Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 70 cc kop op en 50 ge2

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 568 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #28980 - 70 cc kop op en 50 ge2
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 455 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

chillegommer 4-5-2005 17:31 Print topicpost
Posts: 998
IK kon hier geen topic over vinden, mijn vraag ik, ik heb hier een ge2 voor mijn mtx-sh maar zonder kop maar ik heb wel een 70 cc hogedruk kop zou ik die er op kunnen zette ?
Wat voor effect heeft dat voor het vermogen/snelheid, gaat hij sneller of langzamer ?
 

Tijzzz 4-5-2005 18:58 Print reply

Posts: 4215
Volgens mij wordt je ontbrandingsgedeelte dan groter. Ik denk niet dat je er de beste prestaties mee kan krijgen.
 
De Schout 4-5-2005 19:00 Print reply
Posts: 5327
je moet wel een 70cc koppakking pakken, 50 pakking hou je er niet tussen.
 
tune tweak fiddle bang bummer
chillegommer 4-5-2005 19:01 Print reply
Posts: 998
o ok bedankt, de schout
 
puch_master 4-5-2005 19:03 Print reply

Posts: 3429
ge2 is lc toch nsr blok?

mijn cil kop staat op ge2 en de diameter is 46mm(niet uitgedraaid), maar er zijn geen andere koppen gemaakt voor nsr...
 
Toyota AE86 Levin coupé
superior mt7 4-5-2005 19:05 Print reply

Posts: 2675
ik zou geen 70 kop op ene 50cc zetten

 
V8
De Schout 4-5-2005 19:05 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch_master

ge2 is lc toch nsr blok?

mijn cil kop staat op ge2 en de diameter is 46mm(niet uitgedraaid), maar er zijn geen andere koppen gemaakt voor nsr...


toch uitgedraaid denk zo mar..
 
tune tweak fiddle bang bummer
chillegommer 4-5-2005 19:06 Print reply
Posts: 998
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch_master

ge2 is lc toch nsr blok?

mijn cil kop staat op ge2 en de diameter is 46mm(niet uitgedraaid), maar er zijn geen andere koppen gemaakt voor nsr...


ja je hebtook een ge2 voor nsr, maar er bestaan ook ge2 cilinders voor mtx-sh, en waar is de 46 mm van, de cilinder of van de kop

Dit bericht is ge-edit door chillegommer op 4-5-2005 19:07
 
puch_master 4-5-2005 19:17 Print reply

Posts: 3429
mijn kop is 46 mm en er staat gewoon ge2 op

maar dan is jouw mtx-sh dus lucht gekoeld...
 
Toyota AE86 Levin coupé
De Schout 4-5-2005 19:20 Print reply
Posts: 5327
er zijn geen luchtgekoelde 'echte' ge2's, echte ge2 is lc
 
tune tweak fiddle bang bummer
chillegommer 4-5-2005 19:25 Print reply
Posts: 998
o ok, maar nu is nog steeds mijn vraag kan ik gewon mijn 70 cc kop op een 50 cc zette


Dit bericht is ge-edit door chillegommer op 4-5-2005 19:25
 
brutus 4-5-2005 19:25 Print reply

Posts: 7934
ge2 is nsr.

je hebt langzame en snelle versie.
bijna identieke cil is gt4 mja goed. daar gaat het niet over.

70cc kop kan wel op 50cc. maar zal je sowieso wel een 70 koppakking moeten hebben.

het kan allemaal wel 70cc kop. maar je krijgt wel een stuk minder compressie. het is dan wel een hogedruk kop enzo maar omdat de ruimte in de kop toch ene stuk breeder is dat de cilinder. zal de ontbranding/doorstroming een stuk slechter zijn.

een kop is rond gemaakt zodat het mengsel langs de zijkant tegen de kop in het midden wordt terug gekaatst zegmaar.

als deze bolling stuk lager is zoals bij hoge druk loopt ook wat minder. vooral als het nog ene stuk breeder is dan de cilinder zelf. en als er te vele compressie is werkt dit alleen maar nadelig voor de ontbranding.
 
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo..
brutus 4-5-2005 19:27 Print reply

Posts: 7934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chillegommer

o ok, maar nu is nog steeds mijn vraag kan ik gewon mijn 70 cc kop op een 50 cc zette


Dit bericht is ge-edit door chillegommer op 4-5-2005 19:25


zal best rijden maar minder goed.

zie me reply hierboven
 
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo..
chillegommer 4-5-2005 19:29 Print reply
Posts: 998
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brutus

[...]


zal best rijden maar minder goed.

zie me reply hierboven


o ok bedankt
 
brutus 4-5-2005 19:31 Print reply

Posts: 7934
you're welcome
 
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo..

Dit topic is 455 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved