Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - vlammen uit uitlaat

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1065 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #28267 - vlammen uit uitlaat
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2400 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

L2R-R2L 21-4-2005 22:36 Print topicpost

Posts: 1553
oke het idee is dus: om in of voor de demper van b.v. een mt uitlaat een beetje gas te spuiten en d'r dan iets van een ontstekertje naast te stoppen.

zou dit werken en zijn er nog tips?
 
DAX is af 4TAKT OWNED 2 dezelfde frames hmm waarom dan niet 2 dezelfde frame nummers:D en dus 2 verschillende brommers met 1 kenteken en 1 verzekering

MasterM 21-4-2005 23:58 Print reply

Posts: 912
heb ook al heel lang na zitten denken hoe je dit bij een brommer voor mekaat zou moeten krijgen. (je bedoelt toch zelfde als rally-auto's als ze schakelen?)
Heb wel es van iemand gehoord dat je dan je brommer gewoon VEEL te rijk af moet stellen en gloeibougie in uitlaat, dit lijkt mij niet echt werken en iig niet lekker rijden. Maar om nou gas in je demper te spuiten...dat raad ik je ook af hoor. Als je echt bij de foute auto-tunings-zaak in duitsland zou kijken, daar hebben ze speciale masjientjes die ook zo'n geknetter en gevlam uit je uitlaat laten komen, amar dit is dan weer alleen voor auto's.
Denk dat het moeilijk is om zoiets op je brommer te bouwen.


edit: Zou dan eerder zo'n rookmachientje op aansluiten en dan roze rook met aardbeiengeur uit je uitlaat laten komen (die bestaat echt! voor in disco's enz)



Dit bericht is ge-edit door SuperWarma op 21-4-2005 23:59

Dit bericht is ge-edit door SuperWarma op 22-4-2005 0:00
 
arabesk 22-4-2005 0:01 Print reply

Posts: 1903
heeft iemand op 50 cc ook eens willen doen, was gelukt door gewoon een soort inspuitsysteem te maken waar je vb axe in kon spuiten, en dan gewoon maken dat je een bougie in je uitlaat zitten hebt, (in het midden dan) en dan je bougiekabel te splitsen, en daarvan de tweede kabel naar de bougie in je uitlaat te doen.dan kan je inspuiten en vlammen wanneer je wilt.


alleen, het was een brommertje die meer stil stond dan reed, dus enkel voor show
 
GSX-R power!! wordt heropgebouwd !!
Shaggy_Marv 22-4-2005 0:29 Print reply

Posts: 1891
Use The Motherfucking Search....
Hier zijn echt al 1000 topics over geweest :-s
 
Oldtimers Live Longer
arabesk 22-4-2005 0:30 Print reply

Posts: 1903
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Shaggy_Marv

Use The Motherfucking Search....
Hier zijn echt al 1000 topics over geweest :-s


echt? tis de eerste dat ik zie
 
GSX-R power!! wordt heropgebouwd !!
ninjamtx 22-4-2005 0:40 Print reply

Posts: 138
ik heb het op een andere manier gehoort en dat leek me ook best een idee.
om je bougie kabel te splitsen met een schakelaar dus 1 nar je cilinder en 1 naar net voor je demper. en dus als je de schakelaar om zet je geen vonkje meer heb in je cilinder maar aleen achterin en je cilinder draait dan nog wel ff door maar zonder vonk dus gaat de benzine door naar de uitlaat en komt daar aan het einde tot ontsteking maar ik weet niet zeker of je blokje lang genoeg blijft draaien en of die dus niet gewoon gelijk stil valt als die boegie ff uit gaat maar je kunt het ook voor 1 of 2 seconden doen. ik wil het best wel een keer proberen mar dan zit ik met eengat in me uitlaat:P
 
http://www.joostmtx.tk
MichiMess 22-4-2005 1:39 Print reply

Posts: 1348
een volle carb op het einde van je uitlaat:P
gassen, en een aansteker bijhouden:P
 
foxbuster666 22-4-2005 9:35 Print reply

Posts: 670
Ik heb dit dus...nog niet werkende op de auto.
Je moet een schakelaar hebben en een relais.
Met de schakelaar maak je de relais werkende.
Dan zitten er nog drie stekkertjes op het relais.
1 binnenkomende stroom
1 uitgaande (relais niet ingeschakeld)
1 uitgaande (relais wel ingeschakeld)

De laatste gebruiken voor de bobine achter.
En dan zou het moeten werken.

Suc6
 
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat
stivoman 22-4-2005 9:42 Print reply

Posts: 5353
helpt het niet om benzine in de uilaat te doen?
 
4 rings rule them all
mulder 22-4-2005 9:54 Print reply

Posts: 13701
dat helpt maar heel even
 
stivoman 22-4-2005 9:56 Print reply

Posts: 5353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: amulder12

dat helpt maar heel even


hoe krijg je het dan voor de heletijd of voor overschakeling?
 
4 rings rule them all
koen-z 22-4-2005 9:59 Print reply

Posts: 3702
nee er zijn er geen 1000 topics over geweest, maar wel dik 25...


http://www.brommerfo...=0&ssubmitt=Zoek
 
mulder 22-4-2005 10:00 Print reply

Posts: 13701
het mooiste lijkt mij aan de binnekant van je uitlaat een carburateurtje bouwen Bougie erop aansluiten.
 
mulder 22-4-2005 10:00 Print reply

Posts: 13701
die topics gaan tog weer ff net wat over wat anders
 
koen-z 22-4-2005 10:02 Print reply

Posts: 3702
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: amulder12

die topics gaan tog weer ff net wat over wat anders


lezen... http://www.brommerforum.nl/showtopic/6496

hier word het veel besproken...

http://www.brommerforum.nl/showtopic/26259

,
 
L2R-R2L 23-4-2005 12:05 Print reply

Posts: 1553
ja maar daar staat ut idd net iets anders.
ik denk datik ut met een flesje butaan gas (campinggas) vaf daar een leidingkie met een kraantje (in handbereik) en dan iets van een gloeiplug vin me uitlaat draaien.
 
DAX is af 4TAKT OWNED 2 dezelfde frames hmm waarom dan niet 2 dezelfde frame nummers:D en dus 2 verschillende brommers met 1 kenteken en 1 verzekering

Dit topic is 2400 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved