Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Parijs Dakar setje spuiten.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1212 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #2860 - Parijs Dakar setje spuiten.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 916 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

dutchviggen 7-2-02?18:46 Print reply
Posts: 241
k heb ook geen compressor, maar k spuit gewoon met die flexa bussen, zijn wel duur, k dacht dat ik er 7 a 8 nodig heb. (iedergeval 4 voor alleen je frame)
das dus minstens ?50,-- aan spuitbussen
 
[URL[t]]http://www.radiobergeijk.nl[/t]radiobergeijk[/URL]
Siepie Wokkel 7-2-02?19:11 Print reply
Posts: 3888
ej 8 spuitbussen is n beetje veel nie? ik was met drie glanz zwarte klaar en met 1 blanke lak en 1 gele, de hele mt!, voor 50euro kun je m beter proffesioneel laten spuiten man
 
-=[Feel the power of Derbi]=-
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 7-2-02?20:54 Print reply

Posts: 7007
Ik denk dat professioneel spuiten wel iets meer dan 50 Euro kost, en anders wil ik wel ff weten waar je dat voor dat geld kunt laten doen!

 
nobody fuck with us!!
Siepie Wokkel 7-2-02?21:23 Print reply
Posts: 3888
hmz je moet gewoon opzoek gaan naar een autospuiterij en dan vragen of je je tank enzo bij bv: autokappen die worden gespoten in kunt gooien, dat ie ze tegelijk spuit, maken hun niet zon probleem van denkik en zal dan wel niet zoveel koste, zo ga ik het ook bij me mb laten doen dnek ik, kan via me neef
 
-=[Feel the power of Derbi]=-
dutchviggen 7-2-02?21:41 Print reply
Posts: 241
Quote:
Originally posted by: Crossking Tha Man?

ej 8 spuitbussen is n beetje veel nie? ik was met drie glanz zwarte klaar en met 1 blanke lak en 1 gele, de hele mt!, voor 50euro kun je m beter proffesioneel laten spuiten man


Nee C.K. k vind 8 niet veel!

1 voor je zwarte onderdelen, stuur etc, steppenbalk,trommelremmen,vering
1 hittebestendige voor je motorblok
1 voor je tank.
0.5 voor je achtekantje
2,5 voor je frame
2 voor dat parijs dakar set, en zijkapies (schat k)
0.5 voor je achterbrug.

8.5 bus...9 dus.
en dan heb je nog alleen met verf gespoten, geen blanke lak, en dit is echt wel reeel. Als je t tenminste goed wil doen, en dan bedoel ik laagje over laagje, en overal spuiten, ook plekken die je niet ziet.
10 gulden per bus, maal 9 is 90 gulden is ? 50,--
en proffesioneel is dus echt NIET goedkoper, heb jij enig idee wat die gasten daarvoor vragen... k denk t niet. (en nee, dan bedoel ik niet dat via via gedoe, das trouwens vaak ook duurder dan ?50)

heh! Nick waarom worden mij posts niet meer geteld? k blijf op 132 staan...

[This message is edited by dutchViggen saab on 7-2-02 21:59]
 
[URL[t]]http://www.radiobergeijk.nl[/t]radiobergeijk[/URL]
Neonlampje 7-2-02?22:04 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Originally posted by: dutchViggen? saab

Quote:
Originally posted by: Crossking Tha Man?

ej 8 spuitbussen is n beetje veel nie? ik was met drie glanz zwarte klaar en met 1 blanke lak en 1 gele, de hele mt!, voor 50euro kun je m beter proffesioneel laten spuiten man


Nee C.K. k vind 8 niet veel!

1 voor je zwarte onderdelen, stuur etc, steppenbalk,trommelremmen,vering
1 hittebestendige voor je motorblok
1 voor je tank.
0.5 voor je achtekantje
2,5 voor je frame
2 voor dat parijs dakar set, en zijkapies (schat k)
0.5 voor je achterbrug.

8.5 bus...9 dus.
en dan heb je nog alleen met verf gespoten, geen blanke lak, en dit is echt wel reeel. Als je t tenminste goed wil doen, en dan bedoel ik laagje over laagje, en overal spuiten, ook plekken die je niet ziet.
10 gulden per bus, maal 9 is 90 gulden is € 50,--
en proffesioneel is dus echt NIET goedkoper, heb jij enig idee wat die gasten daarvoor vragen... k denk t niet. (en nee, dan bedoel ik niet dat via via gedoe, das trouwens vaak ook duurder dan €50)

heh! Nick waarom worden mij posts niet meer geteld? k blijf op 132 staan...

[This message is edited by dutchViggen saab on 7-2-02 21:59]

Ja dat klopt wel... zoveel was ik eerste keer spuiten van bromme rook kwijt.. 2 keer ook.. 3e keer gewoon compressor gepakt 45 piek.. klaar
 
Nick - Administrator 8-2-02?11:44 Print reply

Posts: 4967
Quote:
Originally posted by: dutchViggen? saab

heh! Nick waarom worden mij posts niet meer geteld? k blijf op 132 staan...


Op dit moment sta je toch echt op 133 hoor
 
Rens 8-2-02?12:29 Print reply

Posts: 6863
Het is heel belangrijk om PLASTIC primer te nemen niet gewoon primer nemen en denken dat zal wel goed zijn want dat is het niet als er niet op staat PLASTIC PRIMER
 
achter de maan is alles beter
MBBBBBB 9-2-02?19:18 Print reply
Posts: 2340
Hoeveel beter is poedercoaten eigenlijk?
Mijn MT is ook grotendeels gepoedercoat dus dat is wel handig, maar ik wil graag cijfers weten van levensduur/onderhoud etc.
Want het is ook bestand tegen zout/pekel etc?
En hoelang gaat het mee in verhouding tot normale lak enzo?

Alvast bedankt.

 
Neonlampje 9-2-02?22:49 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Originally posted by: MBBBBBB?

Hoeveel beter is poedercoaten eigenlijk?
Mijn MT is ook grotendeels gepoedercoat dus dat is wel handig, maar ik wil graag cijfers weten van levensduur/onderhoud etc.
Want het is ook bestand tegen zout/pekel etc?
En hoelang gaat het mee in verhouding tot normale lak enzo?

Alvast bedankt.


wil je cijffers horen?
2 en 4

neej poeder coaten is kras-vaster dan met compressor.. en kan volgens mij in practisch iedere kleur...
 
70malossi 10-2-02?15:35 Print reply
Posts: 4176
met de compressor is veeeeel mooier dan met spuitbus.
ik moet allee nog geen adresje hebben waar ik cheap cheap verf kan sporen voor m'n mb en 320

 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
Martijn 11-2-02?01:33 Print reply
Posts: 10000
nou, ik laat dus voortaan alles doen.
weet je tenminste zeker dat het goed gaat en voorlopig blijft zitten.... ben ik wel bereid een paar centen voor te dokken...
hoewel zelf spuiten ook wel leuk is... maja

 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***

Dit topic is 916 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved