Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Hebo powerfiliter

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 859 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #29075 - Hebo powerfiliter
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1724 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

lamahoofd 8-5-2005 21:12 Print reply

Posts: 3432
En hoe langer je die slang maakt hoe rotter die rijdt en hoe langer hoe minder felle gastreactie
 
Een baron in de morgen,is een dag zonder zorgen
mulder 8-5-2005 21:13 Print reply

Posts: 13701
waarom zitten er dan soms op van die zundapps e.d vet lange spruitstukken?
 
lamahoofd 8-5-2005 21:14 Print reply

Posts: 3432
Ik heb het over de luchtaanzuigslang
 
Een baron in de morgen,is een dag zonder zorgen
mulder 8-5-2005 21:15 Print reply

Posts: 13701
not related?
 
bart de scootergek 8-5-2005 21:17 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder

waarom zitten er dan soms op van die zundapps e.d vet lange spruitstukken?


hebben zunndaps dan goede gasreacties?
 
Honda RC-33
mulder 8-5-2005 21:42 Print reply

Posts: 13701
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek

[...]


hebben zunndaps dan goede gasreacties?


op van die racers enzo, het is meer een vraag van mij.
 
lamahoofd 8-5-2005 21:44 Print reply

Posts: 3432
O ik dacht dat je het sarcastisch bedoelde,maar ik zou ook bijgod niet weten waarom,want die race scooters hebben meestal van de kort mogelijke spruitstukken
 
Een baron in de morgen,is een dag zonder zorgen
Kietel Tuning 8-5-2005 21:45 Print reply

Posts: 863
dat heeft te maken met de wervelingen van het mengsel. bij laag toeren moet het spruitstuk meen ik langer zijn dan bij hoog toeren voor een goede cilindervulling. das bij auto's tenminste.
 
mulder 8-5-2005 21:45 Print reply

Posts: 13701
ja idd vaag, iets voor mythbusters
 
bart de scootergek 8-5-2005 21:47 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lamahoofd

O ik dacht dat je het sarcastisch bedoelde,maar ik zou ook bijgod niet weten waarom,want die race scooters hebben meestal van de kort mogelijke spruitstukken


ja inlaat traject zo kort mogelijk houden, is logisch eigenlijk, want als je het langer maakt duurt het langer voordat het mengsel er is. ook de stroomsnelheid van het mengsel neemt dan af, het kan het mengsel ook slecht beinvloeden. dus hele inlaattraject korter moet gewoon.
 
Honda RC-33
lamahoofd 8-5-2005 21:47 Print reply

Posts: 3432
we zoeken gewoon iemand die nou een lange heeft en dan zetten we er een kortere op en kijken wat beter presteert.Ook een reden zou kunnen zijn dat het niej past met een korte
 
Een baron in de morgen,is een dag zonder zorgen
renoeius 8-5-2005 22:27 Print reply

Posts: 6409
olie hem gewoon in met filterolie. deed ik ook en werkt perfect.

ik heb nog wel een fles liggen
 
koen-z 8-5-2005 22:41 Print reply

Posts: 3702
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek

[...]


hebben zunndaps dan goede gasreacties?


ja
 
Nastykilla 8-5-2005 23:29 Print reply
Posts: 15
goh wrom moet iedereen tog altijd zo moeilijk doen over powerfilterss...Bij erge setups is het sowieso verstandig om er 1 op te doen want het zuigt veeelll meer lucht aan en je merk er tog duidelijk wel verschil meej..MAar wat mensen verkeerd zien is dat ze denken dat de goedkopere en duurdere precies hetzelfde zijn..Maar dat is de grootste onzin..Filters zoals twin air(heb ik op me scooter) komt egt geen zooi daarheen dat schuim is tering dik..En mhr e13 en e14 bijv zijn ook hardstikke goeie filter...Alleen bij me mt met alleen een 70cc imi maakte het nix uit en ik hoefde me sproeier niet te vervangen..Het was met zon nep k&n filter..Ik merkte nix ervan met rijden....
 
christianos 8-5-2005 23:39 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Nastykilla

goh wrom moet iedereen tog altijd zo moeilijk doen over powerfilterss...Bij erge setups is het sowieso verstandig om er 1 op te doen want het zuigt veeelll meer lucht aan en je merk er tog duidelijk wel verschil meej..MAar wat mensen verkeerd zien is dat ze denken dat de goedkopere en duurdere precies hetzelfde zijn..Maar dat is de grootste onzin..Filters zoals twin air(heb ik op me scooter) komt egt geen zooi daarheen dat schuim is tering dik..En mhr e13 en e14 bijv zijn ook hardstikke goeie filter...Alleen bij me mt met alleen een 70cc imi maakte het nix uit en ik hoefde me sproeier niet te vervangen..Het was met zon nep k&n filter..Ik merkte nix ervan met rijden....


alluus mhr

best blijft het ori luchtfilter
 

Dit topic is 1724 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved