Moi, ik zit ff met een carburateur van een maat van me hier. Hij heeft aan de kant v.h. spruitstuk een diameter van 18mm. Er staat geen HM code op. En als ik em naast een ori 18 houd heeft de ori 18 een diameter van 20. Iemand zei dat het een belgische 16mm. Wat is het nu.
Moi, ik zit ff met een carburateur van een maat van me hier. Hij heeft aan de kant v.h. spruitstuk een diameter van 18mm. Er staat geen HM code op. En als ik em naast een ori 18 houd heeft de ori 18 een diameter van 20. Iemand zei dat het een belgische 16mm. Wat is het nu.
je moet ook niet de kant vh spruitstuk meten, je moet de venturi (het middelste gedeelte) opmeten, da tis ook iets smaller dan de aansluiting op t spruitstuk
je moet ook niet de kant vh spruitstuk meten, je moet de venturi (het middelste gedeelte) opmeten, da tis ook iets smaller dan de aansluiting op t spruitstuk
indd hij heb gelijk
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren
is idd wass een 16 keihin heb ik zelf ook onder mijn mb liggen het enige nadeel is dat als je vlotterbak leeg is geweest je vlotter scheef kan gaan zitten en je hele tank leeg lekt als je er ff niet aan denkt
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??