Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - vette puch tuning

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 795 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #29024 - vette puch tuning
Pagina 4 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8130 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

speedfreak 7-5-2005 9:10 Print reply

Posts: 1218
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: motocrosser

ik ben al bezig met inlaat op de carters maken.
http://www.puchmaxi.nl/membraan_carter.php
dat vond ik wel een goeie



wel vet maar zit ook vol met typfouten.
 
Mitchell17 7-5-2005 11:07 Print reply

Posts: 556
leuk alsie nou ook nog n goeie setup had


btw neem een cilinder van minarelli verticaal daar staan da tapeinden hetzelfde van die cilinders hebben ook membraam op de inlaat


de slag van mina is 39,2 en van puch 43

hier moet je wel wat mee kunnen denk ik

veel plezier lol
 
Neonlampje 7-5-2005 11:08 Print reply

Posts: 14825
wat is het technische reglement dan?
 
Mitchell17 7-5-2005 11:11 Print reply

Posts: 556
geen id neem aan dat het een puch blokje moet blijven ...
 
PraatPaal 7-5-2005 12:21 Print reply

Posts: 7977
staat toch erges op een site een poortmap van hoe je je std maxi cil "max" kan tunen ?
 
L2R-R2L 7-5-2005 12:32 Print reply

Posts: 1553
waarom geen zundapp 70cc past makkelijk?
 
DAX is af 4TAKT OWNED 2 dezelfde frames hmm waarom dan niet 2 dezelfde frame nummers:D en dus 2 verschillende brommers met 1 kenteken en 1 verzekering
Tuning_Centre_Tax 7-5-2005 13:26 Print reply

Posts: 901
waarom dit topic nou beginne als je er tog verstand van denk te hebbe?
 
Nsr onderdelen te koop!!!! Inbox voor meer info.
puchracer12 7-5-2005 15:12 Print reply

Posts: 112
membraan op carter moet je pas mee beginne as je weet of je een membraan gestuurde cilinder wil of een zuiger gestuurde. en k zou geen scoot cilinder pakken want die zijn veel te hoogtoerig en dat kan je nie weghalen. ook de slag is een groot probleem. maar tis net wat je ervoor over hebt.
 
puch tuned to the max{i}
Mitchell17 7-5-2005 16:25 Print reply

Posts: 556
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puchracer12

membraan op carter moet je pas mee beginne as je weet of je een membraan gestuurde cilinder wil of een zuiger gestuurde. en k zou geen scoot cilinder pakken want die zijn veel te hoogtoerig en dat kan je nie weghalen. ook de slag is een groot probleem. maar tis net wat je ervoor over hebt.

cilinder afdraaien en de slag is op te lossen door een andere drijfstanf te laten persen
 
Inox 7-5-2005 16:27 Print reply

Posts: 271
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mitchell17

[...]

cilinder afdraaien en de slag is op te lossen door een andere drijfstanf te laten persen

Je drijfstang heeft niets met de slag te maken eh.
 
gpr owner, ex mtx: http://www.brommerforum.nl/gallery/view/528/
Ryan 7-5-2005 16:40 Print reply
Posts: 950
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Inox

[...]

Je drijfstang heeft niets met de slag te maken eh.




 
motocrosser 12-6-2005 19:39 Print reply

Posts: 84
klopt
 
klassekearl 12-6-2005 19:53 Print reply

Posts: 75
doe je soms mee aan zwarte cross ofzo??
 
honda klasse kearl
rene-RX 12-6-2005 20:24 Print reply

Posts: 2018
denk eerder aan een soort 8 uurs cross of een 3 uurs cross
 
www.apriliaforum.nl
Jeroen B 12-6-2005 20:29 Print reply

Posts: 1929
die topicnaam alleen al :P
 
www.Rieju-Club.com voorheen Jeroen__

Dit topic is 8130 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved