Brommerforum.nl wordt gehost door: |
![Zeke Internet Services](img/zekelogo.jpg) |
|
|
Technical Forum - Topic #28160 - MHR80 Derbi
|
Pagina 2 van 7
|
Dit topic is 5880 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Killerbean |
18-4-2005 22:00 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/1477/avatar) Posts: 3243 |
Mhr 80 replica is een prima cilinder en moet als je krukas in orde is lang mee kunnen gaan.
|
|
RX loos |
|
StefanB |
18-4-2005 22:25 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/3718/avatar) Posts: 2591 |
ik word er wel een beetje misselijk van hoor, iedereen blaat hier over dingen waar ie zelf geen ervaring mee heeft?
doppler as is echt niet veel beter dan een std as, gewoon goedkoop vervangings asje, je kunt beter een andere drijfstang in je origenele as laten persen, heb je veel meer aan..
teven is een mhr80 vrij laagtoerig, mijne had std een blowdown van 26! uitlaatpoortje op 175 graden, das nog iets lager dan de std cilinder, dus goed geschikt voor dagelijks gebruik. veel toeren maakt ie ook niet , 10500rpm ongv.
veel meer koppel levert zo'n dubbele zuigerveer ook weer niet hoor, denk niet dat je het zult merken ![](img/post/s/smile.gif) maar toch lijkt het me wel iets geschikter voor dagelijks gebruik met het oog op slijtage.
|
|
E24 M30b35@GT3576 |
|
-Niellesie- |
18-4-2005 22:26 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/3146/avatar) Posts: 6454 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: StefanB
ik word er wel een beetje misselijk van hoor, iedereen blaat hier over dingen waar ie zelf geen ervaring mee heeft?
doppler as is echt niet veel beter dan een std as, gewoon goedkoop vervangings asje, je kunt beter een andere drijfstang in je origenele as laten persen, heb je veel meer aan..
teven is een mhr80 vrij laagtoerig, mijne had std een blowdown van 26! uitlaatpoortje op 175 graden, das nog iets lager dan de std cilinder, dus goed geschikt voor dagelijks gebruik. veel toeren maakt ie ook niet , 10500rpm ongv.
veel meer koppel levert zo'n dubbele zuigerveer ook weer niet hoor, denk niet dat je het zult merken maar toch lijkt het me wel iets geschikter voor dagelijks gebruik met het oog op slijtage.
ik zei niet dat die daar meer koppel mee leverde maar dat dat voor std gebruik wss wel btr is
|
|
allalallalallalalallalala |
|
StefanB |
18-4-2005 22:29 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/3718/avatar) Posts: 2591 |
hij had het over mhr80, jij zegt, neem dan de replica, lekker veel koppel en minder slijtage ![](img/post/s/wink.gif) dus beide :P
|
|
E24 M30b35@GT3576 |
|
Bullet |
18-4-2005 22:34 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/1041/avatar) Posts: 12150 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -Niellesie-
[...]
ik zei niet dat die daar meer koppel mee leverde maar dat dat voor std gebruik wss wel btr is
verschil is toch echt minimaal
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
Speakerfreak |
18-4-2005 22:35 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/2946/avatar) Posts: 4941 |
maar verschil is er, dus waarom dan de minst geschikte nemen
|
|
Vieze naaiers hier |
|
Bullet |
18-4-2005 22:37 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/1041/avatar) Posts: 12150 |
met minimaal bedoel ik ook "bijna niet voelbaar"
dus nou niet echt iets om rekening mee te houden.
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
Speakerfreak |
18-4-2005 22:38 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/2946/avatar) Posts: 4941 |
qua slijtage zal er opzich lijkt me wel verschil zijn, ook vast niet wereld schokkend:P en replica was dacht ik ook nog goedkoper?
|
|
Vieze naaiers hier |
|
wiebutt |
18-4-2005 22:42 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/4477/avatar) Posts: 6264 |
duurder
|
|
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C |
|
StefanB |
18-4-2005 22:48 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/3718/avatar) Posts: 2591 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: wiebutt
duurder
lul niet :p replica is gemiddelt een 10tje goedkoper
|
|
E24 M30b35@GT3576 |
|
wiebutt |
18-4-2005 22:50 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/4477/avatar) Posts: 6264 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: StefanB
[...]
lul niet :p replica is gemiddelt een 10tje goedkoper
Ow :P
|
|
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C |
|
Arjan |
18-4-2005 23:11 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/3634/avatar) Posts: 2483 |
je hebt de malossi 80 en een mhr 80 en wat bedoelen jullie dan met replica ?
|
|
Max bikancer koekert para in ze htr ei |
|
Bullet |
18-4-2005 23:12 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/1041/avatar) Posts: 12150 |
malossi 80 replica :P
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
Arjan |
18-4-2005 23:13 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/3634/avatar) Posts: 2483 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bullet
malossi 80 replica :P
![](img/post/s/mad.gif) leg uit :P
|
|
Max bikancer koekert para in ze htr ei |
|
Wanker |
18-4-2005 23:13 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/3019/avatar) Posts: 947 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kreidler rs
is wat riskant voor dagelijks gebruik, en heb je krukas al veel km gemaakt?
niet lullen
veel koppel = weinig toeren maken = minder belasting op je blok.
is n zwaar betrouwbare cilinder.
|
|
No rap, No reggae, No hardstyle |
|
Dit topic is 5880 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 2 van 7
|
|