Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Slappe prestatie of normaal?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 946 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #2826 - Slappe prestatie of normaal?
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1709 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

TSX-R 3-2-02?22:31 Print reply
Posts: 209
hoi,
ik heb een tsx met 50cc snel, 16mm mikuni carb, gianelli bocht, leovinci potje, origineel luchtfilter loopt 90+ met wind mee.
rijd alles dr uit+rijd af en toe op achterwiel weg..... maar ik weet niet wat er allemaal voor sproeier, membraam etc onder licht, ik heb hem nl nog niet open gehad.
dus sneller moet wel kunnen...

 
gran turismo 3-2-02?23:33 Print reply
Posts: 735
Quote:
Originally posted by: Michiel Ts70x?

hey verkeerde meting!! een standaard scooter met snel uitlaatje is eigenlijk een scooter met 50snel cilinder !!!
want die cilinders van scooters zijn onbegrenzd jaah !! :p


Wat zijn de MHR mallosie en polinie 50cc cilinders van een scooter dan?
Xtra snelle 50 of zo?
Met een beetje veilen zijn de begrensingen in een originele cilinder er wel uit te halen

[This message is edited by - ViPER - on 3-2-02 23:36]
 
Honda MT is gestolen, Maar heb nu een NSR! :)
-Michiel RS- 3-2-02?23:50 Print reply
Posts: 2803
Quote:
Originally posted by: tsx-r?Basten

hoi,
ik heb een tsx met 50cc snel, 16mm mikuni carb, gianelli bocht, leovinci potje, origineel luchtfilter loopt 90+ met wind mee.
rijd alles dr uit+rijd af en toe op achterwiel weg..... maar ik weet niet wat er allemaal voor sproeier, membraam etc onder licht, ik heb hem nl nog niet open gehad.
dus sneller moet wel kunnen...



Waarschijnlijk zit er dan gewoon een 70cc op en heeft die jongen jou verteld dat ut een 50 is.
Off die 50cc is heel goed aangepakt en geveild, maar dat lijkt mij niet want alle 50cctjes voor tsx zijn van gietijzer en dat slijt erg snel dus dan was ie nu wel versleten denk ik :( tenzij je er altijd wat extra olie bijgooid !
 
Sneks 4-2-02?08:49 Print reply
Posts: 2499
Quote:
Originally posted by: - ViPER -?

Quote:
Originally posted by: Michiel Ts70x?

hey verkeerde meting!! een standaard scooter met snel uitlaatje is eigenlijk een scooter met 50snel cilinder !!!
want die cilinders van scooters zijn onbegrenzd jaah !! :p


Wat zijn de MHR mallosie en polinie 50cc cilinders van een scooter dan?
Xtra snelle 50 of zo?
Met een beetje veilen zijn de begrensingen in een originele cilinder er wel uit te halen

[This message is edited by - ViPER - on 3-2-02 23:36]


Nee, wat michiel probeert te zeggen is, dat er op honda schakels, in nederland, de originele goeie (snelle) cilinder is vervangen door een zeer sloom exemplaar, en dat dit bij scooters niet het geval is. In belgie hebben ze dit niet gedaan, en daar rijd een nsr met enkel een ander uitlaatje 100+. Verder zijn schakels begrenst op de bak (maar 4 ipv 5-6 versnellingen). En op de ori uitlaat. Scooters zijn meestal alleen op de uitlaat en soms op het membraam begrenst
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
frankarnhe 4-2-02?09:12 Print reply
Posts: 1213
Quote:
Originally posted by: - ViPER -?

Een 70cc schakel tegen een 70cc scooter zal de scooter winnen,

Dat ligt er weer helemaal aan.

Ik had een in de oud en nieuw vakantie m'n nsr weer helemaal opgelapt en ook nieuwe ketting en tandwielen. Eerst met 17-40, nu met 16-43. Daarmee kan ik een golf4 (waar de cops ook in rijden ) er uit trekken tot aan ?70km/h, gisteren ff geprobeerd met me buurman
Hij zat echt te kijken van Z:nw!! Dat kun je toch geen brommer meer noemen man!
 
-Michiel RS- 4-2-02?11:33 Print reply
Posts: 2803
hey maar jij was toch op de meeting ?
Toen was ik er op mijn paarse mb, reedt je nsr toen ook al zo hard ?
Want ik trok aardig tegelijk met jou door naast elkaar.

 
Neonlampje 4-2-02?12:08 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Originally posted by: Michiel Ts70x?

hey maar jij was toch op de meeting ?
Toen was ik er op mijn paarse mb, reedt je nsr toen ook al zo hard ?
Want ik trok aardig tegelijk met jou door naast elkaar.

als je nog niet zelf door had je was op die tsx! of vat ik het nu weer eens helemaal niet?
 
Junkie XR 4-2-02?12:51 Print reply

Posts: 5753
De apeldoorn meeting, forum regulair wannabee!!
 
Nasic 4-2-02?13:50 Print reply
Posts: 890
een scooter heef 17% verlies in de overbrenging en een schakel 5%. Je hebt dan dus nog 12% over om te schakelen, en als je een beetje kunt schakelen moet dat te doen zijn d8 ik.
 
Ducati 900SS
frankarnhe 9-2-02?13:56 Print reply
Posts: 1213
Quote:
Originally posted by: Michiel Ts70x?

hey maar jij was toch op de meeting ?
Toen was ik er op mijn paarse mb, reedt je nsr toen ook al zo hard ?
Want ik trok aardig tegelijk met jou door naast elkaar.



Op de meeting was het met 17-40, en nu 16-43. Verschil is duidelijk merkbaar hoor.
 
Martijn 11-2-02?01:49 Print reply
Posts: 10000
Quote:
Originally posted by: Nasic?Grievink

een scooter heef 17% verlies in de overbrenging en een schakel 5%. Je hebt dan dus nog 12% over om te schakelen, en als je een beetje kunt schakelen moet dat te doen zijn d8 ik.


waar verliest een scooter dan zoveel kracht op??? op de koppeling en vario ofzo??
zeker ook op dat verneukte uiterluk van die dingen...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***

Dit topic is 1709 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved