Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - cilinderinhoud bepalen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 858 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #28528 - cilinderinhoud bepalen
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2023 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mishi 1-5-2005 14:54 Print topicpost

Posts: 264
Ik heb een 2e hands rs gekocht. een Identikit 2002.
Nou zei hij dat hij orgineel onbegrenst was.
Ik de eerste dag dus alleen maar rijden, ik haalde iets van 90-95 in zijn 5. Dus toen zeiden ze al dat hij niet orgineel was. Dus ik net de kappen eraf, en kijken. Nou zie ik dat er een Delorto PHBG 21CS carb. op ligt.
En een Italkit cilinder, maar het aantal cc's kan ik niet vinden. Kan je dat zo op een of andere manier bepalen?
 

Tsxdude AKU MicheL 1-5-2005 15:27 Print reply

Posts: 10676
wat is de boring?
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
mishi 1-5-2005 15:31 Print reply

Posts: 264
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL

wat is de boring?


jah dat weet ik zo niet, want dan moet ik alles wir deraf draaie en lig ik weer de klote met de koeling. Ik denk misschien kan je het zow ongeveer bepalen

 
honda_2takt_power 1-5-2005 15:37 Print reply

Posts: 6744
zal wsl wel 70cc zijn 21mm op 50cc is beetje overkill
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
Tsxdude AKU MicheL 1-5-2005 15:38 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_2takt_power

zal wsl wel 70cc zijn 21mm op 50cc is beetje overkill


t kan goed 50cc zijn
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
mishi 1-5-2005 15:50 Print reply

Posts: 264
ik dacht zelf iets van 50 snel
 
mishi 1-5-2005 15:54 Print reply

Posts: 264
Ik kom er net achter dat italkit van gilardoni is. Dus hij kan orgineel zijn. maar dan snap ik het nog nie van die 21 mm

 
Tsxdude AKU MicheL 1-5-2005 15:57 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mishi

Ik kom er net achter dat italkit van gilardoni is. Dus hij kan orgineel zijn. maar dan snap ik het nog nie van die 21 mm



70cc gilardoni



50cc gilardoni


 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
mishi 1-5-2005 16:02 Print reply

Posts: 264
ik moet iets van een plaatje hebben ofzow van de buitenkant van het petje

 
Tsxdude AKU MicheL 1-5-2005 16:04 Print reply

Posts: 10676
koelwater eruit laten lopen, cilinder kop eraf halen, boring meter, cilinderkop erop, koelwater erin, ontluchten en je weet het.

Anders niet zeuren
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
mishi 1-5-2005 16:06 Print reply

Posts: 264
nouw sorry hoor
 
[RRT] Lost-P 1-5-2005 16:32 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_2takt_power

zal wsl wel 70cc zijn 21mm op 50cc is beetje overkill


WAAAAROM is 21mm op 50cc overkill...

op 50cc krijg je tot 28mm nog goed afgesteld! daarboven wordt t wat lastiger

Iedereen altijd zo moeilijk doen over 20+mm Carb.s op 50cc... pffff
 
Chille Tune shit dan
Tsxdude AKU MicheL 1-5-2005 16:33 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P

[...]


WAAAAROM is 21mm op 50cc overkill...

op 50cc krijg je tot 28mm nog goed afgesteld! daarboven wordt t wat lastiger

Iedereen altijd zo moeilijk doen over 20+mm Carb.s op 50cc... pffff


Op de nieuwere shit is het vaak geen probleem
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Bullet 1-5-2005 16:34 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P

[...]


WAAAAROM is 21mm op 50cc overkill...

op 50cc krijg je tot 28mm nog goed afgesteld! daarboven wordt t wat lastiger

Iedereen altijd zo moeilijk doen over 20+mm Carb.s op 50cc... pffff


wss denk ie aan een gare 50 immi voor honda

maare zover ik weet staat er op de ori cil ALLEEN Gilardoni (of TP), dus groot kans dat het een 70cc gilardoni is

nou trek je kop der af en je weet meer dan genoeg.
 
**My BungHole Will Speak Now**
SuzukiMARC 1-5-2005 16:34 Print reply

Posts: 3023
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL

koelwater eruit laten lopen, cilinder kop eraf halen, boring meter, cilinderkop erop, koelwater erin, ontluchten en je weet het.

Anders niet zeuren


ja tsx dude.. niet zo blaffen
 
tsx kopen? [url]http://www.brommerforum.nl/sales/detail/9568[/url]
Splendid 1-5-2005 16:35 Print reply

Posts: 8421
tussen de tijd dat je dit topic hebt gemaakt en nu had je ALLAAAAAAAAAAAANG je cil kop eraf kunnen doppen en ff kunnen kijken
 
Ik wil een onderwaterbeer!!

Dit topic is 2023 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved