Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - rpm honda nsr

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 987 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #28182 - rpm honda nsr
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1399 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

hondansrpower 19-4-2005 17:40 Print topicpost

Posts: 302
bij mijn vorige topic maakte mijn brommer maar 11000 rpm nu heb ik mijn tecno effe met mig mag gelast en nu ging ik weer een keer rijden en nu in de een en ik heb hem effe wat beter afgestelt en de onsteking nog verder vervroegd.nu haal ik als ik hem lang doortrek ong 13000 maar in de 3 en de 4 kom ik weer nie boven de 11000rpm uit.
dat is toch een te kleine sproeier?
of kan het toch de krukaskering zijn?
 
93cc malossi-hpi2005-6bak-32mm d-slide-6kleps malossi membraam.

brommercrazy 19-4-2005 18:12 Print reply

Posts: 2594
twv verhouding?
kleur van bougie?
 
Ruben. 19-4-2005 18:12 Print reply

Posts: 6131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondansrpower

bij mijn vorige topic maakte mijn brommer maar 11000 rpm nu heb ik mijn tecno effe met mig mag gelast en nu ging ik weer een keer rijden en nu in de een en ik heb hem effe wat beter afgestelt en de onsteking nog verder vervroegd.nu haal ik als ik hem lang doortrek ong 13000 maar in de 3 en de 4 kom ik weer nie boven de 11000rpm uit.
dat is toch een te kleine sproeier?
of kan het toch de krukaskering zijn?


normaal toeren verloop?
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
hondansrpower 19-4-2005 20:50 Print reply

Posts: 302
nou schroef ik me bougie eruit en zie ik dat mijn halve bougie is weggesmolten,niet de elektrode maar dat pinnentje erboven.
me tandwielverhouden is 15-44.
hij loopt naar de 11000rpm en als ik dan effe aan het gas blijf hangen dan loopt ie ineens in toeren op,alleen in zijn 3 en 4 houd ie weer in.

 
93cc malossi-hpi2005-6bak-32mm d-slide-6kleps malossi membraam.
puch_master 19-4-2005 21:34 Print reply

Posts: 3429
welke hitte graad?

ik heb 9 in 70cc weet niet wat jouw setup is..
 
Toyota AE86 Levin coupé
SpeedY_the_Devil 19-4-2005 22:01 Print reply

Posts: 2711
de meeste cilinders gaan niet zomaar tot 13000 toeren in een versnelling..
komt omdat de poowerband daar meestal niet zit.. tenzij je een heel goede cilinder heb..

kijk ik kon in me 6 ook 12500 toeren @ 105 km/h
maar dat kwam omdat hij extreem licht vertand was want anders trekt hij het niet
 
Ex-ex-Honda rijder... :-D --- op naar de 2800 posts :-e :-e --- Mijn site, GB en forum --> http://speeddevil.byethost32.com/index.php
MT70-nolimit 19-4-2005 22:05 Print reply

Posts: 4322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondansrpower

en de 4 kom ik weer nie boven de 11000rpm uit.




dan zou je em iets lichter kunnen vertanden maar het is ook niet normaal als je in 4 net zulke toeren draait als in 1,2,3
 
gaat lang goed
puch_master 19-4-2005 22:14 Print reply

Posts: 3429
deed de meine eerst ook trok in neutraal 13k en in elke versnelling 11,5 ofzo en dan zat ie op 100 @ teller toen een tandje groter voor en trok in de 4 tot de 10,5 tot 11 en dan loopt ie 105@ teller
 
Toyota AE86 Levin coupé
RS FreAk 19-4-2005 22:45 Print reply

Posts: 217
ow ik haal wel 14500toere geen probleem alleen in zijn 6 kom ik niet boven de 12500toeren
top echte 120km/uur
 
SpeedY_the_Devil 19-4-2005 22:50 Print reply

Posts: 2711
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS FreAk

ow ik haal wel 14500toere geen probleem alleen in zijn 6 kom ik niet boven de 12500toeren
top echte 120km/uur


pff mijn NS-1 OWNT jouw toch netjes 11k max maar wel mooi 135 @ autoteller gehaalt.. of 125 met ze 2e

en t slijt allemaal nie zo erg als bij jou

de meeste cilinders maken niet zomaar zoveel toeren.. ik zou me er dus oo kniet druk over maken.. hij loopt toch al 115 zag ik..
 
Ex-ex-Honda rijder... :-D --- op naar de 2800 posts :-e :-e --- Mijn site, GB en forum --> http://speeddevil.byethost32.com/index.php
Speakerfreak 19-4-2005 22:54 Print reply

Posts: 4941
lekker boeiend hoeveel toere je rs maakt wordt helemaal niet gevraagd.
(ook niet echt slimme startvraag maargoed)
 
Vieze naaiers hier
Blorn 20-4-2005 0:42 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS FreAk

ow ik haal wel 14500toere geen probleem alleen in zijn 6 kom ik niet boven de 12500toeren
top echte 120km/uur
Per 2 minuten zeker?
 
hondansrpower 20-4-2005 14:23 Print reply

Posts: 302
mijn setup is nu:
70cc malossi
4kleps malossi membraam
nu nog 20mm tkd [kut carb] heb 24mmvlak liggen
tecno uitlaat
onbegrensde cdi
vervroegde onsteking.
4bak
twinair powerfilter.

maar hij trekt ook minder in de 3 en 4 als voorheen alleen maakt ie nu weer mee toeren in de 1 en de 2,en als ik in de 3 blijf rijden komt ie ook niet boven de 11000rpm uit.
en ik rij ook niet harder dan 95 en een vriend haalde 115 en trok ongeveer gelijk.
 
93cc malossi-hpi2005-6bak-32mm d-slide-6kleps malossi membraam.
hondansrpower 20-4-2005 14:25 Print reply

Posts: 302
oja ik heb warmtegraat 9 lange bougie,vertanding is 15-44
 
93cc malossi-hpi2005-6bak-32mm d-slide-6kleps malossi membraam.
bereheer 20-4-2005 15:19 Print reply

Posts: 1901
wat een toeren allemaal, ik haal net de 7500 toeren het gaat dan ook wel lang mee...
 
bloaze manne, meej diene woage!
Gilera Gsm 20-4-2005 15:54 Print reply

Posts: 2376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondansrpower

mijn setup is nu:
70cc malossi
4kleps malossi membraam
nu nog 20mm tkd [kut carb] heb 24mmvlak liggen
tecno uitlaat
onbegrensde cdi
vervroegde onsteking.
4bak
twinair powerfilter.

maar hij trekt ook minder in de 3 en 4 als voorheen alleen maakt ie nu weer mee toeren in de 1 en de 2,en als ik in de 3 blijf rijden komt ie ook niet boven de 11000rpm uit.
en ik rij ook niet harder dan 95 en een vriend haalde 115 en trok ongeveer gelijk.


70 malossi is wel snel maaar je moet er ook niet de topprestaties van verwachten.
 

Dit topic is 1399 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved