Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Main Forum - Topic #28241 - rs250
|
Pagina 1 van 7
|
Dit topic is 4128 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Remco RS |
21-4-2005 15:47 |
Posts: 11463 |
ik ben 2,01 meter, en ik pas prima op mn rs50, maar veel kleinere lui passen er ook op..
qua lengte zal t prima gaan
verder weet ik eigenlijk niet zo veel over een rs250, post t anders op motorforum
|
|
|
|
Apriliars105 |
21-4-2005 15:49 |
Posts: 6111 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Remco RS
ik ben 2,01 meter, en ik pas prima op mn rs50, maar veel kleinere lui passen er ook op..
qua lengte zal t prima gaan
verder weet ik eigenlijk niet zo veel over een rs250, post t anders op motorforum
Ik ben 1.93 en ik pas er opzch wel op, maar mijn benen passen niet in de sleuven in de tank (die daar duidelijk voor gemaakt zijn)
En dat is toch wel fijn als het wel zou passen
Een rs250 is volgens mij een stuk groter, maar ook wel erg duur. Ik denk dat je voor dat geld een leuke kawasaki 400 of 600 ofzo ook wel aan kan schaffen...
Dit bericht is ge-edit door Apriliars105 op 21-4-2005 15:50
|
|
As finishing touch, God created the Dutch |
|
[RRT] Lost-P |
21-4-2005 15:49 |
Posts: 4578 |
alleen mag je een rs250 niet als beginnersmotor, heeft teveel vermogen
|
|
Chille Tune shit dan |
|
Rudy |
21-4-2005 15:49 |
Posts: 3471 |
Lijken me best gave fietsen, alleen een 2-takt terug tunen voor 25kw lijkt me geen succes.....
|
|
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson |
|
[RRT] Lost-P |
21-4-2005 15:50 |
Posts: 4578 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rudy
Lijken me best gave fietsen, alleen een 2-takt terug tunen voor 25kw lijkt me geen succes.....
precies!
|
|
Chille Tune shit dan |
|
-Niellesie- |
21-4-2005 15:52 |
Posts: 6454 |
25 kw is makkelijk te doen
staan op amrktplaats soms wel wat 25kw cdietjes voor rs250 te koop
|
|
allalallalallalalallalala |
|
[RRT] Lost-P |
21-4-2005 15:53 |
Posts: 4578 |
zal heel lekker lopen dan
|
|
Chille Tune shit dan |
|
boerken |
21-4-2005 15:57 |
Posts: 501 |
ik weet iemand die er ??ntje had, die vondt het bijzonder leuk rijden (tot ie vastliep op circuit).
Onderdelen zijn duur zoals elk italiaantje.
Onderhoud kost ook stukken van mensen, ook als je alles zelf doet kost het nog veel
ik zou het nie kopen als eerste motor, je moet altijd zo hoogtoerig rijde :-s en motorrem op 2 takt is veel minder wat al kan telle bij noodstops.
koop een cb500 of een bandit 600, SV 650 ofzo, je weet wel, de "beginnersfietsen".
Nuja er zijn er genoeg die op R6 beginne en het overleven, de keus is aan jouw.
Tis wel een leuk uitziend fietsje
|
|
|
|
m_a_r_c_o |
21-4-2005 15:59 |
Posts: 6443 |
een rs250 heeft idd iets van 52kw
|
|
Seat Leon 20vt |
|
Blukaap2 |
21-4-2005 16:22 |
Posts: 9955 |
40KW eerder.
Dingen hebben praktisch hetzelfde blok als een Suzuki RGV250, dacht dat de onderdelen daar veel makkelijker van te krijgen waren.
Maar specifiek appie spul kan je idd met flinke levertijden komen te zitten.
Verder zijn het volgens mij behoorlijk ruime dingen, ook snel.
En legaal op 25KW te krijgen (alleen het nieuwe model dacht ik, wat op de nieuwe RS50 lijkt).
Verbruiken bij gasgeven volgens mij wel behoorlijk wat benzine (en olie!!!), dat je tegen een verbruik van 1:10 aan komt ofzo.
En houd rekening met de prijzen van banden/kettingen, dat soort spul.
Zuiger vervangen staat volgens mij voor iedere 15-20K km, zit je op een 3-400 euro als je het zelf doet dacht ik.
Grote beurt van een 4-takt ben je net zoveel kwijt als je dat laat doen en dat moet iedere 6-10K km.
Wel moet je nogal eens de powervalves schoonmaken, anders lopen die vast (en dat schijnen ze in de originele uitvoering ook nogal vlot te doen, maar er zijn verstevigingssetjes voor).
Alleen 2-takt olie en benzineverbruik kunnen behoorlijk duur worden.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: boerken
ik zou het nie kopen als eerste motor, je moet altijd zo hoogtoerig rijde :-s en motorrem op 2 takt is veel minder wat al kan telle bij noodstops.
Motorrem boeit niet, gewoon achterrem vol instampen, net zo makkelijk, doe je op een 4-takt ook.
Motorrem is compleet nutteloos bij een noodstop, het zorgt er ook niet voor dat je achterwiel aan de grond blijft.
|
|
Stoere brommers |
|
Ruben. |
21-4-2005 16:25 |
Posts: 6131 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P
alleen mag je een rs250 niet als beginnersmotor, heeft teveel vermogen
idd
|
|
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt? |
|
JCG |
21-4-2005 16:25 |
Posts: 1531 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: boerkenik zou het nie kopen als eerste motor, je moet altijd zo hoogtoerig rijde :-s en motorrem op 2 takt is veel minder wat al kan telle bij noodstops.
Bij een noodstop werkt je motor je alleen tegen.
|
|
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel |
|
arabesk |
21-4-2005 16:27 |
Posts: 1903 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JCG
[...]
Bij een noodstop werkt je motor je alleen tegen.
zou ik niet durven zeggen, als ik een noodstop doe met me auto in neutraal, of ik doe een noodstop in versnelling, sta ik sneller stil als ie in versnelling staat
|
|
GSX-R power!! wordt heropgebouwd !! |
|
gonzales |
21-4-2005 16:30 |
Posts: 1319 |
rs250 is van blok compleet identiek aan suzuki rgv250
|
|
burn your rubber not your soul |
|
SuzukiMARC |
21-4-2005 16:30 |
Posts: 3023 |
bedankt blukaap.. daar heb ik wat aan..
en ja ik weet wel dat 250 meer dan 25kw heb.. maar nieuwe model (die we ook op het oog hebben) is makkelijk legaal af te voeren voor 25kw
over dat afremmen op de motor.. ja daar kies je dan gewoon voor..
maare ga maar door hoor met aanbevelingen en antitweetakt gebrabbel, wordt er alleen maar wijzer van
thanx alvast
|
|
tsx kopen? [url]http://www.brommerforum.nl/sales/detail/9568[/url] |
|
Dit topic is 4128 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 1 van 7
|
|