Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Timingen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 837 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #28069 - Timingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 517 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Hondalover19 15-4-2005 1:25 Print topicpost

Posts: 1255
Hoe hoog kan of mag je eigenlijk met je uitlaat en spoelers timingen gaan bij een 50cc Zonder dat je je cilinder naar de kl*ten haalt ?De normale waarden zijn spoelers 125-130° en uitlaat 185-190° ongeveer .Een blowdown van 35° ofzo ergens of uitlaatpoort tot 200° ?


Dit bericht is ge-edit door Hondalover19 op 15-4-2005 1:26
 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!

[RRT] Lost-P 15-4-2005 7:34 Print reply
Posts: 4578
spoelers zou k eigenlijk altijd (voor een "straat"brommer dan he) rond de 125/126 houden.
Uitlaatpoort zorgen dat je onder de 200 blijft...eigenlijk is bijv.194 al flink aan de hogere kant.

Dit bericht is ge-edit door [RRT] Lost-P op 15-4-2005 7:35
 
Chille Tune shit dan
honda-mbx 15-4-2005 8:55 Print reply

Posts: 1688
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hondalover19

Hoe hoog kan of mag je eigenlijk met je uitlaat en spoelers timingen gaan bij een 50cc Zonder dat je je cilinder naar de kl*ten haalt ?De normale waarden zijn spoelers 125-130? en uitlaat 185-190? ongeveer .Een blowdown van 35? ofzo ergens of uitlaatpoort tot 200? ?


Dit bericht is ge-edit door Hondalover19 op 15-4-2005 1:26


aan deze cilinder zou k aan de timingen niet veel meer veranderen.
 
ik vlam je..
[RRT] Lost-P 15-4-2005 15:03 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-mbx

[...]


aan deze cilinder zou k aan de timingen niet veel meer veranderen.


Dat was ik dr idd nog vrgeten bij te zetten jah
Deze timingen zijn al leuk aan de hoge kant, maja, dat was al wel uit mn vorige reply op te maken
 
Chille Tune shit dan
Hondalover19 15-4-2005 15:57 Print reply

Posts: 1255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-mbx

[...]


aan deze cilinder zou k aan de timingen niet veel meer veranderen.


ah maar het was maar een voorbeeld


edit : Ik was het laatst aan het zien bij de pocketbikes waarbij de 40cc meestal een 11pk soms 14pk bij de polini hebben en tot 12000rpm draaien en de 50cc maar een 5- 6pk en een 8000rpm draaien ....gewoon een kwestie van tuning dan ?Vond het toch al vrij veel 14pk enzo voor een 40cc

Dit bericht is ge-edit door Hondalover19 op 15-4-2005 15:59
 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!
L2R-R2L 15-4-2005 16:22 Print reply

Posts: 1553
14 pk op zo'n mini ding
 
DAX is af 4TAKT OWNED 2 dezelfde frames hmm waarom dan niet 2 dezelfde frame nummers:D en dus 2 verschillende brommers met 1 kenteken en 1 verzekering
Bullet 15-4-2005 16:26 Print reply

Posts: 12150
**My BungHole Will Speak Now**
Hondalover19 15-4-2005 16:51 Print reply

Posts: 1255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: L2R-R2L

14 pk op zo'n mini ding


jah 14 pk polini dreambike enzo kost wel een slordige 2500?
 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!
PRO TUNING 15-4-2005 16:57 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hondalover19

[...]


jah 14 pk polini dreambike enzo kost wel een slordige 2500?


Ze zullen wel ponnie krachten bedoelen i.p.v. paarde krachten.
 
[RRT] Lost-P 15-4-2005 17:00 Print reply
Posts: 4578
:-p
 
Chille Tune shit dan
Hondalover19 15-4-2005 17:25 Print reply

Posts: 1255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING

[...]


Ze zullen wel ponnie krachten bedoelen i.p.v. paarde krachten.


ofwel polini krachten i.p.v paarden krachten :-p
 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!
Exision 15-4-2005 19:18 Print reply
Posts: 283
aandekrukasgemetenmetmalossitestbankpeekaa's
 

Dit topic is 517 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved