Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - inzakken bij overschakelen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1105 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #28500 - inzakken bij overschakelen
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2506 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

KaWaReZ 1-5-2005 13:02 Print reply

Posts: 20582
matige powerband denkik

wat aan de cil gedaan ?
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
pieterfrederik 1-5-2005 13:19 Print reply
Posts: 24
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Speakerfreak

[...]


powerbox kan met een flinke setup best nut hebben, niet wereldschokkend maar daar gaat het niet om


mits die berekent is ja
 
superior mt7 1-5-2005 19:51 Print reply

Posts: 2675
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]

matige powerband denkik

wat aan de cil gedaan ?


cilinder heb ik niet getuned deze keer, dus vrij laagtoerig en brede powerband.

maar vanmiddag had ie na beetje fijn afstelling opeens veel minder last ervan...
 
V8
christianos 1-5-2005 20:20 Print reply

Posts: 20445
hoe vet meng je??

ennuh, je cdi kan niet kapot
 
arabesk 1-5-2005 20:53 Print reply

Posts: 1903
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos

hoe vet meng je??

ennuh, je cdi kan niet kapot


waarom is de mijne dat dan??
 
GSX-R power!! wordt heropgebouwd !!
christianos 1-5-2005 20:56 Print reply

Posts: 20445
ja ik heb er ook wel eens een paar opgeblazen, maar niet zo kapot dat je curve niet meer goed is
 
arabesk 1-5-2005 20:57 Print reply

Posts: 1903
een cdi is kapot of gaat, niet een beetje kapot
 
GSX-R power!! wordt heropgebouwd !!
superior mt7 4-5-2005 19:04 Print reply

Posts: 2675
idd
 
V8
steavey 4-5-2005 19:12 Print reply

Posts: 376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos

hoe vet meng je??

ennuh, je cdi kan niet kapot


alles kan kapot, moek ut aantonen?
 
christianos 4-5-2005 20:07 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: steavey

[...]


alles kan kapot, moek ut aantonen?

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

maar lees

een cdi doet het of hij is dood, maar hij is nooit zo 'kapot' dat ie geen goeie curve meer afgeeft.

*zucht*
 
superior mt7 13-5-2005 13:33 Print reply

Posts: 2675
hmm is toch nog niet goed, echt heel vaag.

Hij is dus aan de rijke kant afgesteld (goed donkere koffiebruine bougie, snel pruttelen bij gast terug name, etc)

hij zakt dus echt in bij overschakelen en verslikt zich vaker , armer afstellen heeft geen zin ..
Bij warm weer heeft hij er minder last van en ook als je em echt warm gaat scheuren word het minder. Dan zou ik in eerste instantie zeggen dat als hij met warm weer beter rijd hij nog te arm staat ( meer volume lucht minder massa, minder rijke afstelling nodig).

Maar dit is dus niet het geval?!? en armer zetten helpt ook niet, iemand nog enig idee wat ik kan doen? kga dalijk eens een andere uitlaat erop gooien ofzo. De boorten openen btw volledig.
 
V8
ties 13-5-2005 14:03 Print reply
Posts: 1333
probeer is rijker, dat was het bij vriend van me bij ze tsx, en ontsteking verder vervroegen hielp ook.
 
Bassie_nr1 13-5-2005 14:57 Print reply

Posts: 1488
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: superior mt7

ik heb sinds kort een nieuwe 70cc imi icm 18mm keihin en techno bovenlangs.

Rijd opzich wel lekker en best veel kracht onderin maar als je hoog in de toerentrekt en dan schakelt zak ie echt in bij de volgende versnelling.

DIt doet hij alleen als je hoog in toeren schakelt. Als je rustig met lagere toeren schakelt doet hij dat niet.



Wat voor sproeier heb je nuw??

Eerste instantie dacht ik dat hij te rijk was hij ging ook heel gauw pruttelen als je gas beetje losser liet, ik liet dit zo ivm inrijden. bougie was ook flink donker koffie bruin.
Nu had ik em eens wat armer proberen af te stellen maar probleem blijft en gaat zelf verslikken bij het overschakelen.
kheb dit probleem wel vaker gehad bij getunede hoogtoerige cilinder maar niet bij een ori 70 imi

iemand ideeen wat het verder kan zijn?

Dit bericht is ge-edit door superior mt7 op 30-4-2005 12:13

 
70cc Eurocilindro, zuiger met enkele zuigerveer, 70cc kop , 4 kleps membraan, 20mm mikuni carburateur en spruit, proma onderlangs, Home made filter
christianos 13-5-2005 15:32 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: superior mt7

hmm is toch nog niet goed, echt heel vaag.

Hij is dus aan de rijke kant afgesteld (goed donkere koffiebruine bougie, snel pruttelen bij gast terug name, etc)

hij zakt dus echt in bij overschakelen en verslikt zich vaker , armer afstellen heeft geen zin ..
Bij warm weer heeft hij er minder last van en ook als je em echt warm gaat scheuren word het minder. Dan zou ik in eerste instantie zeggen dat als hij met warm weer beter rijd hij nog te arm staat ( meer volume lucht minder massa, minder rijke afstelling nodig).

Maar dit is dus niet het geval?!? en armer zetten helpt ook niet, iemand nog enig idee wat ik kan doen? kga dalijk eens een andere uitlaat erop gooien ofzo. De boorten openen btw volledig.


heb geen zin om alles weer te lezen
dus

-armer afstellen
-minder vet mengen
-onsteking vervroegen
-andere uitlaat
- te zware twv.
- te grote carb (?)

of je kan niet afstellen

niet naar je bougie kijken maar luisteren en je brommer aanvoelen ..
 
mulder 13-5-2005 17:06 Print reply

Posts: 13701
meng je zelf of koop je mix?
 

Dit topic is 2506 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved