Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Kromme schakelas Suzuki TS

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1082 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #28991 - Kromme schakelas Suzuki TS
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 453 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Pegaso 4-5-2005 21:59 Print topicpost

Posts: 347
Ik ben een blokje van een TS aan het reviseren, maar de schakelas is krom, dus ik kan het blokje nu niet splitten.

Heeft iemand hier ervaring mee, hoe krijg ik em het beste weer recht zonder dat het blok gaat scheuren Of kan ik beter de as doorslijpen en een andere opzoeken?

bvd
 

christianos 4-5-2005 22:03 Print reply

Posts: 20445
beter doorslijpen, revcht krijg je hem wss nooit meer
 
Blijhoofd 4-5-2005 22:05 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos

beter doorslijpen, revcht krijg je hem wss nooit meer


idd

 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Pegaso 4-5-2005 22:07 Print reply

Posts: 347
Als de as er eenmaal uit is, kan ik hem wel weer richten, dat is het probleem niet.

Ik zal es opzoek gaan naar een ander asje.
 
SkaBla [Pim] 4-5-2005 22:26 Print reply

Posts: 4659
gewooon slaan?, kan goed, je zult niks slopen
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D
Luc 4-5-2005 22:29 Print reply

Posts: 3590
idd, gewoon slaan dan komtie er vanzelf uit..

Op die plaats van het blok zul je toch ?cht heel wat lomper werk moete verrichten om het te laten scheuren..

Recht maken moet ook makkelijk zat lukken, het asje heeft nogal wat speling in het blok, dus kan wat hebben..
 
Pegaso 4-5-2005 22:32 Print reply

Posts: 347
Ok, probeer ik dat wel.
 

Dit topic is 453 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved