Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - AF1 vage afstelling ofzo

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1132 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #28990 - AF1 vage afstelling ofzo
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1036 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Prodigital 4-5-2005 21:57 Print topicpost

Posts: 728
Mag dus einedlijk rijden met mijn AF1. Maar nu ik eens lekker wil scheuren (eindelijk zien wat de top nu echt is), dan gaat het mis.
Vanaf dat ik in 5 de versnelling goed veel toeren maak ( ik schat 6000+, teller is kapot), begint hij te stotteren en te hoesten. Dat gaat zo maar door tot in eerste terug, waarna hij alleen nog maar Bluuuh doet in neutraal en stilvalt. Als ik 'm dan weer start gaat het weer normaal tot alles overnieuw begint.

Ik zou denken te kleine sproeier (moet altijd starten met choke, luchtstelschroef op minste draait hij nog altijd uberhoog stationair...) maar ik vraag het nog even voor de zekerheid.
 

christianos 4-5-2005 22:05 Print reply

Posts: 20445
grotere sproeier, of een kapotte bougie..
 
mulder 4-5-2005 22:33 Print reply

Posts: 13701
luchtstelschroef op minste draait hij nog altijd uberhoog stationair - geen valse lucht verder?
 
Pegaso 4-5-2005 22:34 Print reply

Posts: 347
Gare bougie en valse lucht ws.
 
Prodigital 4-5-2005 23:02 Print reply

Posts: 728
Dus afstelling is het niet ? Leek me toch al vreemd aangezien dit dan toch altijd en niet vanaf 5de problemen zou moeten geven.
 
Saknet 4-5-2005 23:32 Print reply

Posts: 10355
kan je niet keertje choken in zn 5 zien wat ie dan doet
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Prodigital 4-5-2005 23:36 Print reply

Posts: 728
Probleem is, dat ding heeft vage choke die uitschiet zodra je volgas geeft. Perfect normaal enzo, is volgens mij in veronder stelling dat je dan de zelfde verhouding benzine/lucht geeft als in choke. Maar kzal hem is vastbinden ofzo.
 
Prodigital 5-5-2005 11:55 Print reply

Posts: 728
Ok, andere bougie helpt niet, en choke vastzetten doet hem heel erg knetterend rijden, houdt de hele tijd in. Afstelling probeer ik zodra ik een sproeier kan regelen.
 
Killerbean 5-5-2005 12:09 Print reply

Posts: 3243
heb je de carb al is schoongemaakt? en vonkt de bougie goed? mooi blauw en slaat die niet over?
 
RX loos
Prodigital 14-5-2005 10:09 Print reply

Posts: 728
Carb is schoon, bougie is goed, vonkt mooi blauw.
Maar met sproeier 100 reed hij amper, ik moest bijlopen om hem in eerste te doen versnellen, en als ik hem te snel vooruit duwde, dan hield hij weer in in die hogere toeren.
 
boy.schouten 14-5-2005 10:18 Print reply

Posts: 884
in ze 5de met een rv4 blok??? of heb je er een am5 onder hangen?
 
af1 monoseat http://www.brommerforum.nl/showtopic/30806
-Tom- 14-5-2005 10:57 Print reply

Posts: 4151
Waarom haal je je bougie er gewoon niet uti en kijk je naar de kleur...
 
FTS Member
mulder 14-5-2005 11:01 Print reply

Posts: 13701
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-

Waarom haal je je bougie er gewoon niet uti en kijk je naar de kleur...


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MB-Prodigital

Carb is schoon, bougie is goed, vonkt mooi blauw.
Maar met sproeier 100 reed hij amper, ik moest bijlopen om hem in eerste te doen versnellen, en als ik hem te snel vooruit duwde, dan hield hij weer in in die hogere toeren.

 
Prodigital 20-5-2005 20:41 Print reply

Posts: 728
Kan mijn probleempje ook zijn oorsprong hebben bij geen koelvloeistof + kapotte koppakking ?
 
xander_cage 20-5-2005 20:57 Print reply

Posts: 198
Dan heb je telkens een warmloper gehad?? Auwtsss
 
tuning f(4)ever
Prodigital 21-5-2005 15:58 Print reply

Posts: 728
Nou nee, wnat hij startte onmiddelijk erna wel weer, en nu met de cil open zie ik niets verkeerd.
 

Dit topic is 1036 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved