Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - MHR80 Derbi

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1092 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #28160 - MHR80 Derbi
Pagina 3 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5837 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Sander-gpr 18-4-2005 23:17 Print reply

Posts: 405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Arjan

[...]


leg uit :P

gewone 80
 
Ik ben niet gek, dat lijkt maar zo.
Killerbean 18-4-2005 23:24 Print reply

Posts: 3243
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Wanker

[...]


niet lullen
veel koppel = weinig toeren maken = minder belasting op je blok.

is n zwaar betrouwbare cilinder.


ALS je hem niet tuned
 
RX loos
Speakerfreak 18-4-2005 23:36 Print reply

Posts: 4941
een echt hoogtoerige cilinder zal t nooit worden..

maar alsalsals, altijd als maar daar moet je ook niet van uitgaan
 
Vieze naaiers hier
[RRT] Lost-P 18-4-2005 23:39 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Speakerfreak

een echt hoogtoerige cilinder zal t nooit worden..




Daar kan voor gezorgd worden hoor
 
Chille Tune shit dan
Wanker 18-4-2005 23:45 Print reply

Posts: 947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Killerbean

[...]


ALS je hem niet tuned


ik heb niks gelezen over tunen
bovendien waarom zou je die cilinder in godsnaam willen tunen, hijs al snel zat. spoelkanalen hoef je geen hol meer aan te doen, hij heeft zat poorten. misschien zou je de in en uitlaat iets bij kunnen werken wat mij compleet onnodig lijkt
 
No rap, No reggae, No hardstyle
StefanB 18-4-2005 23:48 Print reply

Posts: 2591
snel zat? mhr80 is poep traag, wil je beetje voorruit komen me tdie cil moet je em gewoon tunen
 
E24 M30b35@GT3576
Wanker 18-4-2005 23:49 Print reply

Posts: 947
is klets, heb ook met een mhr80 gereden en als hij op toeren was kwam ie uit z'n voorvering. hijs misschien niet zo snel als een zwaar getunede 70 maar poep traag is gewoon klets.
 
No rap, No reggae, No hardstyle
StefanB 18-4-2005 23:51 Print reply

Posts: 2591
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Wanker

is klets, heb ook met een mhr80 gereden en als hij op toeren was kwam ie uit z'n voorvering. hijs misschien niet zo snel als een zwaar getunede 70 maar poep traag is gewoon klets.


jij bent de pro, jij zal het weten...

mhr80 is niets meer dan een leuk cilindertje voor dagelijks gebruik, ding is gewoon erg tam kwa timingen.. als je hoge top wilt moet je deze cilinder ook niet hebben (ongetuned)

en als jij het een snelle cil vind, ben je gewoon niks gewent :P
 
E24 M30b35@GT3576
[RRT] Lost-P 18-4-2005 23:52 Print reply
Posts: 4578
mwoah, z'n Blowdown van 28 oid vind ik niet echt ubernetjes, laatst in een topic kwamen de timingen voorbij....en...mjah, die waren ook aan de behoorlijk lage kant...

Ik ben er niet zo super over te spreken
Hij zal vast wel lekker rijden, maar echt niet snel ofzo...
 
Chille Tune shit dan
StefanB 18-4-2005 23:54 Print reply

Posts: 2591
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P

mwoah, z'n Blowdown van 28 oid vind ik niet echt ubernetjes, laatst in een topic kwamen de timingen voorbij....en...mjah, die waren ook aan de behoorlijk lage kant...

Ik ben er niet zo super over te spreken
Hij zal vast wel lekker rijden, maar echt niet snel ofzo...


28 ? :P 26 zul je bedoelen, heb laatst zelf nog poortmapje gemaakt voordat ik de mijne bewerkt heb, maten zijn vanaf deckheight..)


Dit bericht is ge-edit door StefanB op 18-4-2005 23:54
 
E24 M30b35@GT3576
[RRT] Lost-P 18-4-2005 23:54 Print reply
Posts: 4578
jah daarom had k dr ook "oid" bijgezet k wist dat t ergens rond de 26/28 lag, dusja! t wordt dr alleen maar slechter op imho


Edit: Maarja, geef dus toe....dat zijn echt GEEN hele nette timingen, voor wat je ervoor moet neerleggen iig dan!

Dit bericht is ge-edit door [RRT] Lost-P op 18-4-2005 23:55
 
Chille Tune shit dan
StefanB 18-4-2005 23:59 Print reply

Posts: 2591
heb bij de mijne 0.4mm aan de bovenkant deraf gehaalt, en van onder weer wat opgehoogd, zodat de spoelers tenminste volledig open gaan :P vervolgens uitlaatpoort nog wat omhoog gehaald, heb nu uitlaatpoort timing van 185 graden, blowdown van 29.8 ofzo, rijd al stuk fijner
 
E24 M30b35@GT3576
Bullet 19-4-2005 0:05 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P

jah daarom had k dr ook "oid" bijgezet k wist dat t ergens rond de 26/28 lag, dusja! t wordt dr alleen maar slechter op imho


Edit: Maarja, geef dus toe....dat zijn echt GEEN hele nette timingen, voor wat je ervoor moet neerleggen iig dan!

Dit bericht is ge-edit door [RRT] Lost-P op 18-4-2005 23:55


overpricede malossi shit
 
**My BungHole Will Speak Now**
mangoo 19-4-2005 0:22 Print reply

Posts: 743
je kan net zo goed dan een 70cc metrakit cilindertje kopen voor dagelijks gebruik! Als je zo'n malossi cil heb dan staat het er ook echt met koeie letters op en bij een mk cil staat er nix op. En ik kan met m'n 70cc mk, 19mm en mk uitlaat sandertje z'n 80cc mhr replica 21mm en mk uilaat behoooorlijk goed bijhouden
 
Bullet 19-4-2005 0:23 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mangoo

je kan net zo goed dan een 70cc metrakit cilindertje kopen voor dagelijks gebruik! Als je zo'n malossi cil heb dan staat het er ook echt met koeie letters op en bij een mk cil staat er nix op. En ik kan met m'n 70cc mk, 19mm en mk uitlaat sandertje z'n 80cc mhr replica 21mm en mk uilaat behoooorlijk goed bijhouden


nou als het voor dagelijks gebruik is ga ik toch liever voor de malossi 80 dan voor een 70cc gietijzer mk.

dan heb je tenmiste een beetje leuke koppel
 
**My BungHole Will Speak Now**

Dit topic is 5837 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved