Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - MHR80 Derbi

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1044 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #28160 - MHR80 Derbi
Pagina 5 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5838 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bart de scootergek 19-4-2005 13:56 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: amulder12

die poorten tunen scheelde 5,5 pk?


ja kan hoor?

of dacht je dat dat niet kan?

als iets std erg laag getimed is kun je er aardig veel winst mee halen.
 
Honda RC-33
Bullet 19-4-2005 13:57 Print reply

Posts: 12150
idd, meeste vermogen komt vooral door de boring.
 
**My BungHole Will Speak Now**
Killerbean 19-4-2005 13:58 Print reply

Posts: 3243
Moet ik ook eerlijk toegeven dat er gelijk een 26mm op is gezet ipv 21 en ze hebben m daar ook afgesteld
 
RX loos
robertsx 19-4-2005 14:11 Print reply

Posts: 91
Moet ik verder dan nog iets veranderen? Dus:
MHR80
19/21mm carb
Metrakit uitlaat
 
mulder 19-4-2005 14:17 Print reply

Posts: 13701
membraan niet voor optimale prestaties?
 
bart de scootergek 19-4-2005 14:18 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: amulder12

membraan niet voor optimale prestaties?


waarom zou hij nog eens 30 euro extra uitgeven voor iets nutteloos als een membraan. dat heeft hij helemaal niet nodig, als hij optimale prestaties zou willen was zijn setup wel anders.

hooguit metalen plaatjes vervangen door carbonnen ivm veiligheid.
 
Honda RC-33
wildhaguh 19-4-2005 14:21 Print reply

Posts: 1650
derbi heeft tog orgineel al 6 kleps
die eventueel nog beetje bijwerken
maar hoeft nie
 
www.brommer-onderdelen.tk
[RRT] Lost-P 19-4-2005 14:24 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wildhaguh


die eventueel nog beetje bijwerken
maar hoeft nie


ff beetje groter dremelen zeker

neej, maar k zou idd wel ff de plaatjes voor Carbonne verwisselen.
 
Chille Tune shit dan
Bullet 19-4-2005 14:25 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wildhaguh

derbi heeft tog orgineel al 6 kleps
die eventueel nog beetje bijwerken
maar hoeft nie


nou joepie de poepie, hoe meer klepjes hoe beter zeker?
 
**My BungHole Will Speak Now**
[RRT] Lost-P 19-4-2005 14:26 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet

[...]


nou joepie de poepie, hoe meer klepjes hoe beter zeker?


tuurlijk!!! Dat weet je toch wel Bullet! sjonge jonge zeg...






 
Chille Tune shit dan
robertsx 19-4-2005 14:38 Print reply

Posts: 91
En als ik nou later nog eens een ander uitlaatje erop wil.. welke raden jullie me dan aan?? En passen alle Derbi uitlaten op een Zulu? (met beetje knutselen)
 
wildhaguh 19-4-2005 14:41 Print reply

Posts: 1650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet

[...]


nou joepie de poepie, hoe meer klepjes hoe beter zeker?


nee da zeg ik tog nie
maar bedoel bijv in een mt zit orgineel 2 plaats in en meestal als er n goede 70 op zit doen ze er ook n 4 kleps membraan ofsow in
maar je hebt al 6 kleps membraan dus ook wel voldoende doorlaat (eventueel naar bewerken van membraan) voor een grote carb
 
www.brommer-onderdelen.tk
mulder 19-4-2005 14:42 Print reply

Posts: 13701
met een beetje knutselen past alles wel..
 
Bullet 19-4-2005 14:43 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wildhaguh

[...]


nee da zeg ik tog nie
maar bedoel bijv in een mt zit orgineel 2 plaats in en meestal als er n goede 70 op zit doen ze er ook n 4 kleps membraan ofsow in
maar je hebt al 6 kleps membraan dus ook wel voldoende doorlaat (eventueel naar bewerken van membraan) voor een grote carb


doorlaat word niet echt bepaalde door de aantal kleppen he
 
**My BungHole Will Speak Now**
SpeedY_the_Devil 19-4-2005 14:44 Print reply

Posts: 2711
wat wil je bijwerken dan?
't enigste wat ik me kan bedenken is dat bij me ori 18 mm een membraamzat met een 1 of andere speciale 18mm doorgang..
dat kon je eruti halen en dan wastie geschikt voor grotere carbs..

membraam boeit voor de rest geen fuck..
zorg dat er carbon op zit en voor de rest nooit meer aankijken
ik heb iig al 52000 km mee gereden nooit wat mis mee geweest (4 kleps carbon was het)
 
Ex-ex-Honda rijder... :-D --- op naar de 2800 posts :-e :-e --- Mijn site, GB en forum --> http://speeddevil.byethost32.com/index.php

Dit topic is 5838 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved