Vandaag ben ik weer bij dyno geweest en veel smeren is wel degelijk een goed plan.
Ik ben dus behoorlijk fout geweest..
Echter is de olie wel van groot belang.
Motul 600 of 800, castrol tts schijnen de betere te wezen.
Extra houd dus in sommige gevallen ook gewoon 1:30 in dus..
tts is ook goed? Want ik dus gehoord dat die niet goed was ivm dat deze ging meeverbranden, bij hoge toerentallen. Maar ik gebruikte hem wel altijd omdat ik ivm cdi niet hoog kwam (maar tot 11.000)
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Vandaag ben ik weer bij dyno geweest en veel smeren is wel degelijk een goed plan.
Ik ben dus behoorlijk fout geweest..
Echter is de olie wel van groot belang.
Motul 600 of 800, castrol tts schijnen de betere te wezen.
Extra houd dus in sommige gevallen ook gewoon 1:30 in dus..
tts is ook goed? Want ik dus gehoord dat die niet goed was ivm dat deze ging meeverbranden, bij hoge toerentallen. Maar ik gebruikte hem wel altijd omdat ik ivm cdi niet hoog kwam (maar tot 11.000)
die olie moet ook mee verbranden... waar dacht je dan dat die roet vandaan kwam, en waar de olie anders bleef.