Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - V8 blokje onder je brommer

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 841 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #28238 - V8 blokje onder je brommer
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4465 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

wildhaguh 21-4-2005 16:03 Print reply

Posts: 1650
ejh des egt te rauw

 
www.brommer-onderdelen.tk
M.O. 21-4-2005 16:05 Print reply

Posts: 1289
wordt die gekoelt door stikstof ofzo ?
 
Metrakit SP -->24mm OKO D-slid--->Yasuni HM Cross!!! 230!!!! MAN WHEEOOOW
brutalmb70 22-4-2005 0:00 Print reply
Posts: 536
wie kan dat ff snel omrekenen hoeveel cc dat is...???

hoeveel pk zal dat ding produceren denk je ?? Pktje of 15 ?!?!
 
Neonlampje 22-4-2005 0:02 Print reply

Posts: 14825
hoe kan je schatten hoeveel pk het ding heeft als je niet weet hoeveel cc hij bezit?
 
LambalraceR 22-4-2005 0:06 Print reply

Posts: 2187
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

hoe kan je schatten hoeveel pk het ding heeft als je niet weet hoeveel cc hij bezit?


geen idee.. ik zou gaan kijken wat een normale v8 beetje aan vermogen heeft en dan op schaal... haha je heb als eik punt zijn hand... moet lukke
 
un fireblade..... het zou toch niet gekker moeten worden
DaVaRo 22-4-2005 0:10 Print reply

Posts: 1382
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

hoe kan je schatten hoeveel pk het ding heeft als je niet weet hoeveel cc hij bezit?

TYPE FOUR STROKE V8
NO. OF CYLINDERS 8
BORE 1.000 inch
STROKE 0.900 inch
DISPLACEMENT 5.655 cubic inches
COMPRESSION RATIO 9 to 1
ROTATION clockwise
RPM MAX 12,000
HORSE POWER ?????????
WEIGHT COMPLETE 25 pounds
FIRING ORDER 1-8-4-3-6-5-7-2
SUPERCHARGER rotary sliding vanes
CARBURATION dual WALBRO carbs
IGNITION dual electronic
OIL SYSTEM two stage dry sump
---------------------------------
hij weet het zelf dus ook niet
 
LambalraceR 22-4-2005 0:12 Print reply

Posts: 2187
hmm oke ik vin gokke leuk, degene die het goed raad verdient het gewicht van zijn leuter in snoep... de tic tac ligt al klaar....

(en ik geef nix)
 
un fireblade..... het zou toch niet gekker moeten worden
mr200r 22-4-2005 0:33 Print reply
Posts: 5122
Een 1450cc harleyblok heeft 88cubic inc
1cubic is 16.477cc x 5.655= 93.13 ongveer.
11.65 cc per cilinder+/-
 
mr200r
Remco RS 22-4-2005 8:37 Print reply

Posts: 11463
een harley blok is compleet anders dan dit..
 
arrier 22-4-2005 9:56 Print reply
Posts: 2221
4,5cc per cilinder dus maal acht is 36cc in totaal volgens mijn berekeningen
 
brutalmb70 22-4-2005 10:22 Print reply
Posts: 536
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

hoe kan je schatten hoeveel pk het ding heeft als je niet weet hoeveel cc hij bezit?


aantal cc's weet ik niet, wel de hoeveelheid cubic inches...

Ik had ook al gezien dat hij zelf de pk's niet wist, maar ik vroeg me dus af wat hij ong zou hebbe....Zou iets valt niet te vergelijken met een V8 blok van iets dergelijks, want die dinge hebbe een heeel groot verschil in vermogens...

maar dus, kga der vanuit zoals hier berekent is dattie 100 cc is...hoeveel pk dan...ik schat ong 15 a 20 pk...

wat denke jullie ?
 
[RRT] Lost-P 22-4-2005 10:29 Print reply
Posts: 4578
ik denk.....Dat dat niet in te schatten is...
 
Chille Tune shit dan
Blukaap2 22-4-2005 10:41 Print reply

Posts: 9955
Ding heeft 91cc, denk dat 15PK wel mogelijk is.
 
Stoere brommers
[RRT] Lost-P 22-4-2005 10:43 Print reply
Posts: 4578
mjah dingen zijn mogelijk enzo jah.....maar inschatten blijft heel erg moeilijk.
Je weet niet hoeveel dat Chargertje bijlevert, waat niet wat voor Carb.s enzo... Je weet niks van de kleppen, timing, enz.
 
Chille Tune shit dan
Blukaap2 22-4-2005 10:53 Print reply

Posts: 9955
Ik heb het zeg maar technisch min of meer verantwoord gegokt.
 
Stoere brommers

Dit topic is 4465 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved