ik had ff een vraagje, ik wil een nieuwe cilinder maar nou wilde ik ff weten wat een goede cilinder is voor een redelijke prijs waar ik ongeveer 110 mee moet kunnen halen met mn RS50.
Mn setup is:
- 17,5 mm carb
- powerfilter
- 4kleps carbon membraam
- 21mm spruitstuk
- metrakit uitlaat
ik had zelf al 2 cilinders op het oog:
hebo 70 cc
en de metrakit 50cc
Ik weet de prestaties niet van deze cilinders maar ik wou een redelijke trekkracht en een lekkere top. En als iemand ervaring heeft met andere cilinders zou ik dat graag willen horen.
Alvast bedankt
ik had ff een vraagje, ik wil een nieuwe cilinder maar nou wilde ik ff weten wat een goede cilinder is voor een redelijke prijs waar ik ongeveer 110 mee moet kunnen halen met mn RS50.
Mn setup is:
- 17,5 mm carb
- powerfilter
- 4kleps carbon membraam
- 21mm spruitstuk
- metrakit uitlaat
ik had zelf al 2 cilinders op het oog:
hebo 70 cc
en de metrakit 50cc
Ik weet de prestaties niet van deze cilinders maar ik wou een redelijke trekkracht en een lekkere top. En als iemand ervaring heeft met andere cilinders zou ik dat graag willen horen.
Alvast bedankt
ik zou dan echt voor een 70cc gaan, meer vermogen en koppel. die zal harder doortrekken en tov de metrakit 50 ook wel een hogere top hebben.
70 is gewoon fijner, je hoeft minder toeren te janken enzo.
ik had ff een vraagje, ik wil een nieuwe cilinder maar nou wilde ik ff weten wat een goede cilinder is voor een redelijke prijs waar ik ongeveer 110 mee moet kunnen halen met mn RS50.
Mn setup is:
- 17,5 mm carb
- powerfilter
- 4kleps carbon membraam
- 21mm spruitstuk
- metrakit uitlaat
ik had zelf al 2 cilinders op het oog:
hebo 70 cc
en de metrakit 50cc
Ik weet de prestaties niet van deze cilinders maar ik wou een redelijke trekkracht en een lekkere top. En als iemand ervaring heeft met andere cilinders zou ik dat graag willen horen.
Alvast bedankt
ik heb de 100 al gehaald met mn ori cilinder.. de 110 moet zeker ook lukken
eerst had ik een 70cc zwarte top performance, daarmee kwam je boven de 120
Is dat echt nodig een andere krukas?
Want ik had hiervoor een (slechte,goedkope,kut, #*@!&*%) cilinder, dat was een 80 cc bleek toen ik hem openhaalde, maar wel gewoon met mn std krukas volgens mij. En niks geen problemen gehad
Is dat echt nodig een andere krukas?
Want ik had hiervoor een (slechte,goedkope,kut, #*@!&*%) cilinder, dat was een 80 cc bleek toen ik hem openhaalde, maar wel gewoon met mn std krukas volgens mij. En niks geen problemen gehad
je kan het proberen en het risico nemen, maar de standaard am6 krukassen zijn niet de meest stevige. dusja je mag zelf het risico nemen, ik raad het je af. zeker als je ook nog de ori lagers erom hebt zitten.
Dit bericht is ge-edit door bart de scootergek op 14-4-2005 18:23