he dut het nor nie mar kzie net da er druppels benzine onderan de uitlaat zit en er komp steeds nieuwe bij en? krijg hem helemaal nie meer an de bougie is ok elke keer nat zo gauw ik hem probeer te starten
brommer is goed afgesteld ietsje te rijk zelfs
zit geen termostaat in
pompt goed
raditaeur wordt handwarm, cilinder loeiheet
lijkt me niet egt normaal
slangen en kanalen zitten niet verstopt
help ?
Ehm ik weet niet of een TS80 blokje er mee te vergelijken is maar mijne is ook gewoon goed afgesteld en me cilinder word zo heet dat ie niet aan te pakken is en me radje gewoon hand warm
Ik heb er nooit problemen mee en loopt gewoon goed heb cilinder er wel es af gehaald en ook helemaal geen sporen van warmlopen ofzo
ik heb er nooit problemen mee gehad, maarja, het lijkt me zo vreemd, je zou tog zeggen dat het niet klopt...
Hmm de cilinder is van metaal of aluminium en daar zit dan een laagje KVS achter en Ik vindt het wel normaal dat dat heet word je zit met een klein oppervlak ja het loopt dan naar je rad en die heeft een groot oppervlak
Dus zo gek is het niet dat de cil wel heet is en de rad niet
bij mij was de oplossing een koudere bougi...ik had graad 6 in een ge2 zitten , bij mij ging me wijzer helemaal tot het midden en kwam er heel veel druk op de koelvloeistof staan, toen ik er een 9 in deed was het verholpen - me bougidop werd ook niet meer vloeibaar
Dit bericht is ge-edit door FazuL NSR op 21-4-2005 21:12
he jongens k het me thermostaat er uut gehaalt en hij was kapot ging pas open bij de 75-80 graden en das denk een bietje te laat mar laaat he m er nu gewoon ga denk ok best.
ik heb op mijn 70cc met 20mm sproeier 170. (tis wel mikuni) maar ik denk dat die kleinere sproeier jou probleem is. kij kff na je bougie kleur. ma ik denk dta ie te arm gesmeerd word en dus darom loei heet word