Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - MT moeite met toeren zodra hij warm wordt

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 601 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #28466 - MT moeite met toeren zodra hij warm...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 593 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

excite mt70 28-4-2005 17:52 Print topicpost
Posts: 817
mja, dusseh, die MT van mij krijgt het slecht na ongeveer 1 minuut draaien. Hij rijdt nog prima opzich, maar hij reageert steeds trager op het gas, en het duurt ineens veel langer voordat hij doortrekt naar boven (dikke dip dus).

Het hele probleem is dat de bougie gewoon koffiebruin is, en er ook nauwelijks tot geen valse lucht is. Ik krijg hem ook voor geen meter stationair. Ik heb hem vandaag uit elkaar gehaald en alles leek perfect.

Iemand een idee?
 

renoeius 28-4-2005 18:15 Print reply

Posts: 6409
Hoe is ie vertand en wat is je verdere setup?

 
Mr.MTX 28-4-2005 18:17 Print reply

Posts: 1854
Valse lucht check--------> cilinder, kop, membraan, carb en kijk eventueel of je bougie wel goed afdicht...
Te kleine sproeier-------> grotere sproeier...
 
YOU GOT 3 SECONDS, EXCACTLY 3 FUCKING SECONDS BEFORE I GOULGE OUT YOUR EYEBALLS, AND SKULLFUCK YOU!
renoeius 28-4-2005 18:21 Print reply

Posts: 6409
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mr.MTX

Valse lucht check--------> cilinder, kop, membraan, carb en kijk eventueel of je bougie wel goed afdicht...
Te kleine sproeier-------> grotere sproeier...


aan dat laatste zat ik ook al te denken
 
herman103 28-4-2005 18:22 Print reply

Posts: 1352
ga eens rijen. en dan de shoke er op drukken als ie raar gaat doen. as dit scheelt grotere sproeier. en anders ff antrappen en met de deobus in de ronte
 
arabesk 28-4-2005 18:53 Print reply

Posts: 1903
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: herman103

ga eens rijen. en dan de shoke er op drukken als ie raar gaat doen. as dit scheelt grotere sproeier. en anders ff antrappen en met de deobus in de ronte


zoals jij het zegt, versta ik er niet te veel van hoor.


gewoon als je aan het rijden bent met warme motor, je choke eens uittrekken, loopt ie dan beter, een grotere sproeier monteren.loopt ie slechter , kleinere.
 
GSX-R power!! wordt heropgebouwd !!
excite mt70 28-4-2005 19:38 Print reply
Posts: 817
ok, ga ik doen, bedankt voor de reacties iig.

Eigenlijk had ik hier gewoon zelf aan moeten denken, maar ik dacht... ben nu al zo lang member bij BF en ik heb anderhalf jaar niets van me laten horen ofzo

die deobus lijkt me valse lucht testen ?
 
herman103 28-4-2005 19:43 Print reply

Posts: 1352
idd. beetje langs je pakkingen op spuiten. als ie dan hoger in toeren klimt of afslaat heeft ie valse lucht.


en sorry van die vorige reply was idd een beetje turks
 
Johnny B 28-4-2005 19:56 Print reply

Posts: 8381
das jou cultuur he
 
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren
bierbundelhonda 28-4-2005 19:58 Print reply

Posts: 3396
misschien is je onsteking telaat of tevroeg en anders valselucht
 
GEZOCHT :HONDA MTX80 LC 6bak !!!!!!!
Johnny B 28-4-2005 19:59 Print reply

Posts: 8381
ja daraom heeft hij ook zon mooie koffie bruine bougie nadenken wappie
 
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren
KawasakiAR50 29-4-2005 10:39 Print reply

Posts: 16


Dit bericht is ge-edit door KawasakiAR50 op 29-4-2005 10:39
 
kawa fixen .....
superior mt7 27-5-2005 15:44 Print reply

Posts: 2675
ik zou toch eens een kleinere sproeier erin duwen, hoe warmer je brommer word hoe kleinere sproeier hij nodig heeft..

en dat met die bougie.. hoeft niet altijd te kloppen heb het bij mij tich keren gehad dat de bougie mooi koffiebruin is terwijl hij te arm/rijk was. Natuurlijk is dat koffie bruine in meeste gevallen gewoon goede indicaties, maar het is niet erg precies
 
V8

Dit topic is 593 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved