Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - idee voor dubbele sigaar uitlaat puch maxi

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1229 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #28312 - idee voor dubbele sigaar uitlaat pu...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 4409 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

daandebanaan 24-4-2005 11:09 Print topicpost
Posts: 10
ik had een idee voor een dubbele sigaar uitlaat voor een puch maxi. ik dacht er aan om gewoon 2 standaard uitlaten te kopen daar dan de connectie met de cilinder af te zagen van allebei dan een ringetje met de halve oppervlakte van de originele buis erin te maken en dan ze samen aan een van de connecties te verbinden...
alleen ik kan dus absoluut niet lassen ofzo. ik ken wel een paar mensen die dat kunnen maar nu was dus mijn vraag heeft iemand misschien ideetjes om het wat makkelijker te maken. of gewoon beter uitvoerbaar
 

Johnny_D 24-4-2005 12:18 Print reply

Posts: 2578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: daandebanaan

ik had een idee voor een dubbele sigaar uitlaat voor een puch maxi. ik dacht er aan om gewoon 2 standaard uitlaten te kopen daar dan de connectie met de cilinder af te zagen van allebei dan een ringetje met de halve oppervlakte van de originele buis erin te maken en dan ze samen aan een van de connecties te verbinden...
alleen ik kan dus absoluut niet lassen ofzo. ik ken wel een paar mensen die dat kunnen maar nu was dus mijn vraag heeft iemand misschien ideetjes om het wat makkelijker te maken. of gewoon beter uitvoerbaar


er is een site waar je puch onderdele kunt kope die verkope ook een twinner uitlaat voor maxi haal de dempers er af en doe de sigare er aan
 
Johnny D tuning Old style.... Is the NEW style!| sliedrecht, sliedrecht, schaapjes in de wei. koetjes in de stal. bier is overal
lamahoofd 24-4-2005 12:20 Print reply

Posts: 3432
Gewoon 1tje kopen(techno ofzo met dikke bocht)en daar boor je gaatje in de bocht(zo dik als de andere uitlaat met dunne bocht)En dan sla je de uitlaat met dunne bocht(zonder de flens natuurlijk)erin.Dan ff vastlassen als je da kan(hoeft niej persee)en klaar


jarnod van forum heeft dit verzonnen en uitgevoerd
 
Een baron in de morgen,is een dag zonder zorgen
Evilmex 24-4-2005 12:21 Print reply

Posts: 4458
Pak een puch uitlaat, en dan een tomos uitlaat, dan heb je de goeie vorm al.
 
Hoe Kansloos Is Een Kansloze Kansloos, Die Geen Kans Maakt Omdat Er Iets Met Hem Loos Is?
Shinigami 24-4-2005 12:24 Print reply

Posts: 797
maak een gat in de ene buis, zaag de buis van de 2e ergens schuin af en las die op dat gat, zo, een twinner is geboren
 
...
phil is chil 24-4-2005 12:29 Print reply

Posts: 483
....en rijd er niet beter op
 
<3 the massive
Evilmex 24-4-2005 12:30 Print reply

Posts: 4458
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: phil is chil

....en rijd er niet beter op


Das bijzaak
 
Hoe Kansloos Is Een Kansloze Kansloos, Die Geen Kans Maakt Omdat Er Iets Met Hem Loos Is?
daandebanaan 24-4-2005 12:37 Print reply
Posts: 10
ja ik had eerst ook het idee om gewoon 2 uitlaten aan elkaar te lassen maar toen dacht ik dat dan misschien de compressie niet echt goed is dus daarom het verhaal met de ringetjes met halve oppervlak
 
meneer zuigerveer 24-4-2005 13:31 Print reply

Posts: 1395
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: daandebanaan

ja ik had eerst ook het idee om gewoon 2 uitlaten aan elkaar te lassen maar toen dacht ik dat dan misschien de compressie niet echt goed is dus daarom het verhaal met de ringetjes met halve oppervlak


compressie blijft et zelfde maar de tegndruk word anders
 
...
goudhaantje 24-4-2005 13:59 Print reply

Posts: 234
ik heb een vriend en die heeft een honda c50.
die heeft zelf een dubbele uitlaat ervoor gemaakt. gewoon de andere eraan gelast en klaar.
groetjes casper
 
Jan-Joris sh 24-4-2005 14:36 Print reply

Posts: 33
kun je niet beter de flens van de uitlaat op een T stuk lassen. en dan de uiteinden van het T stuk weer op de uitlaat lassen.
 
Tomos_racer321 24-4-2005 14:45 Print reply

Posts: 370
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Evilmex

Pak een puch uitlaat, en dan een tomos uitlaat, dan heb je de goeie vorm al.


zoiets bedoel jij cker??


 
-Tom- 24-4-2005 15:28 Print reply

Posts: 4151
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: goudhaantje

ik heb een vriend en die heeft een honda c50.
die heeft zelf een dubbele uitlaat ervoor gemaakt. gewoon de andere eraan gelast en klaar.
groetjes casper

C50 is 4-takt, daar maakt het in principe geen drol uit wat voor een pijp je erop doet, bij 2-takt is dat best wel belangrijk.//
 
FTS Member
ties 24-4-2005 15:53 Print reply
Posts: 1333
4-takt maakt wel veel uit. lengte en diameter maakt veel uit.
 
JCG 24-4-2005 15:57 Print reply
Posts: 1531
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ties

4-takt maakt wel veel uit. lengte en diameter maakt veel uit.


ok, laat jij maar eens een c50 20km/u harder rijden door alleen de ori uitlaat te vervangen door een race uitlaat.
 
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel
[RRT] Lost-P 24-4-2005 18:30 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: phil is chil

....en rijd er niet beter op


Het is een half tamme Puch Maxi, lekker boeiend!

Dit bericht is ge-edit door [RRT] Lost-P op 24-4-2005 18:30
 
Chille Tune shit dan

Dit topic is 4409 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved