Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Beta

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1176 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #2846 - Beta
Pagina 5 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5212 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

frankarnhe 9-2-02?13:16 Print reply
Posts: 1213
Quote:
Originally posted by: Mb bLaCk?DeAmOn

luchtgekoeld NIETS GETUNED STANDAART KOP NIETS GEFREEST OF GEVEILD en een polini race koppeling en vario PLUS leo vinci zx handmade een dikke 95 kmph haalde en dat met een flink optrekvvermogen.


EN een scooter is in snelheid en pks echt wel sterker dan een schakel.
en veel makkelijker en goedkoper sneller te maken



Die 95km/h is scootersnelheid. Trek daar maar 15km van af.
in ieder geval bij de volgende types: sr-aerox-nrg-typhoon-slider-beta-phantom-speedfight-buxy

Ik heb met mijn nsr vaak zat naast scooters gereden die zeiden dat ze 80-90-100 of harder zouden gaan met de originele cilinder of met een 70cc. Ik zeg niet dat een honda teller niet afwijkt, maar het is me nog nooooit overkomen dat een hondateller meer aangaf als een scooter.

Dat goedkoper&makkelijker op te voeren is DIKKE BULLSHIT. Voor honda schakels is veel meer 2e hands te krijgen. En sleutelen aan scooters door alle kappen maakt het juist vervelender.




 
Sneks 9-2-02?14:47 Print reply
Posts: 2499
mt opvoeren is echt het goedkoopst. Je koopt een 70 imi + een imi of luhao bocht (totaal voor 150 gulden) en je gaat rond de 90. Voor een scooter, koop je voor dat geld een leo rs of een gianelli gsp en je gaat nog maar 75-80.
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Blukaap 9-2-02?17:49 Print reply

Posts: 10008
Maar een scootercilinder gaat wat langer mee dan zo'n imi.
 
Bastila is lief
Siepie Wokkel 9-2-02?18:18 Print reply
Posts: 3888
een scooter heb je gratis zo op de 80, je hebt alleen het juiste gereedschap nodig
 
-=[Feel the power of Derbi]=-
Blukaap 9-2-02?18:39 Print reply

Posts: 10008
Als je een LC scoot hebt, een AC scoot haalt dan maar iets van 70.
 
Bastila is lief
welcometothezone 9-2-02?19:41 Print reply
Posts: 78
En een scooter met een leo gaat geen 95 want het is een koppeluitlaat dus minder top maar meer trekken dan moet je een nrx nemen of een funky van polini of een yasuni op een 50, met een nrx kan je in iedergeval met ook een polinikoppeling de 95 halen en dat zweer ik, maar die prestaties nemen ook na een paar 1000 kilometer terug, en met een 70 moet je geen nrx nemen maar een evo is echt een hele goede uitlaat, ik heb wel een beetje verstand van scooters :a
 
Rene 10-2-02?03:15 Print reply
Posts: 2573
Quote:
Originally posted by: spitting?

met een nrx kan je in iedergeval met ook een polinikoppeling de 95 halen en dat zweer ik, scooters :a


waarom gaat de aerox van een maat van mij dan
maar 85 met een nrx polinikoppeling en
gietijzeren 70 mal???
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
MB50TUNED 10-2-02?11:23 Print reply
Posts: 1054
Quote:
Originally posted by: spitting?

met een nrx kan je in iedergeval met ook een polinikoppeling de 95 halen en dat zweer ik,


Denk zelf eens ff na, een koppeling heeft geen invloed op snelheid. En die 95 op teller, ik heb nog nooit iemand met een nrx harder als 75 op mijn teller zijn rijden.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
welcometothezone 10-2-02?13:48 Print reply
Posts: 78
Dit was op een Benelli watergekoelde is hetzelfde blok als Aerox, die ging op autoteller 95-100 en dat was bij mij ook op de teller en op zijn teller zo`n 110 geloof ik, en nog iets ik heb gisteren mijn brommer getest achter de auto op een autoweg hiervlakbij bij ik haalde ook de 100 op de autoteller en je mocht ook maar 100 rijden op die weg, alleen ik mocht er niet rijden maarja, en nog iets een nrx kan je beter niet op een 70 zetten maar op een 50 minarelli blokkie
 
Sneks 10-2-02?14:43 Print reply
Posts: 2499
Quote:
Originally posted by: spitting?
ik heb wel een beetje verstand van scooters :a


Als je er zoveel verstand van hebt waarom blaat je dan allemaal onzin. Door een andere koppeling gaat je top niet omhoog, enkel het wegtrekken tot rond de 20 km/uur. Verder trek je niet hard op door veel koppel, koppel heb je nodig als je een kar wilt trekken, of een berg op wilt rijden. Voor hard op te trekken heb je vermogen nodig
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Blukaap 10-2-02?15:23 Print reply

Posts: 10008
Vermogen is een product van koppel en toeren.
Bovendien kun je met een groot koppel wel degelijk hard optrekken, je trekt nl makkelijker weg.
 
Bastila is lief
Woeter 10-2-02?16:34 Print reply

Posts: 2832
Quote:
Originally posted by: Hans F.?

Quote:
Originally posted by: spitting?
ik heb wel een beetje verstand van scooters :a


Als je er zoveel verstand van hebt waarom blaat je dan allemaal onzin. Door een andere koppeling gaat je top niet omhoog, enkel het wegtrekken tot rond de 20 km/uur. Verder trek je niet hard op door veel koppel, koppel heb je nodig als je een kar wilt trekken, of een berg op wilt rijden. Voor hard op te trekken heb je vermogen nodig

het zou wel kunnen dat de ori koppeling gaat slippen als je veel vermogen hebt, en dat je dan door een polini koppeling of een of andere race koppeling meer grip krijgt, en de koppeling niet meer slipt waardoor je wat harder gaat
 
Sneks 10-2-02?16:53 Print reply
Posts: 2499
vermogen is idd koppel maal toeren maal een of andere factor. En het is bij een scooter natuurlijk zo dat je met een andere koppeling vaak op een hoger toerental kan wegtrekken

Quote:
Originally posted by: Blukmeester

Vermogen is een product van koppel en toeren.
Bovendien kun je met een groot koppel wel degelijk hard optrekken, je trekt nl makkelijker weg.


Je trekt idd makkelijker weg met meer koppel, omdat je meestal met wegtrekken niet veel toeren draait, dus dan bestaat het grootste deel van je vermogen dus uit je koppel. Je wheelyd ook makkelijker met meer koppel vanwege dezelfde rede.

[This message is edited by Hans F. on 10-2-02 17:10]
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
welcometothezone 10-2-02?17:17 Print reply
Posts: 78
ik zeg toch een beetje maarja en toch is het zo hij loopt 95 en als ie met een koppeling beter door trekt zal die ook makkelijker door trekken naar zijn top
 
Siepie Wokkel 10-2-02?17:40 Print reply
Posts: 3888
jim binne aarzen
 
-=[Feel the power of Derbi]=-

Dit topic is 5212 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved