Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Achterbrug zit MOER-vast!!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 882 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #28099 - Achterbrug zit MOER-vast!!
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1545 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Kees de Jong 16-4-2005 14:04 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt-5[Maarten]

mja dat scheelt me neits, maar uitboren ???


ooh zo, heel scherp boortje in het midden van de as, en boren maar, wel vaak het boortje koelen met water op een gegeven moment wordt de as door de wrijving zo warm dat ie waarschijnlijk wel los gaat en je em deruit kan krijgen, soms moet je bijna zolang boren dat die hele as weg is , maar kdenk dat je achteras hier misschien wel iets te lang voor is. ik zou eerst gewoon met wat geweld proberen.
 
7 seconden, of 21 gram
Mt-5[Maarten] 16-4-2005 14:06 Print reply

Posts: 2941
das ook leuker

maarja ik zal idd eerst grof geweld ertegenaan gooien en daarna subtieler proberen. thnx iig
 
Loud pipes save lifes - Suzuki straatpiraat ...
Kees de Jong 16-4-2005 14:07 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt-5[Maarten]

das ook leuker

maarja ik zal idd eerst grof geweld ertegenaan gooien en daarna subtieler proberen. thnx iig


prima
 
7 seconden, of 21 gram
Mt-5[Maarten] 16-4-2005 18:23 Print reply

Posts: 2941
brug is eruit, mn fokking hele hand bijna blauw.. 2x gemist met een moker van 1.5 kilo. kan amper bewegen meer

nouja topic virtually closed
 
Loud pipes save lifes - Suzuki straatpiraat ...
Wanker 16-4-2005 18:25 Print reply

Posts: 947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: k33s

[...]


ooh zo, heel scherp boortje in het midden van de as, en boren maar, wel vaak het boortje koelen met water op een gegeven moment wordt de as door de wrijving zo warm dat ie waarschijnlijk wel los gaat en je em deruit kan krijgen, soms moet je bijna zolang boren dat die hele as weg is , maar kdenk dat je achteras hier misschien wel iets te lang voor is. ik zou eerst gewoon met wat geweld proberen.


das wel flink dom om te doen. dan kan je beter het asje heetstoken. bovendien is die as gehard staal, dat boor jij niet zo even weg, en als je erin gaat liggen boren heb je dikke kans dat het door de hitte alleen maar harder wordt.

stook nou maar, dat werkt gewoon t beste.
 
No rap, No reggae, No hardstyle
Kees de Jong 16-4-2005 18:33 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Wanker

[...]


das wel flink dom om te doen. dan kan je beter het asje heetstoken. bovendien is die as gehard staal, dat boor jij niet zo even weg, en als je erin gaat liggen boren heb je dikke kans dat het door de hitte alleen maar harder wordt.

stook nou maar, dat werkt gewoon t beste.


hij heeft em der al uit, hij vroeg wat uitboren was en dat is het princiepe van uitboren, en ik zei ook al dat het hier maar moeilijk zou gaan werken, dus...
 
7 seconden, of 21 gram
Mt-5[Maarten] 16-4-2005 19:01 Print reply

Posts: 2941
weet heus wel wat uitboren is hoor, maar een hele achterbrug-as uitboren... ding is 30cm ofzoiets
 
Loud pipes save lifes - Suzuki straatpiraat ...
Saknet 16-4-2005 19:02 Print reply

Posts: 10355
soms is er nog maar 1 oplossing voor dit probleem en dat is het ijzerzaagje
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
MT70-nolimit 16-4-2005 19:21 Print reply

Posts: 4322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet

soms is er nog maar 1 oplossing voor dit probleem en dat is het SLIJPTOL

 
gaat lang goed
Mt-5[Maarten] 16-4-2005 19:22 Print reply

Posts: 2941
.... hij is er al lang af ....
 
Loud pipes save lifes - Suzuki straatpiraat ...

Dit topic is 1545 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved