Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Mtx sh trekt niet door

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1168 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #28390 - Mtx sh trekt niet door
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1146 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

niekmtx 26-4-2005 14:19 Print topicpost

Posts: 471
Mijn mtx-sh trekt niet door in de 3e versnelling.. 1e gaat hij als een speer, 2e ook, maar de derde duurt eeuwen.... en dan heb ik de 4e nog over .. is dat gewoonlijk? lijkt me nie maja.. hoor het wel, en anders, wat kan ik er aan doen?
 
Brommerloos

Tijzzz 26-4-2005 14:36 Print reply

Posts: 4215
Wat is je tandwielverhouding?
 
brutus 26-4-2005 15:11 Print reply

Posts: 7934
zou idd ff je tandweil verhouding nakijken
 
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo..
Johnny B 26-4-2005 15:38 Print reply

Posts: 8381
wat voor een sproeier heb je de in?
 
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren
niekmtx 27-4-2005 10:29 Print reply

Posts: 471
Twv 14 - 42 tis eigelijk de 4 dat hij nix doet, zelfde toerental etc. sproeier 88
50parmakit(zeta)
proma t2
 
Brommerloos
mulder 27-4-2005 10:32 Print reply

Posts: 13701
stivoman 27-4-2005 11:05 Print reply

Posts: 5353
een hogedrukkop derop zetten? of heb je die al?
 
4 rings rule them all
Bassie_nr1 27-4-2005 11:07 Print reply

Posts: 1488
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: niekmtx

Twv 14 - 42 tis eigelijk de 4 dat hij nix doet, zelfde toerental etc. sproeier 88
50parmakit(zeta)
proma t2


Probeer s twielverhouding 14/45. Dat is origineel dacht ik, ik hed met een 70 cc 16 om 45.
 
70cc Eurocilindro, zuiger met enkele zuigerveer, 70cc kop , 4 kleps membraan, 20mm mikuni carburateur en spruit, proma onderlangs, Home made filter
mulder 27-4-2005 11:22 Print reply

Posts: 13701
Hoe kan je eigenlijk zien of je HDkop heb

Dit bericht is ge-edit door mulder op 27-4-2005 11:23
 
Rock-Dog 27-4-2005 11:37 Print reply

Posts: 575
twv vind ik behoorlijk zwaar! 13/45 is standaard. wat voor luchtfilter heb je?
 
GU/\/SY 27-4-2005 12:07 Print reply

Posts: 341
en hoelang heb je deze zuigerveren al?
Tandwielverhouding is inderdaad wel wat zwaar, maar in de 3 moet je brommer het nog wel kunnen trekken volgens mij
 
bart de scootergek 27-4-2005 13:24 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder

Hoe kan je eigenlijk zien of je HDkop heb

Dit bericht is ge-edit door mulder op 27-4-2005 11:23


dan is het volume van je cilinderkop gewoon kleiner.


beter draai je hem goed af, en zorg voor een mooie squishvorm. ori vorm bij honda is niet zo mooi.
 
Honda RC-33
mulder 27-4-2005 13:27 Print reply

Posts: 13701
ja dat weetik, maar ik hoe zie ik aan mij pet of het een HD is?
 
bart de scootergek 27-4-2005 13:29 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder

ja dat weetik, maar ik hoe zie ik aan mij pet of het een HD is?


vergelijken met ori.

er is ook niet echt een maat die erbij hoort, de een vlakt hem zo ver af en de andere weer verder of minder. en de winkel heeft weer een andere maat. dus eigenlijk als er 1mm van af is is het al een hdkop.


heb trouwens maar een hekel aan de naam hoge druk kop .
 
Honda RC-33
niekmtx 27-4-2005 15:31 Print reply

Posts: 471
dat word dan eerst andere twv, strax even naar de brommerboer... hogedrukkop heb ik volgens mij niet, jullie raden gewoon 13-45 aan?
 
Brommerloos
Rock-Dog 27-4-2005 15:35 Print reply

Posts: 575
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: niekmtx

dat word dan eerst andere twv, strax even naar de brommerboer... hogedrukkop heb ik volgens mij niet, jullie raden gewoon 13-45 aan?


haal anders eerst effe tw 13 voor. dan zou die het ook wel goed moeten doen.
 

Dit topic is 1146 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved