als ik voor een bocht terug schakel dan valt ie bijna helemaal stil net alsof je remt..
is dit een motorisch probleem of doe ik iets verkeerd..
owja.. nog iets mijn toerenteller kan niet gewoon stil blijven staan .. hij blijft de hele tijd op de zelfde plek heel snel op een neer gaan tussen een afstand van een halve cm
Dit bericht is ge-edit door sjappie op 25-4-2005 18:28
ja ik rem ook echt wel flink voor de bochten.. rijd pas een paar dagen op dit ding...
maar dan ben ik net voor een bocht..
koppeling in naar z'n 1 ik laat de koppeling los en hooeeemmmmmmmm... ik sta bijna stil en dan komt ie weer op gang..m'n ketting staat wel wat aan de slappe kant kan het daar aan liggen
ze zijn heel scherp en daarbij komt nog dat er vel auto's aan staan in de straten waar die bochten zijn en ik ben nog een lerende rijder..
maar is het erg als je van je 3 in een keer naar je 1 gaat of moet je eerst koppeling in, in z'n 2, koppeling los koppeling in, naar 1, koppeling los ??
lijkt me logisch dat hij dan ff terug gaat in toeren als je hem ineens in zijn 1 zet ja.
zet hem eens in zijn 2 of 3 en probeer het dan nog eens.
blijft hij wel goed stationair lopen?
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
als ik voor een bocht terug schakel dan valt ie bijna helemaal stil net alsof je remt..
is dit een motorisch probleem of doe ik iets verkeerd..
owja.. nog iets mijn toerenteller kan niet gewoon stil blijven staan .. hij blijft de hele tijd op de zelfde plek heel snel op een neer gaan tussen een afstand van een halve cm
Dit bericht is ge-edit door sjappie op 25-4-2005 18:28
hej zo'n teller heb ik ook
als je een bocht met een snelheid van meer dan 10 km per uur neemt kun je al in de 2 blijven, als ik dit zo lees zou ik zeggen dat je de remwerking van je motor hebt ontdekt.
Dit bericht is ge-edit door steavey op 25-4-2005 18:59