nieuwe zijstandaart, nieuwe voetsteun derop, een nieuwe continental achterband erop.
en weet iemand hoe je een ketting moet inkorten?
Zet je ketting tussen de bankschroef, pak een centerpuntje (goed scherp), en begin te meppen op de schakel die je eruit wilt hebben
Of koop gewoon zo'n hoe-kort-ik-mijn-ketting-in-zonder-te-beunen-ding bij de fietsenhoeuh
YOU GOT 3 SECONDS, EXCACTLY 3 FUCKING SECONDS BEFORE I GOULGE OUT YOUR EYEBALLS, AND SKULLFUCK YOU!
Zo'n staafje met de dremel of slijptol een stukje kapot slijpen, dan kun je die eruit tikken of met een schroevendraaier duwen.
Daarna een paar schakels er tussenuit halen en dat visje er weer tussen zetten.
(Zoiets ongeveer, het is alweer een tijd geleden dat ik het gedaan heb..)
het probleem is dat de fiesten maker(2 hier in de buurt) vandaag gestolen zijn. en morgen dus ook maar zolang kan ik niet wachten.
dankje en zoiets dacht ik al.
ff kijken hoe lang je ketting moet worden (beter te lang dan te kort dus niet meteen 4 schakels eruit rammen) dan moet je 'm tussen de bankschroef zetten en het stukje ijzer dat op zo'n pinnetje zit en eruit steekt afslijpen (liefst met lamellenschijf) en dan kun je een priem/spijker erop zetten paar keer slaan met de hamer en voila
het is al gelukt , in 1 keer goed!
Alleen ik wilde gaan rijden ik duw me brom aan en rijd meteen volgas weg, ik druk de voorrem in en draait op eens een extreeeeme burnout!
Hoe kan het gas nou blijven hangen?