Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - MHR80 Derbi

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 869 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #28160 - MHR80 Derbi
Pagina 4 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5841 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

StefanB 19-4-2005 0:24 Print reply

Posts: 2591
och je kunt ook even de dremel over de zeikant halen, dan is dat ook verholpen maarja malossi blijft gewoon overpriced spul..
 
E24 M30b35@GT3576
Mr.MTX 19-4-2005 0:26 Print reply

Posts: 1854
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mangoo

je kan net zo goed dan een 70cc metrakit cilindertje kopen voor dagelijks gebruik! Als je zo'n malossi cil heb dan staat het er ook echt met koeie letters op en bij een mk cil staat er nix op. En ik kan met m'n 70cc mk, 19mm en mk uitlaat sandertje z'n 80cc mhr replica 21mm en mk uilaat behoooorlijk goed bijhouden

Maar het gaat erom of je het dagelijks kan gebruiken... 70cc MK maakt meer toeren en heeft dus een grotere krachtoverbrenging op je blok... En je moet die cilinder (in combinatie met een goede uitlaat en carb.) steeds op toeren houden... Dan vrees je de letter M-A-L-O-S-S-I toch lekker weg?

Dit bericht is ge-edit door Mr.MTX op 19-4-2005 0:27
 
YOU GOT 3 SECONDS, EXCACTLY 3 FUCKING SECONDS BEFORE I GOULGE OUT YOUR EYEBALLS, AND SKULLFUCK YOU!
mangoo 19-4-2005 0:26 Print reply

Posts: 743
nou zoveel toeren maakt die 70cc mk helemaal niet hoor!En die cil is toch wat goedkoper,die malossi is zijn geld gewoon niet waard als je het mij vraagt

Dit bericht is ge-edit door mangoo op 19-4-2005 0:27
 
Mr.MTX 19-4-2005 0:27 Print reply

Posts: 1854
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mr.MTX

[...]

Maar het gaat erom of je het dagelijks kan gebruiken... 70cc MK maakt meer toeren en heeft dus een grotere krachtoverbrenging op je blok... En je moet die cilinder )in combinatie met een goede uitlaat en carb.) steeds op toeren houden... Dan vrees je de letter M-A-L-O-S-S-I toch lekker weg?


edit: te laat thnx B
 
YOU GOT 3 SECONDS, EXCACTLY 3 FUCKING SECONDS BEFORE I GOULGE OUT YOUR EYEBALLS, AND SKULLFUCK YOU!
StefanB 19-4-2005 0:37 Print reply

Posts: 2591
mr mtx, waarom praat jij toch telkens over dingen waar je helemaal geen ervaring mee hebt?
 
E24 M30b35@GT3576
robertsx 19-4-2005 13:11 Print reply

Posts: 91
Hmm, het kan dus iig goed voor dagelijks gebruik. Maar hoe zat het rijden met m'n Metrakit uitlaatje? En hoe groot moet de carburateur (ongeveer)?
En ik heb trouwens liever MHR80 omdat die 2ehands te koop staan op inet en Metrakit ben ik nog niet tegen gekomen dus dan is MHR zoizo goedkoper

Dit bericht is ge-edit door robertsx op 19-4-2005 13:12
 
-Niellesie- 19-4-2005 13:13 Print reply

Posts: 6454
gewoon 21mm drop en die metrakit uitlaat
 
allalallalallalalallalala
bart de scootergek 19-4-2005 13:14 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: robertsx

Hmm, het kan dus iig goed voor dagelijks gebruik. Maar hoe zat het rijden met m'n Metrakit uitlaatje? En hoe groot moet de carburateur (ongeveer)?
En ik heb trouwens liever MHR80 omdat die 2ehands te koop staan op inet en Metrakit ben ik nog niet tegen gekomen dus dan is MHR zoizo goedkoper

Dit bericht is ge-edit door robertsx op 19-4-2005 13:12



als carb zou ik een 19 of 21 do pakken, zal er wel leuk mee draaien, past in ori spruitstuk en makkelijk aan te komen.
 
Honda RC-33
Killerbean 19-4-2005 13:24 Print reply

Posts: 3243
ik heb nog een DO 21 liggen met olie en vacvuum. . .
 
RX loos
bart de scootergek 19-4-2005 13:24 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Killerbean

ik heb nog een DO 21 liggen met olie en vacvuum. . .


ik ook .


maar wat wil je er mee zeggen dan?
 
Honda RC-33
Killerbean 19-4-2005 13:25 Print reply

Posts: 3243
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Wanker

[...]


ik heb niks gelezen over tunen
bovendien waarom zou je die cilinder in godsnaam willen tunen, hijs al snel zat. spoelkanalen hoef je geen hol meer aan te doen, hij heeft zat poorten. misschien zou je de in en uitlaat iets bij kunnen werken wat mij compleet onnodig lijkt


ehm voor het tunen scoorde ik met de 80 ongeveer 11pk en daarna 16,5. vind ik toch een grote vermogenswinst hoor


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek

[...]


ik ook .


maar wat wil je er mee zeggen dan?


dat ik hem verkoop

Dit bericht is ge-edit door Killerbean op 19-4-2005 13:25
 
RX loos
bart de scootergek 19-4-2005 13:27 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Killerbean

[...]


ehm voor het tunen scoorde ik met de 80 ongeveer 11pk en daarna 16,5. vind ik toch een grote vermogenswinst hoor


[...]


dat ik hem verkoop

Dit bericht is ge-edit door Killerbean op 19-4-2005 13:25


, wist ik wel.



wat aan getjoent dan? alleen uitlaat omhoog en dat spul of nog meer?
 
Honda RC-33
Killerbean 19-4-2005 13:28 Print reply

Posts: 3243
alle poorten zijn bewerkt, hier n poortmapje




duhh bullet

Dit bericht is ge-edit door Killerbean op 19-4-2005 13:31
 
RX loos
Bullet 19-4-2005 13:29 Print reply

Posts: 12150
stelletje sales-sletjes :P
 
**My BungHole Will Speak Now**
mulder 19-4-2005 13:39 Print reply

Posts: 13701
die poorten tunen scheelde 5,5 pk?
 

Dit topic is 5841 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved