Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - MT5 afstellen...

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 628 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #29049 - MT5 afstellen...
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 3276 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Erikl 7-5-2005 18:54 Print reply

Posts: 214
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: onraad

[...]


Compressie heb ik gechecked en die was nog goed in orde. Ik denk dat het de ontsteking is dat ie 'zwak' vonkt ofzo en daarom bij lage toeren doodvalt.



Het zou misscien wel mogelijk kunnen zijn dat je ontsteking te vroeg staat, je kan hem proberen iets later te zetten en te kijken of het dan minder is.

Hoe heb je gekeken of je genoeg compressie heb?
 
onraad 7-5-2005 19:00 Print reply
Posts: 593
De cilinder is er onlangs af geweest, had der nieuwe onderdelen in gezet, en alles terug mooi gedicht. Verder kickt hij ook vrij zwaar en het aanlopen in z'n 1 is ook vrij zwaar wat toch ook op deftige compressie wijst dacht ik.

De ontsteking te vroeg zou me verbazen want ik reed al een jaar ofzo rond zonder problemen. En nu plots gaat het niet meer.
 
Ruben. 7-5-2005 20:02 Print reply

Posts: 6131
in het verloop van winter op zomer? misschien toch maar ff afstellen?
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
bloodfist 7-5-2005 21:35 Print reply

Posts: 1679
ik heb de ontsteking op de merktekentjes gezet en hij reageert nu wel goed op het gas, geen dipjes meer iig
 
!!!Polini en carters tuned!!!
bloodfist 7-5-2005 23:50 Print reply

Posts: 1679
linker krukaskering ook vervangen en je moet nu iig wel al de luchtstelschroef wat uitdraaien, dus hij heeft al stukken minder valse lucht, nu alleen het spruitstuk nog
 
!!!Polini en carters tuned!!!
Erikl 8-5-2005 11:05 Print reply

Posts: 214
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: onraad

De cilinder is er onlangs af geweest, had der nieuwe onderdelen in gezet, en alles terug mooi gedicht. Verder kickt hij ook vrij zwaar en het aanlopen in z'n 1 is ook vrij zwaar wat toch ook op deftige compressie wijst dacht ik.

De ontsteking te vroeg zou me verbazen want ik reed al een jaar ofzo rond zonder problemen. En nu plots gaat het niet meer.


Het kan zijn dat je ontsteking een beetje verschoven is maar dat is wel een beetje onwaarschijnlijk als het ineens kwam.

Ik denk zelf toch dat het aan je compressie ligt. Heb je je cilinder er al afgehaald en gekeken hoe het eruit zag? Hoeveel cc heb je? (met 70cc hoor je hem zeer moeilijk in zn 1 aan te kunnen rennen en zal het wiel heel erg doorslippen, als dat niet het geval is heb je te weinig compressie)

Het zou ook kunnen dat je hem stationair niet goed heb afgesteld met lucht- en stationairschroef
 
S1lv3r 8-5-2005 11:45 Print reply

Posts: 5213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erikl

[...]

(met 70cc hoor je hem zeer moeilijk in zn 1 aan te kunnen rennen en zal het wiel heel erg doorslippen, als dat niet het geval is heb je te weinig compressie)




heb ik met 50cc al :P
 
richard3 8-5-2005 12:17 Print reply

Posts: 5198
ontsteking fout dat had ik niet verwacht kan dit bij mijn probleem ook helpen (dip tussen 5 a 6k en daarna gaat ie goed ?)

en als je 50cc niet eens normaal aan kan lopen in de 1 ben je zwak btw :P:P

Dit bericht is ge-edit door richard3 op 8-5-2005 12:17
 
op naar de grote brommers

Dit topic is 3276 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved