Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Gaat niet vooruit in zen 4 5 6

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 898 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #28308 - Gaat niet vooruit in zen 4 5 6
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 356 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Hondalover19 24-4-2005 1:34 Print topicpost

Posts: 1255
Ben net terug van ritje met de kawa eerste rit na men opmaat uitlaat en kop afgevlakt in zen 1 en 2 en 3 trekt hij supergoed door heel het toerenbereik alleen van moment als ik hem 4 gooi dan blijft hij op zijn snelheid staan en trekt hij niet meer door...In top toeren in zen 3 zit ik aan de 75km/h in zen 4 gaat hij naar 80km/h maar hij blijft daar hangen en klinkt het dat hij veel moeite moet doen om de 4 aan te houden...Terwijl hij ervoren tijdens men testrun zonder tailpipe en grotere squish doorging tot in zen 6 en topsnelheid van 85 km/h 90km/h bergaf...Nu weet ik ook als je squish veranderd dat je poorttiming ook verandert.Squish is verandert van 0.85mm naar 0.65mm.Zou dit er mee te maken kunnen hebben?of mss te zware vertanding?
 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!

Exision 24-4-2005 12:56 Print reply
Posts: 283
veranderen van squish hoeft geen verschil in timing te geven, ik denk ook niet dat je een te zware vertanding hebt.

hoe dik is de binnen dia van je tail en met welke formules heb je de uitlaat berekend?
Is je demper-doorlaat groot genoeg?
 
wiebutt 24-4-2005 12:58 Print reply

Posts: 6264
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Exision

veranderen van squish hoeft geen verschil in timing te geven, ik denk ook niet dat je een te zware vertanding hebt.

hoe dik is de binnen dia van je tail en met welke formules heb je de uitlaat berekend?
Is je demper-doorlaat groot genoeg?


Ik denk dat die met voetpakkingen heeft gewerkt ofso
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
Exision 24-4-2005 13:39 Print reply
Posts: 283
zou kunnen idd, maar een verschil van 0.2 mm zorgt niet voor zon vermogensverschil...

ws wordt hij gewoon veel te heet...
 
Hondalover19 24-4-2005 15:50 Print reply

Posts: 1255
Ik heb niet met voetpakkingen gewerkt alleen de kop wat meer afgevlakt omdat ik deze ervoren verkeerd had opgemeten .Ohja ik ben nog iets vergeten te zeggen ervoren tijdens de testrun had ik ook een langere header .Die was toen te lang en is ingekort.Demper is groot genoeg dat is het niet volgens mij en tailpipe is volgens de berekeningen gemaakt.
 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!
Exision 24-4-2005 16:03 Print reply
Posts: 283
ja, maar wat is de dia dan?
Hoeveel heb je de header ingekort?


 
Hondalover19 24-4-2005 16:03 Print reply

Posts: 1255
Kan een lekke krukas keering het probleem wel es zijn? vul net men blokolie bij start de kawa enn hij dompt niet normaal

Edit header is ongeveer 40 a 50mm ingekort maar daar wordt hij normaal alleen maar hoogtoeriger van meen ik toch zoveel te langer de header zoveel te hoogtoeriger de pijp of was het omgekeerd... binnendiameter is 17mm van de tailpipe en van de header 25mm

Dit bericht is ge-edit door Hondalover19 op 24-4-2005 16:07

Dit bericht is ge-edit door Hondalover19 op 24-4-2005 16:08
 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!
Exision 24-4-2005 16:38 Print reply
Posts: 283
17 is niks appart klein oid,
dus maybe moet je je blokje nog ff wat beter bekijken
 
Hondalover19 24-4-2005 16:39 Print reply

Posts: 1255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Exision

17 is niks appart klein oid,
dus maybe moet je je blokje nog ff wat beter bekijken


lekke keering kan dat al zoveel doen??
 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!

Dit topic is 356 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved