Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - een andere uitlaat?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 967 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #29101 - een andere uitlaat?
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 512 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

sushi 9-5-2005 13:48 Print topicpost

Posts: 43
hoi

ik zou graag hebben dat mijn chappy minder schel geluid maakt...
kan dit door een andere uitlaat + demper of hoe doe je dit?
Het is niet direct de bedoeling dat hij sneller gaat rijden... vormt dit een probleem of kan je dit ook bijstellen...

hoe bepaal je welke uitlaten geschikt zijn?

op 50cc.nl heb ik gelezen dat gianelli en ninja passende uitlaten zijn,
moet je daar dan nog een demper opzetten of zijn die al gedempt?
(komt er dan een beetje een laag geluid uit?)


Dit bericht is ge-edit door sushi op 9-5-2005 14:13
 

Tijzzz 9-5-2005 14:13 Print reply

Posts: 4215
2-takt is nou eenmaal een beetje schel. Je kan misschien eerst een proberen met meer demperwol in je demper.
 
sushi 9-5-2005 14:14 Print reply

Posts: 43
wat is nou juist het verschil tss 2 en 4 takt??

 
Gary - Forum en Gallery Moderator 9-5-2005 14:19 Print reply

Posts: 12846
Geluid, aantal slagen vd zuiger, 4t heeft kleppen (sommige 2t ook) en 2t heeft meer vermogen bij gelijkwaardig materiaal. Dit is trouwens wel heel ruw.
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
sushi 9-5-2005 14:23 Print reply

Posts: 43
ja maar hoe ZIE ik het verschil... :s (sorry hoor...)
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 9-5-2005 14:25 Print reply

Posts: 12846
Aan het blok en uitlaat

Dit bericht is ge-edit door Gerrit_Z op 9-5-2005 14:25
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Simpele 9-5-2005 14:27 Print reply

Posts: 251
Grotere cilinderkop, waar de inlaat en uitlaat in zitten.
Ja en uitlaat, zonder expansiepijp dus

Dit bericht is ge-edit door Simpele op 9-5-2005 14:27
 
nee.
Kampersjaak 9-5-2005 14:36 Print reply

Posts: 12285
uitlaat zonder expansie hoeft niet perse, maar vaak wel.

als je naar puch kijkt bv, heeft geen expansie standaart

je kunt het voornamlijk aan de grote van de cilkop zien, en het geluid is veel zwaarder.
 
oderint dum metuant
sushi 9-5-2005 14:55 Print reply

Posts: 43
ik vind deze wel mooi:



goed idee of niet.... welk verschil met nu?
(gewone originele uitlaat met knalpot.



Dit bericht is ge-edit door sushi op 9-5-2005 15:03
 
Simpele 9-5-2005 14:58 Print reply

Posts: 251
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sushi

ik vind deze wel mooi:

[img]Eocuments and SettingsTatianaDesktopwebsiteuitlaat.gif[/img]

goed idee of niet.... welk verschil met nu?
(gewone originele uitlaat met knalpot.


Plaatje eerst uploaden

http://www.imageshack.us

Dit bericht is ge-edit door Simpele op 9-5-2005 14:58
 
nee.
Frysk 9-5-2005 15:02 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerrit_Z

Geluid, aantal slagen vd zuiger, 4t heeft kleppen (sommige 2t ook) en 2t heeft meer vermogen bij gelijkwaardig materiaal. Dit is trouwens wel heel ruw.
echt waar
 
giggitybyte
sushi 9-5-2005 22:28 Print reply

Posts: 43
wat is dan het effect van een andere uitlaat? (zoals die hierboven bv)??
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 9-5-2005 22:31 Print reply

Posts: 12846
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: speeder

[...]
echt waar


Jah die motoren op die huge cruise schepen hebben 1 grote klep (inlaat dacht ik)
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Deon 9-5-2005 22:32 Print reply

Posts: 9656
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sushi

wat is dan het effect van een andere uitlaat? (zoals die hierboven bv)??


ander geluid(welk weet ik niet, geen ervaring met die uitlaat), meer vermogen wss,
 

Dit topic is 512 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved