Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - carburateur verschil

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1249 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #28043 - carburateur verschil
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3045 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mt80 14-4-2005 17:43 Print reply

Posts: 2071
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Shaggy_Marv

ja.. dat vlakschuif en rondschuif.. what the hell betekend dat?
?



dat kan je toch wel uit dat woord opmaken? vlakschuif carb heeft een vlakke gasschuif, rondschuif heeft ronde gasschuif.. verder zou ik ff de edit knop gebruiken de volgende keer
 
lamahoofd 14-4-2005 17:44 Print reply

Posts: 3432
Ja dat hebben de meeste.Vlakschuif carbs zijn over het algemeen duurder dan rondschuif,voordeel ervan is voornamelijk fellere gasreactie
 
Een baron in de morgen,is een dag zonder zorgen
Shaggy_Marv 14-4-2005 17:45 Print reply

Posts: 1891
wat is dan een normale prijs voor een keihin 16?
 
Oldtimers Live Longer
Skeez 14-4-2005 17:45 Print reply

Posts: 1339
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Shaggy_Marv

kwaliteit vind ik echt gelul..
18 mm is 18mm.... en wat slijt er nou aan zo'n ding.. helemaal niks


Je hebt echt wel kwaliteit-verschil, er kunnen ook echt wel dingen slijten. Ik heb een Dellorto caburateur die helemaal gebarsten is...

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Shaggy_Marv

ja.. dat vlakschuif en rondschuif.. what the hell betekend dat?
?



tja, wist ik eerst ook niet... maar het ligt aan de vorm van je gasschuif; vlak of rond. En met een vlakke schuif reageerd je bromfiets sneller op het gas...

edit: owkee er waren me heel wat voor

Dit bericht is ge-edit door Skeez op 14-4-2005 17:47
 
lamahoofd 14-4-2005 17:46 Print reply

Posts: 3432
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Shaggy_Marv

wat is dan een normale prijs voor een keihin 16?


Nieuwe of 2de hands
 
Een baron in de morgen,is een dag zonder zorgen
Shaggy_Marv 14-4-2005 17:47 Print reply

Posts: 1891
2de hands
 
Oldtimers Live Longer
lamahoofd 14-4-2005 17:48 Print reply

Posts: 3432
denk zo rond 30/35 euro ligt aan de staat
 
Een baron in de morgen,is een dag zonder zorgen
Shaggy_Marv 14-4-2005 17:49 Print reply

Posts: 1891
Daz dan nog steeds veel geld voor een 2de hands vin ik :-s
 
Oldtimers Live Longer
lamahoofd 14-4-2005 17:52 Print reply

Posts: 3432
15 euro kan je mischien wel 1tje vinde
 
Een baron in de morgen,is een dag zonder zorgen
Skeez 14-4-2005 17:55 Print reply

Posts: 1339
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Shaggy_Marv

wat is dan een normale prijs voor een keihin 16?


kijk gewoon even op marktplaats ofzow...
 
Shaggy_Marv 14-4-2005 18:01 Print reply

Posts: 1891
Waaraan kan je bij een opschuif eigenlijk zien hoeveel mm hij is?
 
Oldtimers Live Longer
bart de scootergek 14-4-2005 18:20 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Shaggy_Marv

Waaraan kan je bij een opschuif eigenlijk zien hoeveel mm hij is?


net zoals bij inschuif en alle andere vormen, gewoon de diameter van de venturi opmeten.
dat moet je dus doen in het dunste punt van de carburateur.
 
Honda RC-33
Speakerfreak 14-4-2005 18:31 Print reply

Posts: 4941
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lamahoofd

vlak schuif is met soort van klep die omhoog en omlaag gaat.Rond schuif is zon ronde bus die op een neer gaat(simpel uitgelegd)


een klep nog wel
 
Vieze naaiers hier
wipe-out 15-4-2005 9:31 Print reply

Posts: 7672
MF --> TF
 
GU/\/SY 15-4-2005 9:57 Print reply

Posts: 341
Wipeout is de man die alles verplaatsen kan....


eeh, Hou er wel rekening mee dat je brommer niet meer standaard is, en dat de pliesie bij een rollerbank je carburateur er af kunnen halen.
 

Dit topic is 3045 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved