Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Hoe lang moeten lagers mee kunnen gaan?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 998 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #2852 - Hoe lang moeten lagers mee kunnen g...
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2074 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Sneks 6-2-02?15:31 Print reply
Posts: 2499
bij revisatie kijk je toch alle onderdelen na of ze nog goed zijn, dan heb je blijkbaar niet goed gereviceerd, als je een krukas met kromme drijfstang terug zet
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Ronald 6-2-02?15:57 Print reply
Posts: 956
als je je blok helemaal reviseert, nieuwe lagers, keerringen etc. hoe moet je dit dan inrijden???
 
frankarnhe 6-2-02?19:22 Print reply
Posts: 1213
Net als je een nieuwe cilinder inrijd. Niet gelijk maximaal belasten, gewoon eerste tientallen km'ers rustig aan doen.
 
Sneks 6-2-02?22:12 Print reply
Posts: 2499
blok behoor je langer in te rijden als cil., nl. rond de 1000 km
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Neonlampje 6-2-02?22:54 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Originally posted by: Hans F.?

blok behoor je langer in te rijden als cil., nl. rond de 1000 km

oach
 
Sneks 6-2-02?22:58 Print reply
Posts: 2499
kweet het, vind het ook wel erg veel
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Martijn 6-2-02?23:37 Print reply
Posts: 10000
wooooow, dus als je nieuwe krukas lagers hebt moet je ze 1000km inrije??
gaat goed in mn achtertuintje...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
-Michiel RS- 7-2-02?19:42 Print reply
Posts: 2803
dan ga je toch gewoon de hele tijd zachtjes burnen ? tot je +/- 1000 hebt geburnd

of gewoon niet reviceereh
of gewoon een certificaat halen !!
 
Ronald 7-2-02?20:45 Print reply
Posts: 956
moet je wel op het gras doen dan als je dat hebt, en dan het beste iedere keer een nieuw stukje
 
ronaldv56 7-2-02?20:49 Print reply
Posts: 369
of vragen of je het bij een boer mag doen, alstie toch net moet ploegen
 
vroem vroem vroem
Ronald 7-2-02?21:09 Print reply
Posts: 956
maar ik heb mijn blok er nu toch nog niet onder hangen, kan ik dan beter vast preventief mijn lagers en keerringen vervangen, (geld is niet zo'n probleem) ik laat mijn uitgaande as (waar het voortandwiel opkomt) toch nog laten vonken want de insparingen moeten verder doorlopen, is namelijk een rd blok (heeft lange uitgaande as met alleen op uiteinde insparingen), dan loopt het niet in lijn met achterwiel. dit kan ik alleen oplossen door groeven verder te laten vonken of door 2 tandwielen aan elkaar te maken en bij de buitenste de tanden eraf en bij de binnenste het gat helemaal rond maken.
 
Pertijn 7-2-02?22:36 Print reply
Posts: 846
Moet je lagers echt zolang inrijden?
Damn..
Heb ik nog wat te doen straks..

 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]
-Michiel RS- 8-2-02?20:25 Print reply
Posts: 2803
Quote:
doorlopen, is namelijk een rd blok (heeft lange uitgaande as met alleen op uiteinde insparingen), dan loopt het niet in lijn met achterwiel. dit kan ik alleen oplossen door groeven verder te laten vonken of door 2 tandwielen aan elkaar te maken en bij de buitenste de tanden eraf en bij de binnenste het gat helemaal rond maken.


Gewoon 2 tandwielen erop schuiven, en dan op de goede je ketting leggen !

ik had eerst een DT blok op mijn Yamaha RD die had ook een extra lange as voor de tandwielen vanwege een aantrapsysteem ofzo, maar dat kon ik er gewoon afslijpen wat te lang was, er zaten 2 inkepingen in. dus dat klipje zat meteen goed.
 
Martijn 9-2-02?00:21 Print reply
Posts: 10000
Quote:
Originally posted by: Michiel Ts70x?

dan ga je toch gewoon de hele tijd zachtjes burnen ? tot je +/- 1000 hebt geburnd

of gewoon niet reviceereh
of gewoon een certificaat halen !!


niet reviseren is gewoon idioot als het wel nodig is....mafkees...

en hier in de provincie utrecht mag je niet je certificaat halen als je nog geen 16 bent.. heel vaag allemaal....

hmmm dat burnen kan ik wel doen... heeft mn malossi cilinder alleen geen koeling...
toch maar effe zo'n copperrollerbankie jatten....
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Pertijn 9-2-02?01:43 Print reply
Posts: 846
Vandaag ben ik weer bij dyno geweest en veel smeren is wel degelijk een goed plan.
Ik ben dus behoorlijk fout geweest..
Echter is de olie wel van groot belang.
Motul 600 of 800, castrol tts schijnen de betere te wezen.
Extra houd dus in sommige gevallen ook gewoon 1:30 in dus..
 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]

Dit topic is 2074 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved