mcdronkz |
18-4-2005 12:35 |
Posts: 32777 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: amulder12
afbeelding
zijn dit geen helemaal originele mt's?
wtf!! die laatste is volgens mij van mij geweest
check
wel wat shit aan veranderd enzo, maar het kan em goed wezen
Dit bericht is ge-edit door mcdronkz op 18-4-2005 12:39
|
|
|
|
mcdronkz |
18-4-2005 12:43 |
Posts: 32777 |
nee t is em zeker, kijk maar naar dat standaard
|
|
|
|
koen-z |
18-4-2005 15:01 |
Posts: 3702 |
hehe toevallig, ik denk dat elke honda wel al minstens 3 eigenare heeft gehad
|
|
|
|
Arjan |
18-4-2005 15:17 |
Posts: 2483 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: koen-z
hehe toevallig, ik denk dat elke honda wel al minstens 300 eigenare heeft gehad
|
|
Max bikancer koekert para in ze htr ei |
|
honda_freak |
18-4-2005 15:30 |
Posts: 7650 |
ey alvast bedankt voor zover
ik zit alleen nog ff met die kleuren en stikkers in mn maag.. in die tijd hadden ze geen digicams.. dus ori plaatjes op internet zijn nogal lastig te vinden. Ik houd het motorisch gewoon op 70cc,ik kan het niet uitstaan om ingehaald te worden. zoals ik al zei wel een zwarte uitlaat voor het oog. kheb honda ff gemaild zaterdag. moet nog antwoord krijgen.
aan trappers ga ik niet beginnen, je hebt ook ori mt's zonder en zo 1 wil ik
|
|
Sig-veranderaars zijn vervelend :| |
|
Gideon |
18-4-2005 15:56 |
Posts: 6855 |
|
|
SSTjoener |
|
mcdronkz |
18-4-2005 16:48 |
Posts: 32777 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: koen-z
hehe toevallig, ik denk dat elke honda wel al minstens 3 eigenare heeft gehad
jah, hij is degene die 'm van mij gekocht heeft
ding is echt netjes voor een mt
|
|
|
|
christianos |
18-4-2005 18:38 |
Posts: 20445 |
Eindelijk eens iemand die een MT helmaal ori gaat maken
Das pas een orgineel (letterlijk en figuurlijk) idee
EGt vet
|
|
|
|
bart de scootergek |
18-4-2005 18:47 |
Posts: 8916 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: marco16
Vergeet die oliepomp. Staat garant voor storing gewoon mengsmering, weet je zeker dat er olie bijkomt
Dit bericht is ge-edit door marco16 op 18-4-2005 11:06
bijna een jaar gereden met oliepomp op mb, nooit ergens last van gehad .
su als je er niks vanaf weet, er bestaat ook nog zoiets als onderhoud.
trappers waren wel cool, had ze ook op mijn mb.
|
|
Honda RC-33 |
|
PraatPaal |
18-4-2005 18:48 |
Posts: 7977 |
|
|
|
|
mcdronkz |
18-4-2005 18:53 |
Posts: 32777 |
|
|
|
|
honda_freak |
18-4-2005 21:40 |
Posts: 7650 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]
bijna een jaar gereden met oliepomp op mb, nooit ergens last van gehad .
su als je er niks vanaf weet, er bestaat ook nog zoiets als onderhoud.
trappers waren wel cool, had ze ook op mijn mb.
maar hoe werkt dat dan? iets met de gaskabel ofzo die dan dubbel uitloopt en ook het pompje opent oid..
leg uit dus alsjeblieft
edit: ik heb een normaal blok, met een normaal frame, en ik ben niet zo heel erg fan van trapper blokjes.. (kheb er wel een btw :P) maar dan zou ik ook de trappers enzo nog moeten zien te vinden.. dus helaas
Dit bericht is ge-edit door honda_freak op 18-4-2005 21:44
|
|
Sig-veranderaars zijn vervelend :| |
|
Tsxdude AKU MicheL |
18-4-2005 21:52 |
Posts: 10676 |
Je zegt het zelf al
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
honda_freak |
18-4-2005 21:54 |
|
Tsxdude AKU MicheL |
18-4-2005 22:01 |
Posts: 10676 |
je oliepomp is een soort 2de cabr.
orgineel splits je gaskabel zich naar cabr en oliepomp
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|