StefanB |
19-4-2005 0:24 |
Posts: 2591 |
och je kunt ook even de dremel over de zeikant halen, dan is dat ook verholpen maarja malossi blijft gewoon overpriced spul..
|
|
E24 M30b35@GT3576 |
|
Mr.MTX |
19-4-2005 0:26 |
|
mangoo |
19-4-2005 0:26 |
Posts: 743 |
nou zoveel toeren maakt die 70cc mk helemaal niet hoor!En die cil is toch wat goedkoper,die malossi is zijn geld gewoon niet waard als je het mij vraagt
Dit bericht is ge-edit door mangoo op 19-4-2005 0:27
|
|
|
|
Mr.MTX |
19-4-2005 0:27 |
Posts: 1854 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mr.MTX
[...]
Maar het gaat erom of je het dagelijks kan gebruiken... 70cc MK maakt meer toeren en heeft dus een grotere krachtoverbrenging op je blok... En je moet die cilinder )in combinatie met een goede uitlaat en carb.) steeds op toeren houden... Dan vrees je de letter M-A-L-O-S-S-I toch lekker weg?
edit: te laat thnx B
|
|
YOU GOT 3 SECONDS, EXCACTLY 3 FUCKING SECONDS BEFORE I GOULGE OUT YOUR EYEBALLS, AND SKULLFUCK YOU! |
|
StefanB |
19-4-2005 0:37 |
Posts: 2591 |
mr mtx, waarom praat jij toch telkens over dingen waar je helemaal geen ervaring mee hebt?
|
|
E24 M30b35@GT3576 |
|
robertsx |
19-4-2005 13:11 |
Posts: 91 |
Hmm, het kan dus iig goed voor dagelijks gebruik. Maar hoe zat het rijden met m'n Metrakit uitlaatje? En hoe groot moet de carburateur (ongeveer)?
En ik heb trouwens liever MHR80 omdat die 2ehands te koop staan op inet en Metrakit ben ik nog niet tegen gekomen dus dan is MHR zoizo goedkoper
Dit bericht is ge-edit door robertsx op 19-4-2005 13:12
|
|
|
|
-Niellesie- |
19-4-2005 13:13 |
Posts: 6454 |
gewoon 21mm drop en die metrakit uitlaat
|
|
allalallalallalalallalala |
|
bart de scootergek |
19-4-2005 13:14 |
Posts: 8916 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: robertsx
Hmm, het kan dus iig goed voor dagelijks gebruik. Maar hoe zat het rijden met m'n Metrakit uitlaatje? En hoe groot moet de carburateur (ongeveer)?
En ik heb trouwens liever MHR80 omdat die 2ehands te koop staan op inet en Metrakit ben ik nog niet tegen gekomen dus dan is MHR zoizo goedkoper
Dit bericht is ge-edit door robertsx op 19-4-2005 13:12
als carb zou ik een 19 of 21 do pakken, zal er wel leuk mee draaien, past in ori spruitstuk en makkelijk aan te komen.
|
|
Honda RC-33 |
|
Killerbean |
19-4-2005 13:24 |
Posts: 3243 |
ik heb nog een DO 21 liggen met olie en vacvuum. . .
|
|
RX loos |
|
bart de scootergek |
19-4-2005 13:24 |
Posts: 8916 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Killerbean
ik heb nog een DO 21 liggen met olie en vacvuum. . .
ik ook .
maar wat wil je er mee zeggen dan?
|
|
Honda RC-33 |
|
Killerbean |
19-4-2005 13:25 |
Posts: 3243 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Wanker
[...]
ik heb niks gelezen over tunen
bovendien waarom zou je die cilinder in godsnaam willen tunen, hijs al snel zat. spoelkanalen hoef je geen hol meer aan te doen, hij heeft zat poorten. misschien zou je de in en uitlaat iets bij kunnen werken wat mij compleet onnodig lijkt
ehm voor het tunen scoorde ik met de 80 ongeveer 11pk en daarna 16,5. vind ik toch een grote vermogenswinst hoor
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]
ik ook .
maar wat wil je er mee zeggen dan?
dat ik hem verkoop
Dit bericht is ge-edit door Killerbean op 19-4-2005 13:25
|
|
RX loos |
|
bart de scootergek |
19-4-2005 13:27 |
Posts: 8916 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Killerbean
[...]
ehm voor het tunen scoorde ik met de 80 ongeveer 11pk en daarna 16,5. vind ik toch een grote vermogenswinst hoor
[...]
dat ik hem verkoop
Dit bericht is ge-edit door Killerbean op 19-4-2005 13:25
, wist ik wel.
wat aan getjoent dan? alleen uitlaat omhoog en dat spul of nog meer?
|
|
Honda RC-33 |
|
Killerbean |
19-4-2005 13:28 |
Posts: 3243 |
alle poorten zijn bewerkt, hier n poortmapje
duhh bullet
Dit bericht is ge-edit door Killerbean op 19-4-2005 13:31
|
|
RX loos |
|
Bullet |
19-4-2005 13:29 |
Posts: 12150 |
stelletje sales-sletjes :P
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
mulder |
19-4-2005 13:39 |
Posts: 13701 |
die poorten tunen scheelde 5,5 pk?
|
|
|
|