Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - mt uiterlijk back to basic

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 998 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #28118 - mt uiterlijk back to basic
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3778 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mcdronkz 18-4-2005 12:35 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: amulder12

afbeelding
zijn dit geen helemaal originele mt's?



wtf!! die laatste is volgens mij van mij geweest

check




wel wat shit aan veranderd enzo, maar het kan em goed wezen

Dit bericht is ge-edit door mcdronkz op 18-4-2005 12:39
 
mcdronkz 18-4-2005 12:43 Print reply

Posts: 32777
nee t is em zeker, kijk maar naar dat standaard
 
koen-z 18-4-2005 15:01 Print reply

Posts: 3702
hehe toevallig, ik denk dat elke honda wel al minstens 3 eigenare heeft gehad
 
Arjan 18-4-2005 15:17 Print reply

Posts: 2483
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koen-z

hehe toevallig, ik denk dat elke honda wel al minstens 300 eigenare heeft gehad

 
Max bikancer koekert para in ze htr ei
honda_freak 18-4-2005 15:30 Print reply

Posts: 7650
ey alvast bedankt voor zover
ik zit alleen nog ff met die kleuren en stikkers in mn maag.. in die tijd hadden ze geen digicams.. dus ori plaatjes op internet zijn nogal lastig te vinden. Ik houd het motorisch gewoon op 70cc,ik kan het niet uitstaan om ingehaald te worden. zoals ik al zei wel een zwarte uitlaat voor het oog. kheb honda ff gemaild zaterdag. moet nog antwoord krijgen.

aan trappers ga ik niet beginnen, je hebt ook ori mt's zonder en zo 1 wil ik


 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
Gideon 18-4-2005 15:56 Print reply

Posts: 6855
SSTjoener
mcdronkz 18-4-2005 16:48 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koen-z

hehe toevallig, ik denk dat elke honda wel al minstens 3 eigenare heeft gehad


jah, hij is degene die 'm van mij gekocht heeft

ding is echt netjes voor een mt
 
christianos 18-4-2005 18:38 Print reply

Posts: 20445
Eindelijk eens iemand die een MT helmaal ori gaat maken
Das pas een orgineel (letterlijk en figuurlijk) idee

EGt vet
 
bart de scootergek 18-4-2005 18:47 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marco16

Vergeet die oliepomp. Staat garant voor storing gewoon mengsmering, weet je zeker dat er olie bijkomt

Dit bericht is ge-edit door marco16 op 18-4-2005 11:06


bijna een jaar gereden met oliepomp op mb, nooit ergens last van gehad .

su als je er niks vanaf weet, er bestaat ook nog zoiets als onderhoud.


trappers waren wel cool, had ze ook op mijn mb.
 
Honda RC-33
PraatPaal 18-4-2005 18:48 Print reply

Posts: 7977
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gideon

http://dakar.org.uk/images/mt-50cc.jpg

http://www.vanderhor...iets3/honda-mt80.jpg

http://www.gear4bikes.com/acatalog/0731.gif

http://www.instructi...ageIM/12/731to86.gif


hey no shit neger

die staan allemaal bij de link in de 2e fucking post
 
mcdronkz 18-4-2005 18:53 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PraatPaal

[...]


hey no shit neger

die staan allemaal bij de link in de 2e fucking post


niet te wijs he, waar een mens zich allemaal niet aan kan ergeren
 
honda_freak 18-4-2005 21:40 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek

[...]


bijna een jaar gereden met oliepomp op mb, nooit ergens last van gehad .

su als je er niks vanaf weet, er bestaat ook nog zoiets als onderhoud.


trappers waren wel cool, had ze ook op mijn mb.



maar hoe werkt dat dan? iets met de gaskabel ofzo die dan dubbel uitloopt en ook het pompje opent oid..

leg uit dus alsjeblieft

edit: ik heb een normaal blok, met een normaal frame, en ik ben niet zo heel erg fan van trapper blokjes.. (kheb er wel een btw :P) maar dan zou ik ook de trappers enzo nog moeten zien te vinden.. dus helaas

Dit bericht is ge-edit door honda_freak op 18-4-2005 21:44
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
Tsxdude AKU MicheL 18-4-2005 21:52 Print reply

Posts: 10676
Je zegt het zelf al
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
honda_freak 18-4-2005 21:54 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL

Je zegt het zelf al


ik weet wel iets. maar wat sluit ik waar aan? ik bedoel.. het slangetje van de olie gaat naar.. en het slangetje uit het pompje gaat van... naar het spruitstuk...
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
Tsxdude AKU MicheL 18-4-2005 22:01 Print reply

Posts: 10676
je oliepomp is een soort 2de cabr.
orgineel splits je gaskabel zich naar cabr en oliepomp
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve

Dit topic is 3778 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved