Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Hoe lang moeten lagers mee kunnen gaan?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 514 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #2852 - Hoe lang moeten lagers mee kunnen g...
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2098 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

verwijderd 9-2-02?09:37 Print reply
Posts: 4082
ik smeer iets vetter dan 1:35, met castrol TTS .(ik heb ook een doos nieuw spul, motul of putoline ofzo weet niet meer)
 
Sneks 9-2-02?14:55 Print reply
Posts: 2499
Quote:
Originally posted by: Honda NSR-II?Bijl

Vandaag ben ik weer bij dyno geweest en veel smeren is wel degelijk een goed plan.
Ik ben dus behoorlijk fout geweest..
Echter is de olie wel van groot belang.
Motul 600 of 800, castrol tts schijnen de betere te wezen.
Extra houd dus in sommige gevallen ook gewoon 1:30 in dus..


tts is ook goed? Want ik dus gehoord dat die niet goed was ivm dat deze ging meeverbranden, bij hoge toerentallen. Maar ik gebruikte hem wel altijd omdat ik ivm cdi niet hoog kwam (maar tot 11.000)
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Martijn 10-2-02?22:15 Print reply
Posts: 10000
Quote:
Originally posted by: Hans F.?

Quote:
Originally posted by: Honda NSR-II?Bijl

Vandaag ben ik weer bij dyno geweest en veel smeren is wel degelijk een goed plan.
Ik ben dus behoorlijk fout geweest..
Echter is de olie wel van groot belang.
Motul 600 of 800, castrol tts schijnen de betere te wezen.
Extra houd dus in sommige gevallen ook gewoon 1:30 in dus..


tts is ook goed? Want ik dus gehoord dat die niet goed was ivm dat deze ging meeverbranden, bij hoge toerentallen. Maar ik gebruikte hem wel altijd omdat ik ivm cdi niet hoog kwam (maar tot 11.000)


die olie moet ook mee verbranden... waar dacht je dan dat die roet vandaan kwam, en waar de olie anders bleef.
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***

Dit topic is 2098 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved