Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - rs250

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 811 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #28241 - rs250
Pagina 4 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4134 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Leen 21-4-2005 19:44 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ed Honda CB50J

Gewoon 4t nemen,

2t motor zuigt gewoon...

Het rijden kost een vermogen aan benzine...
Lekker toeren op een 2t vind ik onmogenlijk...
En tjah, gewoon niet kopen vanwege dat het 2t is :P

Koop een mooie 4t 650 ofzo, zodat je na je 2jaar plezier e.v.t. de begrenzing eraf haalt en vol vermogen kan rijden...
En 4t in onderhoud valt best mee, kan iemand me soms uitleggen waarom ik ''me grote beurt die niet verplicht is'' zou laten doen bij een garage ?
En die 3L kost nou ook de wereld niet...
En als je 4t motor olie slurpt moet je hem weg doen of de versleten onderdelen vervangen...
Want met een 4t die olie verbruikt is iets mis, een 4t MAG geen olie verbruiken...

kortom, 2t is kut
4t roeleert



su kutnerd

gewoon 2t nemen, je hebt meer vermogen als een 4t, als er iets verrot gaat is het makkelijker en goedkoper te fixen, verbruikt ligt er maar net aan hoe veel gas jij geeft, een 2 cilinder 2t rijdt heerlijk soepel, net als een 4t dus, het geluid is 80x zo vet
 
kreidler rs 21-4-2005 19:46 Print reply

Posts: 6202
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen

[...]


su kutnerd

gewoon 2t nemen, je hebt meer vermogen als een 4t, als er iets verrot gaat is het makkelijker en goedkoper te fixen, verbruikt ligt er maar net aan hoe veel gas jij geeft, een 2 cilinder 2t rijdt heerlijk soepel, net als een 4t dus, het geluid is 80x zo vet

ga tomos rijde:P

koop gewoon een 4 takt lekker rijden, minder kosten aan onderhoud en minder verbruik
 
bier drinken en kut roepen
Leen 21-4-2005 19:46 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kreidler rs

[...]

ga tomos rijde:P

koop gewoon een 4 takt lekker rijden, minder kosten aan onderhoud en minder verbruik


su dwerg :P
 
kreidler rs 21-4-2005 19:47 Print reply

Posts: 6202
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen

[...]


su dwerg :P

kassebouwah
 
bier drinken en kut roepen
gonzales 21-4-2005 19:56 Print reply

Posts: 1319
als je rs250 koopt laat dan ineens je powerjet aansluiten
 
burn your rubber not your soul
mt power 21-4-2005 20:18 Print reply
Posts: 592


kheb nog nix gleze van bovenstaande, maar vind een rs250 wel een goede keuze... broer van kameraad heeft er ook ??n en zit teneerste al lkrr.. en een klein blokje om door de buurt reed al helemaal lkkr.
 
Ed Honda CB50J 21-4-2005 20:53 Print reply

Posts: 4190
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen

[...]


als er iets verrot gaat is het makkelijker en goedkoper te fixen, verbruikt ligt er maar net aan hoe veel gas jij geeft


Er gaat vaker iets verrot, dus je bent al meer uur en geld kwijt aan reparatie/onderdelen..

Verbruik ligt altijd hoger als van een 4t..

En harder als 120 mag je toch niet...

En 4t is goedkoper rijden, en aangezien hun 1 motor met ze 2e delen word er vaker op de motor gereden, dus een 4t met weinig onderhoud en weinig benzine verbruik lijkt mij een hele goeie keus...

 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
SuzukiMARC 21-4-2005 21:08 Print reply

Posts: 3023
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ed Honda CB50J

[...]


Er gaat vaker iets verrot, dus je bent al meer uur en geld kwijt aan reparatie/onderdelen..

Verbruik ligt altijd hoger als van een 4t..

En harder als 120 mag je toch niet...

En 4t is goedkoper rijden, en aangezien hun 1 motor met ze 2e delen word er vaker op de motor gereden, dus een 4t met weinig onderhoud en weinig benzine verbruik lijkt mij een hele goeie keus...



je argumenten zijn goed.. op eentje na

'en harder dan 120 mag je toch niet'

jij rijd ook altijd keurig 30 binnen de bebouwde kom op je brommer?
 
tsx kopen? [url]http://www.brommerforum.nl/sales/detail/9568[/url]
Leen 21-4-2005 21:11 Print reply

Posts: 26877
gewoon 2t kopen, want dat is cool
 
Ed Honda CB50J 21-4-2005 21:11 Print reply

Posts: 4190
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SuzukiMARC

[...]


je argumenten zijn goed.. op eentje na

'en harder dan 120 mag je toch niet'

jij rijd ook altijd keurig 30 binnen de bebouwde kom op je brommer?


30 binnen de bewoude kom niet nee, das echt onzin..
Maar zelf rij ik nog geen motor, maar ik weet van mezelf dat ik geen wilde rijder ben, dus harder als 140 zal ik nooit rijden. In Nederland dan...
Als we naar Duitsland gaan wordt het anders
 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
Ed Honda CB50J 21-4-2005 21:13 Print reply

Posts: 4190
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen

gewoon 2t kopen, want dat is cool goedkoop in aanschaf maar duur in onderhoud en tijdrovend

 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
Leen 21-4-2005 21:16 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ed Honda CB50J

[...]



lul niet pisvlek
 
Ed Honda CB50J 21-4-2005 21:17 Print reply

Posts: 4190

''lul niet pisvlek''

Nou vertel jij ff de voordelen van 2t dan behalve dat het ''cool'' is
 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
Bullet 21-4-2005 21:19 Print reply

Posts: 12150
2takt is tof, maar is imo alleen maar voor fun, maar niet echt voor dagelijks gebruik.

2takt 0wnt 4takt keihard, 2t is gewoon veel beter.
 
**My BungHole Will Speak Now**
Leen 21-4-2005 21:20 Print reply

Posts: 26877
voordelen:

veel vermogen
goedkoop in aanschaf
onderhoud valt ook reuze mee, je hoeft iig niet zo vaak olie te vervangen, en kleppen stellen en distributieriemen strakzetten doe je niet aan
onderhoud is ook niet zo akelig duur
het is eens wat anders als zo'n vieze 4t

 

Dit topic is 4134 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved