je moet tijdens het rijden nooit terugschakelen naar z'n 1 ook al rij je stapvoets gewoon in z'n 2 laten staan.
dat had ik ook gedaan dan rij je rustig in z'n 2 en schakel je terug naar z'n 1 krijg je als het ware een klap dat tie heel erg remt
dus nooit in z'n 1 zetten tijdens het rijden natuurlijk wel doen als je even stilstaat
Honda NSR! Speeding the freeway, a myth amongst men, the Honda NSR! will ride soon again! Honda the power of Dreams!!!!
je moet tijdens het rijden nooit terugschakelen naar z'n 1 ook al rij je stapvoets gewoon in z'n 2 laten staan.
dat had ik ook gedaan dan rij je rustig in z'n 2 en schakel je terug naar z'n 1 krijg je als het ware een klap dat tie heel erg remt
dus nooit in z'n 1 zetten tijdens het rijden natuurlijk wel doen als je even stilstaat
ja precies dat heb ik ook..
maar dat moet ik dus niet meer doen
bedankt man !
neej maar ik rijd bijvoorbeeld twintig ofzo ik rem af en net voor de bocht ga ik naar z'n 1 en dan blokkeert ie echt maar slaat niet af
ok voor 20 kmh moet je met je brommer dik overtoeren maken schat ik. stationair is 2 k. dus als je je koppeling op laat komen de duwt de snelheid van je brommer je motor naar 12 K ofzow? dan rem je dus echt heel hard af
als je niet te hard moet remmen moet je gewoon in elken versnelling je koppeling op laten kommen zo weet je ook gelijk met welken versnelling je de bocht kan maken
dus nooi in 1 keer 2 versnelling terug zonder te remmen dan remt tie op de moter af en dit is niet goed dat tie zon klap op vangt