Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - MTX-ot schakelt soms kut

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 683 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #28948 - MTX-ot schakelt soms kut
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1466 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Pistonpen Paultje 4-5-2005 15:23 Print reply

Posts: 8678
10w40 is 10w40. Zolang je 10w40 in je brommertje gooit (uitgaande van honda) dan loopt ie er prima mee hoor. Met 15w40 ook wel.

Ik heb gewoon 15w40 van de aldi in me brommer. En een leraar bij mij op school zij dat het hele goede olie was voor oudere motoren, dus dan ga ik daar maar van uit:P
 
ironbird 4-5-2005 15:25 Print reply

Posts: 1096
net ff gekeken en op de bus staat:

15w40 diesel & turbo diesel motor oil.

lijkt mij toch geschikt hoor.
 
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 4-5-2005 15:58 Print reply

Posts: 8702
faq olie
 
Heb je ontsteking ? Ja oorontsteking.
PRO TUNING 4-5-2005 17:08 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ironbird

net ff gekeken en op de bus staat:

15w40 diesel & turbo diesel motor oil.

lijkt mij toch geschikt hoor.


Dus niet, er hoort versnellingsbak olie in GEEN motorolie en al helemaal geen auto olie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Kietel Tuning 4-5-2005 17:14 Print reply

Posts: 863
bij mij schakelt die gewoon goed met 10w 40. is de zelfde olie wat ze er bij oudere auto's in doen.
 
PRO TUNING 4-5-2005 17:26 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kietel Tuning

bij mij schakelt die gewoon goed met 10w 40. is de zelfde olie wat ze er bij oudere auto's in doen.


De koppeling krijgt problemen kleven - slippen etc.
 
Vincent1988 4-5-2005 18:00 Print reply

Posts: 525
Wat ik zei dus :P
 
a honda highrider 4-5-2005 18:30 Print reply

Posts: 1818
standaart voor mtx is 10W40.
 
D? Mo(raal)derator
ironbird 4-5-2005 18:45 Print reply

Posts: 1096
ik zal er morgen eens 10w40 indoen. maar dat is ook gewoon olie uit een vat van 100liter ofzo (zo een groot vat)

en mijn grootvader gebruikt het overal voor. ook autos en brommers enzo. (hij was garagist)

en ik zou niet weten wrom auto olie en brommerolie verschillend moet zijn :s

ik denk dus niet dat het aan de olie ligt.
Ik kan trouwens ook gewoon schakelen zonder te koppelen (en maakt geen rare geluiden) dus al zouden de koppelingsplaten blijven kleven, dan zij hij nog normaal moeten schakelen...


 
Vincent1988 4-5-2005 22:17 Print reply

Posts: 525
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ironbird

ik zal er morgen eens 10w40 indoen. maar dat is ook gewoon olie uit een vat van 100liter ofzo (zo een groot vat)

en mijn grootvader gebruikt het overal voor. ook autos en brommers enzo. (hij was garagist)

en ik zou niet weten wrom auto olie en brommerolie verschillend moet zijn :s

ik denk dus niet dat het aan de olie ligt.
Ik kan trouwens ook gewoon schakelen zonder te koppelen (en maakt geen rare geluiden) dus al zouden de koppelingsplaten blijven kleven, dan zij hij nog normaal moeten schakelen...




Let er ook op dat je er niet te veel in doet
 

Dit topic is 1466 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved