Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Vespa Ciao Cilinder Tuning...

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1048 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #28995 - Vespa Ciao Cilinder Tuning...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1205 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Hondalover19 5-5-2005 0:23 Print topicpost

Posts: 1255
Ik was dus vandaag een beetje men vespa ciao cilindertje aan het bekijken poortmap enzo maken , nu kom ik erachter dat ofwel vreed gekloot is met de cilinder ofwel hij ori zo is maar dat betwijfel ik.Uitlaatpoort staat nl. op 144° moet dus ongeveer een 8mm omhoog gehaalt worden ...Hoe moet ik dit in hemelsnaam doen?Dan moet ik de aansluiting van men uitlaat dus volledig wegfrezen en een nieuwe maken want deze gaat in een lichte bocht ( van zuiger tot aan de aansluiting van de uitlaat ..header dus )en de diameter hiervan moet ook groter worden dan.En hoe zit het dan met de richting hiervan kan ik beter opnieuw zo'n bocht maken of beter recht maken van de zuiger naar de header toe?



Dit bericht is ge-edit door Hondalover19 op 5-5-2005 0:25
 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!

Tsxdude AKU MicheL 5-5-2005 9:52 Print reply

Posts: 10676
Je bent uitgegaan van waardes waar je ook een schakelbrommer mee tuned....

Het is een automaat dus die moet een veel lagere blowndown hebben
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Kietel Tuning 5-5-2005 10:04 Print reply

Posts: 863
als je er een vario oplegt zou je hem iets omhoog kunnen brengen. maar omdat daar toch niet aan te komen is omdat er z'n vervelende bocht in de uitlaat zit zou gewoon laten. en alleen aan der onder kant wat bij werken. en carter inlaat natuurlijk. maar dan moet je het blok ff splitsen.
 
Hondalover19 5-5-2005 11:42 Print reply

Posts: 1255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL

Je bent uitgegaan van waardes waar je ook een schakelbrommer mee tuned....

Het is een automaat dus die moet een veel lagere blowndown hebben


ow juist ja niet aan gedacht Rond welke blow moet je dan ongeveer zitten een 20-25 ofzo ?En what about timing uitlaat spoelers dan?

Dit bericht is ge-edit door Hondalover19 op 5-5-2005 11:46
 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!

Dit topic is 1205 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved