dat een hele klus?
ik heb een beter idee
ik ben eens op marktplaats rond aan het zoeken en die originele 80cc blokjes die lijken me ook wel wat. heb je tenminste nog wat om meer cc s in te doen als je het zat bent.
maar nu wil ik denk ik een origineel 80cc blok met 5 versnellingen en 24mm of 26 mm cabarateur en een homoet special.(als dat past?)
zou je daar de 100 mee moeten kunnen halen of word dat een hele klus?
leuke ori 70cc is volgens mij sneller als een ori 80 cc en je zit wel met het probleem dat de politie je blok kan innemne als ze zien dat het een 80 blok is
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??