Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - MT5 afstellen...

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1122 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #29049 - MT5 afstellen...
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3270 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bloodfist 7-5-2005 18:06 Print reply

Posts: 1679
dat zou idd ook wel kunnen ja, want toen we die brommer net hadden gekocht was de ontsteking helemaal smerig :p
 
!!!Polini en carters tuned!!!
bloodfist 7-5-2005 18:07 Print reply

Posts: 1679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tuning_Centre_Tax

[...]


Waarom mikuni spruitstuk? Warom geen keihin?


omdat ik een Mikuni carb 16mm heb
 
!!!Polini en carters tuned!!!
Erikl 7-5-2005 18:27 Print reply

Posts: 214
kijk ook eens naar je bougie, welke kleur is die? Zoals je beschrijft is je sproeier nu iig te klein maar das logisch als je met valse lucht rijdt.

Maak alles eerst is ff goed dicht met pakkingen enzo en zorg dat alles goed aansluit dan moet je pas verder kijke.

Check je ontsteking ook ff na
 
onraad 7-5-2005 18:28 Print reply
Posts: 593
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bloodfist

dat zou idd ook wel kunnen ja, want toen we die brommer net hadden gekocht was de ontsteking helemaal smerig :p


Ja kijk ik heb nu ongeveer hetzelfde probleem. Ik moet m'n brommer altijd aanlopen en als ik stop aan het rode licht moet ik steeds blijven gassen, anders valt em uit. Op hoge toeren draait hij redelijk goed maar op lage toeren valt hij gewoon uit. Ik krijg enkel m'n vliegwiel der ni af want ik heb geen trekkers helaas.
 
Ruben. 7-5-2005 18:31 Print reply

Posts: 6131
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
evolutunned 7-5-2005 18:32 Print reply

Posts: 522
je moet gewoon dit aanhoude
vol gas beroerd lopen is hoofd sproeier
half gas gasnaald en luchtschroef

zo stel ik meestal me spullen af
 
sloop brommer/motoren gez in drenthe inbox me
Ruben. 7-5-2005 18:32 Print reply

Posts: 6131
en niet starten dan
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
bloodfist 7-5-2005 18:33 Print reply

Posts: 1679
ik doe het volgende, nieuwe spruitstuk erop, pakkingen ertussen bij de carb, luchtfilter aansluiten met goede slang ipv met pvc buis die helemaal gaar is ....en dan de ontsteking eruit en meteen de linker krukaskering eruit en een nieuwe erin douwen. maar de ontsteking he, die staat nu helemaal met de klok mee vervroegd...ik weet niet waar de merktekentjes ofzo zitten, het merkteken op de grondplaat zie ik wel, maar in het blok niet ?
 
!!!Polini en carters tuned!!!
Erikl 7-5-2005 18:34 Print reply

Posts: 214
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: onraad

[...]


Ja kijk ik heb nu ongeveer hetzelfde probleem. Ik moet m'n brommer altijd aanlopen en als ik stop aan het rode licht moet ik steeds blijven gassen, anders valt em uit. Op hoge toeren draait hij redelijk goed maar op lage toeren valt hij gewoon uit. Ik krijg enkel m'n vliegwiel der ni af want ik heb geen trekkers helaas.


Als ie op top goed loopt en stationair uitvalt, dan moet je je stationairschroef verder indraaien totdat dat niet meer gebeurt.
 
bloodfist 7-5-2005 18:35 Print reply

Posts: 1679
en mij boeit die stationair nu nog helemaal niks bij die Mt, beter eerst dat die fatsoenlijk rijd. de stationairschroef is toch dol
 
!!!Polini en carters tuned!!!
Erikl 7-5-2005 18:37 Print reply

Posts: 214
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bloodfist

ik doe het volgende, nieuwe spruitstuk erop, pakkingen ertussen bij de carb, luchtfilter aansluiten met goede slang ipv met pvc buis die helemaal gaar is ....en dan de ontsteking eruit en meteen de linker krukaskering eruit en een nieuwe erin douwen. maar de ontsteking he, die staat nu helemaal met de klok mee vervroegd...ik weet niet waar de merktekentjes ofzo zitten, het merkteken op de grondplaat zie ik wel, maar in het blok niet ?


Ik zou je ontsteking ook ff wat terug zetten, hij staat nu waarschijnlijk te vroeg.
 
onraad 7-5-2005 18:42 Print reply
Posts: 593
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erikl

[...]


Als ie op top goed loopt en stationair uitvalt, dan moet je je stationairschroef verder indraaien totdat dat niet meer gebeurt.


Maar het probleem is dat ik echt enorm hoge toeren moet blijven draaien om op gang te blijven. Het is toch niet normaal dat ie doodvalt onder de 4k?
 
Erikl 7-5-2005 18:47 Print reply

Posts: 214
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: onraad

[...]


Maar het probleem is dat ik echt enorm hoge toeren moet blijven draaien om op gang te blijven. Het is toch niet normaal dat ie doodvalt onder de 4k?


Dat is zeker niet normaal nee.

Dan heb je grote kans dat je te weinig compressie heb.

Hoelang rij je al met die brommer zonder zuigerveren / zuiger / cilinder te vervangen?
 
onraad 7-5-2005 18:49 Print reply
Posts: 593
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erikl

[...]


Dat is zeker niet normaal nee.

Dan heb je grote kans dat je te weinig compressie heb.

Hoelang rij je al met die brommer zonder zuigerveren / zuiger / cilinder te vervangen?


Compressie heb ik gechecked en die was nog goed in orde. Ik denk dat het de ontsteking is dat ie 'zwak' vonkt ofzo en daarom bij lage toeren doodvalt.

 
Ruben. 7-5-2005 18:53 Print reply

Posts: 6131
nee, drom moet je ff kloten met stationair schroef en misschien ff je carb schoon maken
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?

Dit topic is 3270 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved