Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - rs250

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 754 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #28241 - rs250
Pagina 1 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Volgende pagina >
Dit topic is 4128 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

SuzukiMARC 21-4-2005 15:26 Print topicpost

Posts: 3023
oke.. ik ben me een beetje aan het orienteren voor een mooie leuke beginnersmotor samen met mijn pa want we gaan dit jaar alletwee onze motorrijbewijzen halen.

we willen samen een motor kopen en me pa ziet een tweetakt wel zitten.. gewoon.. voor de eerste twee jaar..

denke jullie dat een goeie rs250 geschikt is als motorfiets voor zowel me pa als mij.. ik ben niet heel groot.. >1.80 en me pas is rond de 1.90

onderhoud kennen we zelf.. maar is het qua prijs/kwaliteit een leuke motorfiets?
of raden jullie iets anders aan?

ik doe ook maar een gooi..
 
tsx kopen? [url]http://www.brommerforum.nl/sales/detail/9568[/url]

Remco RS 21-4-2005 15:47 Print reply

Posts: 11463
ik ben 2,01 meter, en ik pas prima op mn rs50, maar veel kleinere lui passen er ook op..
qua lengte zal t prima gaan

verder weet ik eigenlijk niet zo veel over een rs250, post t anders op motorforum
 
Apriliars105 21-4-2005 15:49 Print reply

Posts: 6111
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Remco RS

ik ben 2,01 meter, en ik pas prima op mn rs50, maar veel kleinere lui passen er ook op..
qua lengte zal t prima gaan

verder weet ik eigenlijk niet zo veel over een rs250, post t anders op motorforum

Ik ben 1.93 en ik pas er opzch wel op, maar mijn benen passen niet in de sleuven in de tank (die daar duidelijk voor gemaakt zijn)

En dat is toch wel fijn als het wel zou passen

Een rs250 is volgens mij een stuk groter, maar ook wel erg duur. Ik denk dat je voor dat geld een leuke kawasaki 400 of 600 ofzo ook wel aan kan schaffen...

Dit bericht is ge-edit door Apriliars105 op 21-4-2005 15:50
 
As finishing touch, God created the Dutch
[RRT] Lost-P 21-4-2005 15:49 Print reply
Posts: 4578
alleen mag je een rs250 niet als beginnersmotor, heeft teveel vermogen
 
Chille Tune shit dan
Rudy 21-4-2005 15:49 Print reply

Posts: 3471
Lijken me best gave fietsen, alleen een 2-takt terug tunen voor 25kw lijkt me geen succes.....
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
[RRT] Lost-P 21-4-2005 15:50 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rudy

Lijken me best gave fietsen, alleen een 2-takt terug tunen voor 25kw lijkt me geen succes.....


precies!
 
Chille Tune shit dan
-Niellesie- 21-4-2005 15:52 Print reply

Posts: 6454
25 kw is makkelijk te doen
staan op amrktplaats soms wel wat 25kw cdietjes voor rs250 te koop
 
allalallalallalalallalala
[RRT] Lost-P 21-4-2005 15:53 Print reply
Posts: 4578
zal heel lekker lopen dan
 
Chille Tune shit dan
boerken 21-4-2005 15:57 Print reply

Posts: 501
ik weet iemand die er ??ntje had, die vondt het bijzonder leuk rijden (tot ie vastliep op circuit).
Onderdelen zijn duur zoals elk italiaantje.

Onderhoud kost ook stukken van mensen, ook als je alles zelf doet kost het nog veel

ik zou het nie kopen als eerste motor, je moet altijd zo hoogtoerig rijde :-s en motorrem op 2 takt is veel minder wat al kan telle bij noodstops.

koop een cb500 of een bandit 600, SV 650 ofzo, je weet wel, de "beginnersfietsen".
Nuja er zijn er genoeg die op R6 beginne en het overleven, de keus is aan jouw.
Tis wel een leuk uitziend fietsje

 
m_a_r_c_o 21-4-2005 15:59 Print reply

Posts: 6443
een rs250 heeft idd iets van 52kw
 
Seat Leon 20vt
Blukaap2 21-4-2005 16:22 Print reply

Posts: 9955
40KW eerder.

Dingen hebben praktisch hetzelfde blok als een Suzuki RGV250, dacht dat de onderdelen daar veel makkelijker van te krijgen waren.
Maar specifiek appie spul kan je idd met flinke levertijden komen te zitten.

Verder zijn het volgens mij behoorlijk ruime dingen, ook snel.
En legaal op 25KW te krijgen (alleen het nieuwe model dacht ik, wat op de nieuwe RS50 lijkt).
Verbruiken bij gasgeven volgens mij wel behoorlijk wat benzine (en olie!!!), dat je tegen een verbruik van 1:10 aan komt ofzo.
En houd rekening met de prijzen van banden/kettingen, dat soort spul.

Zuiger vervangen staat volgens mij voor iedere 15-20K km, zit je op een 3-400 euro als je het zelf doet dacht ik.
Grote beurt van een 4-takt ben je net zoveel kwijt als je dat laat doen en dat moet iedere 6-10K km.
Wel moet je nogal eens de powervalves schoonmaken, anders lopen die vast (en dat schijnen ze in de originele uitvoering ook nogal vlot te doen, maar er zijn verstevigingssetjes voor).
Alleen 2-takt olie en benzineverbruik kunnen behoorlijk duur worden.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: boerken
ik zou het nie kopen als eerste motor, je moet altijd zo hoogtoerig rijde :-s en motorrem op 2 takt is veel minder wat al kan telle bij noodstops.



Motorrem boeit niet, gewoon achterrem vol instampen, net zo makkelijk, doe je op een 4-takt ook.
Motorrem is compleet nutteloos bij een noodstop, het zorgt er ook niet voor dat je achterwiel aan de grond blijft.
 
Stoere brommers
Ruben. 21-4-2005 16:25 Print reply

Posts: 6131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P

alleen mag je een rs250 niet als beginnersmotor, heeft teveel vermogen


idd
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
JCG 21-4-2005 16:25 Print reply
Posts: 1531
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: boerkenik zou het nie kopen als eerste motor, je moet altijd zo hoogtoerig rijde :-s en motorrem op 2 takt is veel minder wat al kan telle bij noodstops.


Bij een noodstop werkt je motor je alleen tegen.
 
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel
arabesk 21-4-2005 16:27 Print reply

Posts: 1903
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JCG

[...]


Bij een noodstop werkt je motor je alleen tegen.


zou ik niet durven zeggen, als ik een noodstop doe met me auto in neutraal, of ik doe een noodstop in versnelling, sta ik sneller stil als ie in versnelling staat
 
GSX-R power!! wordt heropgebouwd !!
gonzales 21-4-2005 16:30 Print reply

Posts: 1319
rs250 is van blok compleet identiek aan suzuki rgv250
 
burn your rubber not your soul
SuzukiMARC 21-4-2005 16:30 Print reply

Posts: 3023
bedankt blukaap.. daar heb ik wat aan..
en ja ik weet wel dat 250 meer dan 25kw heb.. maar nieuwe model (die we ook op het oog hebben) is makkelijk legaal af te voeren voor 25kw

over dat afremmen op de motor.. ja daar kies je dan gewoon voor..

maare ga maar door hoor met aanbevelingen en antitweetakt gebrabbel, wordt er alleen maar wijzer van

thanx alvast
 
tsx kopen? [url]http://www.brommerforum.nl/sales/detail/9568[/url]

Dit topic is 4128 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved