O ik dacht dat je het sarcastisch bedoelde,maar ik zou ook bijgod niet weten waarom,want die race scooters hebben meestal van de kort mogelijke spruitstukken
dat heeft te maken met de wervelingen van het mengsel. bij laag toeren moet het spruitstuk meen ik langer zijn dan bij hoog toeren voor een goede cilindervulling. das bij auto's tenminste.
O ik dacht dat je het sarcastisch bedoelde,maar ik zou ook bijgod niet weten waarom,want die race scooters hebben meestal van de kort mogelijke spruitstukken
ja inlaat traject zo kort mogelijk houden, is logisch eigenlijk, want als je het langer maakt duurt het langer voordat het mengsel er is. ook de stroomsnelheid van het mengsel neemt dan af, het kan het mengsel ook slecht beinvloeden. dus hele inlaattraject korter moet gewoon.
we zoeken gewoon iemand die nou een lange heeft en dan zetten we er een kortere op en kijken wat beter presteert.Ook een reden zou kunnen zijn dat het niej past met een korte
goh wrom moet iedereen tog altijd zo moeilijk doen over powerfilterss...Bij erge setups is het sowieso verstandig om er 1 op te doen want het zuigt veeelll meer lucht aan en je merk er tog duidelijk wel verschil meej..MAar wat mensen verkeerd zien is dat ze denken dat de goedkopere en duurdere precies hetzelfde zijn..Maar dat is de grootste onzin..Filters zoals twin air(heb ik op me scooter) komt egt geen zooi daarheen dat schuim is tering dik..En mhr e13 en e14 bijv zijn ook hardstikke goeie filter...Alleen bij me mt met alleen een 70cc imi maakte het nix uit en ik hoefde me sproeier niet te vervangen..Het was met zon nep k&n filter..Ik merkte nix ervan met rijden....
goh wrom moet iedereen tog altijd zo moeilijk doen over powerfilterss...Bij erge setups is het sowieso verstandig om er 1 op te doen want het zuigt veeelll meer lucht aan en je merk er tog duidelijk wel verschil meej..MAar wat mensen verkeerd zien is dat ze denken dat de goedkopere en duurdere precies hetzelfde zijn..Maar dat is de grootste onzin..Filters zoals twin air(heb ik op me scooter) komt egt geen zooi daarheen dat schuim is tering dik..En mhr e13 en e14 bijv zijn ook hardstikke goeie filter...Alleen bij me mt met alleen een 70cc imi maakte het nix uit en ik hoefde me sproeier niet te vervangen..Het was met zon nep k&n filter..Ik merkte nix ervan met rijden....