Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - moer afgebroken

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 887 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #28957 - moer afgebroken
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 9847 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blorn 6-5-2005 19:36 Print reply

Posts: 13825
Linksom is gewoon los bij normaal draad hoor....
 
RD-driver 6-5-2005 19:45 Print reply

Posts: 39
elek. boor kan.

Wat veel beter is ff inklemmen in de bankschroef, dan weet je zeker dat je het degelijk geklemd zit, kan je het lekker rustig aan doen. en draaien maar.

Niet vergeten eerst ff flink inspuiten met WD 40 o.i.d. anders draai je de bout aan gort.
zo willen alle bouten los

als ie dan nog glijd ff 2 vlakke kantjes aan je stompje vijlen
 
=]
Diederick 6-5-2005 19:49 Print reply

Posts: 96
ff iemand zoeken die wel power in zijn armen heeft, en dan met waterpomptang los laten draaien..

je moet gewoon sterk zijn namelijk
 
Mity 16-5-2005 21:52 Print reply
Posts: 29
ik heb zelf een tip uit het forum gebruikt. met de dremel een klein sleufje in je tapeind maken als die r nog uitsteekt en je draait hem er zo uit. ( nog bedankt voor de Tip )
 
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 16-5-2005 22:02 Print reply

Posts: 13700
kreeg op mt die boutjes er ook echt niet uit heb ik ze afgezaagd uitgeboord en gwoon nieuwe tapping erin gezet
 
Johnny B 16-5-2005 22:10 Print reply

Posts: 8381
heeft geen 1 beunhaas linkse tap dan??? beetje monteur heeft wel een linkse tap komt namelijk wel vaker voor
 
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren

Dit topic is 9847 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved