Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 125 athena & 110 immi

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1080 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #28456 - 125 athena & 110 immi
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3918 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Tsxdude AKU MicheL 28-4-2005 13:33 Print reply

Posts: 10676
Laat hem even uitdraaien?
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Bro 28-4-2005 13:33 Print reply
Posts: 21
En koppie op maat
 
StefanB 28-4-2005 13:37 Print reply

Posts: 2591
ik weet niet of de oude en nieuwe athena's verschillen, maar ik geloof dat de uitlaatpoort van de athena van sander standaard al op 195 graden staat, dit is natuurlijk vrij hoog, dus je zult wel flinke carb nodig hebben om dit fatsoenlijk te vullen
 
E24 M30b35@GT3576
MichiMess 28-4-2005 13:38 Print reply

Posts: 1348
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak

het zal er niet beter op gaan lopen


dus het maakt niet uit dat er een ori kop op zit?
 
stivoman 28-4-2005 13:38 Print reply

Posts: 5353
kop is vor druk trekkraht
 
4 rings rule them all
Tsxdude AKU MicheL 28-4-2005 13:41 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stivoman

kop is vor druk trekkraht


Weleens van flow gehoord?
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Kampersjaak 28-4-2005 13:43 Print reply

Posts: 12285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stivoman

kop is vor druk trekkraht


jij bedoelt squish?
 
oderint dum metuant
MichiMess 28-4-2005 15:15 Print reply

Posts: 1348
Maar, het klopt niet dat hij gewoon langzamer loopt dan die 110cc?
kan ik hem laten tunen? ofsow iets?
of ligt het echt gewoon aan die carb?

Dit bericht is ge-edit door MichiMess op 28-4-2005 15:17
 
Mt-5[Maarten] 28-4-2005 15:16 Print reply

Posts: 2941
yep -> squish
 
Loud pipes save lifes - Suzuki straatpiraat ...
MichiMess 28-4-2005 15:16 Print reply

Posts: 1348
squish?
 
Mt-5[Maarten] 28-4-2005 15:18 Print reply

Posts: 2941
Squish is de afstand van de zuiger als ie op het BDP staat naar de kop toe
 
Loud pipes save lifes - Suzuki straatpiraat ...
MichiMess 28-4-2005 15:19 Print reply

Posts: 1348
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt-5[Maarten]

Squish is de afstand van de zuiger als ie op het BDP staat naar de kop toe


nu snap ik het ff niet meer,
ik had zoiets van hij moet standaart harder lopen dan die 110c tog?
 
Kampersjaak 28-4-2005 15:20 Print reply

Posts: 12285
grote van cil zegt niks over de snelheid, als je dat bedoeld.
 
oderint dum metuant
Mt-5[Maarten] 28-4-2005 15:21 Print reply

Posts: 2941
ja dat klopt.

maar je 20mm carbje knijpt je cilinter behoorlijk af. pak eens een 26 ofzo. die krijg jeheus wel afgesteld. powerfilter ( wel een goede) erop en zorg dat je ontsteking op zn vroegst staat.
 
Loud pipes save lifes - Suzuki straatpiraat ...
StefanB 28-4-2005 15:25 Print reply

Posts: 2591
je zou de spoelers wat omhoog kunnen laten trekken, want je hebt std een blowdown van 37-38 en das ook niet al te best
 
E24 M30b35@GT3576

Dit topic is 3918 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved