Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Main Forum - Topic #28241 - rs250
|
Pagina 4 van 7
|
Dit topic is 4134 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Leen |
21-4-2005 19:44 |
Posts: 26877 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ed Honda CB50J
Gewoon 4t nemen,
2t motor zuigt gewoon...
Het rijden kost een vermogen aan benzine...
Lekker toeren op een 2t vind ik onmogenlijk...
En tjah, gewoon niet kopen vanwege dat het 2t is :P
Koop een mooie 4t 650 ofzo, zodat je na je 2jaar plezier e.v.t. de begrenzing eraf haalt en vol vermogen kan rijden...
En 4t in onderhoud valt best mee, kan iemand me soms uitleggen waarom ik ''me grote beurt die niet verplicht is'' zou laten doen bij een garage ?
En die 3L kost nou ook de wereld niet...
En als je 4t motor olie slurpt moet je hem weg doen of de versleten onderdelen vervangen...
Want met een 4t die olie verbruikt is iets mis, een 4t MAG geen olie verbruiken...
kortom, 2t is kut
4t roeleert
su kutnerd
gewoon 2t nemen, je hebt meer vermogen als een 4t, als er iets verrot gaat is het makkelijker en goedkoper te fixen, verbruikt ligt er maar net aan hoe veel gas jij geeft, een 2 cilinder 2t rijdt heerlijk soepel, net als een 4t dus, het geluid is 80x zo vet
|
|
|
|
kreidler rs |
21-4-2005 19:46 |
Posts: 6202 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]
su kutnerd
gewoon 2t nemen, je hebt meer vermogen als een 4t, als er iets verrot gaat is het makkelijker en goedkoper te fixen, verbruikt ligt er maar net aan hoe veel gas jij geeft, een 2 cilinder 2t rijdt heerlijk soepel, net als een 4t dus, het geluid is 80x zo vet
ga tomos rijde:P
koop gewoon een 4 takt lekker rijden, minder kosten aan onderhoud en minder verbruik
|
|
bier drinken en kut roepen |
|
Leen |
21-4-2005 19:46 |
Posts: 26877 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kreidler rs
[...]
ga tomos rijde:P
koop gewoon een 4 takt lekker rijden, minder kosten aan onderhoud en minder verbruik
su dwerg :P
|
|
|
|
kreidler rs |
21-4-2005 19:47 |
Posts: 6202 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]
su dwerg :P
kassebouwah
|
|
bier drinken en kut roepen |
|
gonzales |
21-4-2005 19:56 |
Posts: 1319 |
|
|
burn your rubber not your soul |
|
mt power |
21-4-2005 20:18 |
Posts: 592 |
kheb nog nix gleze van bovenstaande, maar vind een rs250 wel een goede keuze... broer van kameraad heeft er ook ??n en zit teneerste al lkrr.. en een klein blokje om door de buurt reed al helemaal lkkr.
|
|
|
|
Ed Honda CB50J |
21-4-2005 20:53 |
Posts: 4190 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]
als er iets verrot gaat is het makkelijker en goedkoper te fixen, verbruikt ligt er maar net aan hoe veel gas jij geeft
Er gaat vaker iets verrot, dus je bent al meer uur en geld kwijt aan reparatie/onderdelen..
Verbruik ligt altijd hoger als van een 4t..
En harder als 120 mag je toch niet...
En 4t is goedkoper rijden, en aangezien hun 1 motor met ze 2e delen word er vaker op de motor gereden, dus een 4t met weinig onderhoud en weinig benzine verbruik lijkt mij een hele goeie keus...
|
|
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50.. |
|
SuzukiMARC |
21-4-2005 21:08 |
Posts: 3023 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ed Honda CB50J
[...]
Er gaat vaker iets verrot, dus je bent al meer uur en geld kwijt aan reparatie/onderdelen..
Verbruik ligt altijd hoger als van een 4t..
En harder als 120 mag je toch niet...
En 4t is goedkoper rijden, en aangezien hun 1 motor met ze 2e delen word er vaker op de motor gereden, dus een 4t met weinig onderhoud en weinig benzine verbruik lijkt mij een hele goeie keus...
je argumenten zijn goed.. op eentje na
'en harder dan 120 mag je toch niet'
jij rijd ook altijd keurig 30 binnen de bebouwde kom op je brommer?
|
|
tsx kopen? [url]http://www.brommerforum.nl/sales/detail/9568[/url] |
|
Leen |
21-4-2005 21:11 |
Posts: 26877 |
gewoon 2t kopen, want dat is cool
|
|
|
|
Ed Honda CB50J |
21-4-2005 21:11 |
Posts: 4190 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: SuzukiMARC
[...]
je argumenten zijn goed.. op eentje na
'en harder dan 120 mag je toch niet'
jij rijd ook altijd keurig 30 binnen de bebouwde kom op je brommer?
30 binnen de bewoude kom niet nee, das echt onzin..
Maar zelf rij ik nog geen motor, maar ik weet van mezelf dat ik geen wilde rijder ben, dus harder als 140 zal ik nooit rijden. In Nederland dan...
Als we naar Duitsland gaan wordt het anders
|
|
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50.. |
|
Ed Honda CB50J |
21-4-2005 21:13 |
Posts: 4190 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Leen
gewoon 2t kopen, want dat is cool goedkoop in aanschaf maar duur in onderhoud en tijdrovend
|
|
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50.. |
|
Leen |
21-4-2005 21:16 |
Posts: 26877 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ed Honda CB50J
[...]
lul niet pisvlek
|
|
|
|
Ed Honda CB50J |
21-4-2005 21:17 |
|
Bullet |
21-4-2005 21:19 |
Posts: 12150 |
2takt is tof, maar is imo alleen maar voor fun, maar niet echt voor dagelijks gebruik.
2takt 0wnt 4takt keihard, 2t is gewoon veel beter.
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
Leen |
21-4-2005 21:20 |
Posts: 26877 |
voordelen:
veel vermogen
goedkoop in aanschaf
onderhoud valt ook reuze mee, je hoeft iig niet zo vaak olie te vervangen, en kleppen stellen en distributieriemen strakzetten doe je niet aan
onderhoud is ook niet zo akelig duur
het is eens wat anders als zo'n vieze 4t
|
|
|
|
Dit topic is 4134 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 4 van 7
|
|