Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - giledoni 2

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1184 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #28076 - giledoni 2
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 523 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

gerrits228 15-4-2005 13:05 Print topicpost
Posts: 204
hallo ik heb een giledoni 2 cilinder op mijn rs allen is de uitlaat poort teklein
hij moet grooter weten jullie miss hoeveel mm ik de poort breeder moet maken
 

roymt5 15-4-2005 13:35 Print reply

Posts: 1238
hoezo is de uitlaatpoort te klein? en het is gilardoni
 
Derbi, The RED power,maar toch roeleert honda :-) AGV CREW Jaapie START DIE WAGEN!!
Bullet 15-4-2005 13:54 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: roymt5

hoezo is de uitlaatpoort te klein? en het is gilardoni


no shit sherlcok

je hebt ook een "slome" gilardoni

@TS: als je een slome gilardoni hebt zou ik de uitlaatpoort ophoog gooien ipv verbreden.
 
**My BungHole Will Speak Now**
Werner 15-4-2005 13:59 Print reply

Posts: 2127
4mm omhoog en aan bijde kanten 2mm breder maken en vergeet de afwerking niet....
 
[RRT] Lost-P 15-4-2005 14:55 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Werner

4mm omhoog en aan bijde kanten 2mm breder maken en vergeet de afwerking niet....


psies, niks berekenen ofzo :-p
 
Chille Tune shit dan
puch_master 15-4-2005 14:59 Print reply

Posts: 3429
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P

[...]


psies, niks berekenen ofzo :-p


orri cils kunnen meestal wel paar mm hebben aan de uitlaat maar zo veel weet ik ook niet...
 
Toyota AE86 Levin coupé
[RRT] Lost-P 15-4-2005 15:00 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch_master

[...]


orri cils kunnen meestal wel paar mm hebben aan de uitlaat maar zo veel weet ik ook niet...


Jah, en dan schat degene die er mee bezig is t ff verkeerd in....en dan is t tever, en dan kan je je cil. weggooien
 
Chille Tune shit dan
Honda_mbiloss [Emiel] 15-4-2005 15:07 Print reply

Posts: 3697
dan koop je de snelle versie:p
 
REPSOL_MIKE 15-4-2005 15:32 Print reply

Posts: 2238
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P

[...]


Jah, en dan schat degene die er mee bezig is t ff verkeerd in....en dan is t tever, en dan kan je je cil. weggooien


mss is werner beetje meer thuis in gilardoni toellie....en heeft ie zelf weleens zn cilinder bijgewerkt omdat ie dezelfde had...en hoeft ie het nie twee keer te berekenen snapte..?
 
Rio88 15-4-2005 15:34 Print reply

Posts: 841
hoe weet je of je wel of niet de snelle versie hebt?
 
Bullet 15-4-2005 16:19 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch_master

[...]


orri cils kunnen meestal wel paar mm hebben aan de uitlaat maar zo veel weet ik ook niet...


we hebben het hiet over AM6/gilardoni he?

niet een 1 of ander gaar ori puch cilinder waarbij je onbeperkt kunt frezen.
 
**My BungHole Will Speak Now**
L2R-R2L 15-4-2005 16:34 Print reply

Posts: 1553
lol onbeperkt bij puch cilindertje frezen ik azal het eens proberen 1mm stond ong. gelijk aan 1000 toeren+ tog. dan ga ik hem meteen tot op m'n cilinder kop toe bij boren, frezen, vijlen, schuren
 
DAX is af 4TAKT OWNED 2 dezelfde frames hmm waarom dan niet 2 dezelfde frame nummers:D en dus 2 verschillende brommers met 1 kenteken en 1 verzekering

Dit topic is 523 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved